Tempomat zainstalowany, podziękowania dla "koleś" za instrukcje i manetki działa komputer i tempomat lampka zielona świeci zero błędów montaż i programowanie proste 1h roboty poza manetkami nic nie wymieniałem.
							
						
					TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Skoda Octavia II FL
 Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
 
 https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
 
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 A dzisiaj miałem przyjemność montażu tempomatu w fajnym Superbie 2 z 2009
 I jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że nie ma tego kabelka od sterownika kiery do ECU
 
 takie fajne auto, a przyżydzili na jednym kabelku->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
 ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
 poprzednie modele:
 ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
 ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
 O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Jeśli operacja montażu kierownicy multifunkcyjnej się u mnie powiedzie, to będę miał na sprzedaż Manetki zespolone i Sterownik z obsługą komputera i tempomatu (O2FL):
 5K0.953.569.C - sterownik (Midline).
 5K0.953.502.N - Manetki z obsługą kompa (z prawej) i tempomatu (z lewej).Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
 Jest: starszy diesel na B.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Zamieszczone przez Enriqueznie mniej jednak uważajcie na podszybie - mnie się udało wyrwać mocowanie, to co wchodzi w szybę po stronie pasażera
 Miałem też taką przygodę w Superbie II. Pociągnąłem i myślę, jak fajnie mi idzie  
 
 Po chwili patrzę a tu coś zostało w podszybiu :shock:
 
 Musiałem zostawić stówę właścicielowi bo tyle kosztuje ten kawałek w ASO Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407 Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
 Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
  
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Tempomat
 
 Witam kolegów,przedstawie wam w skrócie moje boje z tempomatem.
 Mniej więcej od roku z przerwami, walczyłem samodzielnie z tempomatem, a to nie ten moduł a to problem z manetką a to nie ma sygnału a to znowu coś innego. W końcu się poddałem.
 Ktoś mi polecił kontakt z kolegą Koleś no i stało się, nagle tempomat cudownie zaczął działać i działa bez zarzutu. Cała operacja trwała może z godzinę łącznie z wymianą modułu przerobieniem manetki, jestem zadowolony z całej operacji, polecam, kolega Koleś zna się na tym co robi.
 A jeszcze podpowie co i w jaki sposób można zmodyfikować.
 Pozdrawiam sumisat ,
 kolega Koleś mi pomógł.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Witam,
 mam Octavie 2 FL z 2012 roku i miesiąc po gwarancji popsuła mi sie tasma pod kierownicą.
 
 Szukając nowej taśmy kupiłem cały przełącznik zespolony z tempomatem ale bez komputera.
 
 Manetkę z obsługą komputera zostawiłem swoją a zamontowana została nowa manetka z obsługą tempomatu i taśma 5K0 953 569 B.
 
 Po uruchomieniu programem w module silnika tempomat działa :-)
 
 Ale przestała działać obsługa komputera :-(
 
 Kupiłem więc taśmę, o której wyczytałem na forum, że obsługuje komputer i tempomat 5K0 953 569 C.
 
 I komputer działa a tempomat już nie.
 
 Tak jak poprzednio był uaktywniony w module silnika.
 
 Co mam zrobić?
 
 W ASO zalecili mi wymianę na taśmę 5K0 953 569 AL.
 
 Nie można jakoś zakodować tych co już mam? Czyli 5K0 953 569 B lub 5K0 953 569 C
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Witam,
 
 Duże zamieszanie z tematem tempomatu ale nie zakładając nowego tematu mam kilka pytań do Was.
 
 A więc czy posiadam Skode Octavie II 1.9 TDI Ambiente z 2010 r. i chciałbym dołożyć tempomat. I teraz pytanie czy mogę sprawdzić jako czy da rade w ogóle u mnie go dołożyć i jak tak to jaką manetkę kupić tylko tak bez podpinania go bo nie mam w tej chwili takiej możliwości a muszę kupić już teraz manetkę.
 
