Zamieszczone przez Enriquez
[O2] [O2FL] montaż MFA (komputer pokładowy) w Classic/Mint
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez EnriquezNie masz może linka do instrukcji jak to zrobić? Gdzieś widziałem czeską stronę jak montować tempomat, ale za chiny nie mogę znaleźć.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=488 (zresztą z tego wątku)... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...
Komentarz
-
-
A jam mam pytanko ,mam dołożony tempomat przez ASO i wiem ze zmieniali mi moduł na inny, bo stary mi nie obsługiwał. Mam wersje classic bez maxi dota ten z małym wyświetlaczem widać tylko temp i resztę km itp. Czy mogę dołożyć manetkę od kompa i będę mógł widzieć spalanie i resztę?? . I gdzie mam sprawdzić numer tego modułu jak co :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rrysioZamieszczone przez Damian19840Czy mogę dołożyć manetkę od kompa i będę mógł widzieć spalanie i resztę??
Przecież nie trzeba mieć Maxi_dota do tego.
Pozdrawiam,... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Damian19840czyli musiałbym zakupić cały licznik i co dalej z tym robić :cry: , i jakie ceny za to wszystko mogą wyjść
Musisz polować na inną. Albo kupić nowy maxi-dot od kolegi Grygy - cena coś ponad 500. Do tego manetka wycieraczek - ok. 50-100zł na allegro. Moduł pod kierownicą masz już odpowiedni. Sama wymiana zestawu wskaźników nie jest taka prosta bo trzeba przekodować immobiliser, koszt w ASO ok. 200zł.Zamieszczone przez radik79na pewno?
Przecież nie trzeba mieć Maxi_dota do tego.W O2 są 3 rodzaje wskaźników: 1. bez MFA, 2. z MFA bez maxi-dota, 3. z maxi-dotem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Damian19840Nic poczekam na razie jak będzie możliwość to wyrwę jakiś, i później się zrobi ale nie samemu bo talentu brak :roll:
W przypadku wymiany manetek i ewentualnie sterownika kierownicy wystarczy wykonać kodowanie np. VAS-em/VCDS-em. Natomiast w przypadku "budzików" w których zaszyty jest immobilizer - o czym wspominał Kolega rrysio - pojawia się problem kodowania immobilizera. Trzeba dysponować PIN kodami (do uzyskania w ASO) aby odpowiednio zakodować immobilizer. W przypadku braku tych pinów nici z wymiany a do tego można sobie skutecznie zablokować samochód.MINT
Komentarz
-
-
Właśnie dzwoniłem do ASO, w którym kupiłem auto i gość sprawdził mi nr modułu kierownicy po nr nadwozia (wpisał coś do kompa i mi podał)
Nr modułu jest taki: 1K0 953 549 CD
Pytanie czy ten moduł obsłuży kompa, tempomat i kierownice wielofunkcyjną?
W zasadzie chciałbym tylko założyć tempomat + ew MFA ale nie musi być to mam gaz i mam w nosie ile autko mi pali
Czy w przypadku tego modułu wystarczy zmienić manetkę, która obsługuje tempomat, zaprogramować VCDS i po krzyku ? :wink:
W ASO za wymianę (robocizna) 234zł + 383zł za manetkę + kostki + kable
Czy poniższy link z tempomatem jest identyczny jak ten z ASO za 383zł ?ops:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zajasZamieszczone przez kurczak1985Właśnie dzwoniłem do ASO, w którym kupiłem auto i gość sprawdził mi nr modułu kierownicy po nr nadwozia (wpisał coś do kompa i mi podał)
W takim razie pytanie brzmi czy do nr modułu: 1K0 953 549 CD mogę podłączyć tempomat?
Może ktoś pomóc i sprawdzić? będę wdzięczny :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rrysioZamieszczone przez kurczak1985to mi się mincik trafił hehe :szeroki_usmiechDla pewności podpiąłbym się pod VCDSa bo to bardzo dziwne, żeby w Mincie był ten sterownik. Dołożyłeś może przy zamówieniu komputer pokładowy?
Komentarz
-
Komentarz