No mi Czech tlumaczyl, ze jak wlacze adaptacje na VAGu nowego modulu, to mi bedzie pisalo co mam robic po kolei - tzn skrec kiera w prawo, skrec w lewo itd
Nie wiem jak to wyglada naprawde.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
To wez pomoz - juz robiles to u siebie :diabelski_usmiech
Ide na poczte i licze, ze jak wroce to sie wykazesz swoja wiedza - bo niestety ale nawet ja z maxpaynemm razem nie mamy jej tyle co Ty, albo Kropeck z osobna :roll:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
ze jak wlacze adaptacje na VAGu nowego modulu, to mi bedzie pisalo co mam robic po kolei
Z tego co mi wiadomo to na VAG-ach które mają w ASO to faktycznie tak ich prowadzi - sam widziałem przy innej operacji. Może to i dobrze, bo aż strach pomyśleć to by to było jak by tych speców w ASO nie prowadziło :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez misiek^wro
bo niestety ale nawet ja z maxpaynemm razem nie mamy jej tyle co Ty, albo Kropeck z osobna
Enriquez, a co z tasma czy czyms? Czy podmianka samego modulu i zakodowanie tak jak mowisz, to jest wszystko, czy trzeba autem wyjechac na ulice i robic jakas adaptacje?
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
jago7270, ja zakladam CH, bo wciskam kiere MF od wersji po FL.
Mialem przed FL kiere MF na module AQ - ale zalozylem zwykla RS po FL i nie dzialal klakson. Jak juz mial wcisnac modul za 500 zl zeby smigal mi klakson, to wole i dorzucic pare PLNow zeby miec MultiFunkcje oraz manetki DSG w kierze
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Adaptation
Basic Setting
Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
* Start the vehicle.
* Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
* Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. - Tu wystarczy 5 - 10m, trzeba się upewnić, że koło kierownicy pozostaje prosto.
* If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
* Ensure that the steering wheel is not moved again.
* Keep the engine running and do not switch off the ignition.
* System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.
Special Procedures
Steering Limit Stop Adaptation
(Engine still running)
* Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
* Turn steering wheel completely to the left and hold it there for a second.
* Turn steering wheel completely to the right and hold it there for a second.
* Center steering wheel (±10°).
* Switch OFF engine and ignition.
* Switch ON ignition.
* Wait 5 seconds.
* Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.
I tu dodam os siebie, że ten short test drive zróbcie jak najdłuższy, to znaczy mała runda wokoło bloku wystarczy a nie w tył i przód, bo się nie uda.
jaki manual przecież wszystko jest proste,
kierę ściągałeś i wiesz co i jak
moduł sterownika też - wiesz o co chodzi
z kodowaniem prosta sprawa bo podpowiedzi są w VCDS-ie Enriquez ogarnął temat adaptacji i po sprawie
co do łopatek DSG to poprawne kodowanie załatwia sprawę
jak jakiś problem to wal śmiało
Chcialem zdac informacje, ze wszystko zamontowalem.
Lopatki dzialaja, wspomaganie dziala, G85 dziala, wszystko smiga - ASR'u nie sprawdzalem czy dziala, bo nie bylo slisko, a mojego DSG nie lubie katowac :P
Jedyne co mnie irytuje - pojawil sie blad tempomatu - pewnie stara wersja i trza wymienic na nowsza...
No i druga sprawa - pokretlo od glosnosci nie smiga.
Wybralem kodowanie dla kiery nr 8.
Tempomat mam opcje :
0 - brak
1- jakis tam z 6 czujnikami bodajze
3 - z 8mioma czujkami
I co teraz? :P
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
to samo u mnie-prawdopodobnie błędne kodowanie modułu CH-wpisałeś to co zapodał Enriquez-a tak w ogóle to masz na pokładzie rnsa?
sprawa z tempomatem - faktycznie jest problem - żebym wiedział,że go masz to na to jest rada,teraz trzeba zdemontować jeszcze raz moduł i to powinno pomóc:http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=476127#476127 trochę trzeba pokombinować z mostkowaniem pinów na module i po sprawie :szeroki_usmiech
jakby co to pytaj
co z pokretlem od glosnosci ? :evil: Montaz Columbusa rozwiaze sprawe?
problem zniknie dopiero jak wstawisz radio swing lub bolero, albo columbusa z odpowiednim softem. Jeśli soft w navi będzie pod wersję octy przed liftem (ze starą multikierą) to głośność nie będzie działać. Właśnie ja mam taki problem w swoim aucie (OII FL z multikierą). Mam polski soft w navi, który jest zrobiony tak aby obsługiwać głośność w starej kierownicy i póki go nie zmienię to rolka od głosu nie działa :evil:
sorki,że tak póżno,
poczytaj to,w/g "miron75":
najpierw 1 schemat, przed FL:
tempomat 1K0 953 513 F wykorzystuje pin5 i pin10 złącza C modułu kierownicy (oba piny są zmostkowane w module, bo to jest to samo wyprowadzenie, terminal 31)
teraz 2 schemat, po FL:
tempomat 1K0 953 513 G wykorzystuje tylko pin10 złącza C modułu kierownicy, pin 5 jest podłączony (tym raze mostek jest w tempomacie)
co zrobić aby 1K0 953 513 F działał w module 1K0 953 549 CH?
zmostkować pin 5 i pin 10 wyprowadzeń tempomatu (kawałkiem przewodu), podłączenie do kostki modułu pinu 5 można zostawić, bo jest on nie obsadzony (pusty) w module,
Komentarz