 Dzięki z góry za pomoc i odpowiedź.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 W twoim przypadku albo opcja dla oszczędnych czyli po taniości , lub rozwiązanie oryginalne , wymiana manetek zespolonych na takie z tempomatem.
 Czyli 5K0 953 502 N -wersja tempo plus mfa lub 5K0 953 502 M - tempo bez mfa , ale ambiete chyba miało MFA wiec z literką M odpada , no chyba że masz maxi-dota i sterowanie na kierownicy to wtedy tak .
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 To mnie nie pocieszyłeś.... Ta tania opcja mnie nie interesuje w ogóle.
 
 Czyli tylko taka opcja? http://allegro.pl/oryginal-tempomat-...527740213.html
 
 Nie mogę kupić samej prawej manetki, żeby śmigało? Np. takiej http://allegro.pl/przelacznik-wlaczn...484968844.html bądź tej http://allegro.pl/manetka-przelaczni...457395013.html . Szczerze mówiąc nie wiem czym te dwie po za numerami się różnią...
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 TOOMI, nie możesz bo to są do O2
 zapytaj sprzedawcę superbmana o cenę dla OCP->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
 ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
 poprzednie modele:
 ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
 ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
 O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 TOOMI, nie jęcz , tylko zapytaj superbmana o dobrę cenę , tylko zapytaj superbmana o dobrę cenę
 a ktoś ci za drobną opłatą pomoże założyć i zakoduje
 jak chcesz odezwij się na PW->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
 ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
 poprzednie modele:
 ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
 ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
 O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Korzystając z uprzejmości kolegi maxpaynemm założyliśmy ostatnio manetkę tempomatu (końcówka G) do mojej Octavii (1.9 TDI 2008 przed FL, moduł kierownicy 1K0-953-549-BN)
 Po zakodowaniu VCDSem tempomat nie działa, mimo że manetka jest widoczna w VCDSie i działa prawidłowo. Po podmianie modułu z samochodu maxpaynemm bez różnicy.
 
 Jeśli to ma znaczenie to mam jakiś problem z autoryglowaniem drzwi - potrafią same się otwierać i zamykać podczas jazdy, niezależnie od prędkości
 
 Oto logi, które się pojawiają po autoscanie:
 
 
 01-Engine -- Status: Malfunction 0010
 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
 04-Steering Angle -- Status: OK 0000
 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
 15-Airbags -- Status: Malfunction 0010
 16-Steering wheel -- Status: Malfunction 1010
 17-Instruments -- Status: OK 0000
 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
 25-Immobilizer -- Status: OK 0000
 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
 44-Steering Assist -- Status: OK 0000
 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
 56-Radio -- Status: OK 0000
 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 76-Park Assist -- Status: OK 0000
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
 Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
 Component: R4 1,9l EDC 000SG 2047
 Revision: --H08--- Serial number: SKX7Z0H532I0HM
 Coding: 0000071
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 72EFDEFB166F
 
 2 Faults Found:
 005746 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
 P1672 - 000 - - - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100000
 Fault Priority: 0
 Fault Frequency: 1
 Time Indication: 0
 
 Freeze Frame:
 RPM: 0 /min
 Speed: 0.0 km/h
 Load: 0.0 %
 Voltage: 10.56 V
 Bin. Bits: 11000100
 Temperature: 5.4°C
 Duty Cycle: 9.7 %
 
 000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
 P0113 - 000 - - - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100000
 Fault Priority: 0
 Fault Frequency: 1
 Time Indication: 0
 
 Freeze Frame:
 RPM: 0 /min
 Speed: 0.0 km/h
 Load: 0.0 %
 Voltage: 12.16 V
 Temperature: 6.3°C
 Temperature: 6.3°C
 Temperature: 7.2°C
 
 Readiness: 0 0 0 0 0
 
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
 Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
 Component: Bordnetz-SG H54 2602
 Revision: 00H54000 Serial number: 00000005795255
 Coding: 01880F030004140043110D000000000000097F075C00000000 0000000000
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 33611BFF29F5
 
 Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
 Component: Wischer 180608 022 0601
 Coding: 00055223
 Shop #: WSC 73430
 
 2 Faults Found:
 01800 - Light Switch (E1)
 008 - Implausible Signal - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00101000
 Fault Priority: 3
 Fault Frequency: 2
 Reset counter: 83
 Mileage: 203424 km
 Time Indication: 0
 
 Freeze Frame:
 OFF
 Voltage: 12.10 V
 OFF
 ON
 OFF
 OFF
 OFF
 
 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100100
 Fault Priority: 6
 Fault Frequency: 2
 Reset counter: 119
 Mileage: 203424 km
 Time Indication: 0
 
 Freeze Frame:
 OFF
 Voltage: 12.15 V
 OFF
 OFF
 OFF
 OFF
 OFF
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
 Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
 Component: Q2 AIRBAG VW8 020 2300
 Revision: 05020000 Serial number: 0038PD22NPN
 Coding: 0020786
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 3D753DC71FB1
 
 1 Fault Found:
 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
 Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
 Component: J0527 051 0101
 Coding: 0000012
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 7F0907CF553D
 
 7 Faults Found:
 00576 - Terminal 15
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00885 - Ignition Switch (D) Terminal 50
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
 014 - Defective - Intermittent
 01044 - Control Module Incorrectly Coded
 000 - -
 
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
 Part No SW: 1K0 907 530 Q HW: 1K0 907 951
 Component: J533__Gateway H16 0202
 Revision: H16 Serial number: 2700K086050201
 Coding: E9807F0E0002022302
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 356525E72781
 
 1 Fault Found:
 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100100
 Fault Priority: 2
 Fault Frequency: 2
 Reset counter: 119
 Mileage: 203424 km
 Time Indication: 0
 Date: 2000.00.00
 Time: 14:11:16
 
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
 Part No SW: 1T0 959 701 H HW: 1T0 959 701 H
 Component: Tuer-SG 006 1203
 Coding: 0000244
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 3C7330C304AB
 
 1 Fault Found:
 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MAX.clb
 Part No SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT
 Component: KSG PQ35 G2 020 0204
 Revision: 00020000 Serial number: 00000000000000
 Coding: 98801A085283007F3F04850500084F01807CA0
 Shop #: WSC 20580 456 184228
 VCID: 83010B3FB9D5
 
 Component: Sounder n.mounted
 
 Component: NGS n.mounted
 
 Component: IRUE n.mounted
 
 1 Fault Found:
 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100100
 Fault Priority: 4
 Fault Frequency: 2
 Reset counter: 119
 Mileage: 203424 km
 Time Indication: 0
 Date: 2000.00.00
 Time: 14:11:16
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------
 Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
 Part No SW: 1T0 959 702 H HW: 1T0 959 702 H
 Component: Tuer-SG 006 1203
 Coding: 0000244
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 3D753DC71FB1
 
 1 Fault Found:
 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 windmill, czy to jest log po wykasowaniu błędów?
 bo coś za dużo tego wszystkiego, brak komunikacji z modułem kiery?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
 ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
 poprzednie modele:
 ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
 ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
 O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Po wykasowaniu wygląda tak:
 
 01-Engine -- Status: OK 0000
 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
 04-Steering Angle -- Status: OK 0000
 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
 15-Airbags -- Status: OK 0000
 16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
 17-Instruments -- Status: OK 0000
 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
 25-Immobilizer -- Status: OK 0000
 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
 44-Steering Assist -- Status: OK 0000
 46-Central Conv. -- Status: OK 0000
 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
 56-Radio -- Status: OK 0000
 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 76-Park Assist -- Status: OK 0000
 
 Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
 Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
 Component: J0527 051 0101
 Coding: 0000042
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 7F0907CF553D
 
 4 Faults Found:
 00576 - Terminal 15
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 Komentarz
- 
 
							
						 ) pewnie walka z puszczaniem kabla przez pół samochodu.
 ) pewnie walka z puszczaniem kabla przez pół samochodu.
							
						
Komentarz