Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] [O2FL] "Ukryte" f-cje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez arturas03
    Zamieszczone przez mrrudzin
    szczególnie dla tych co nie mają MAXIDOTa
    No ja nie mam.
    Arturas03 Standardowo funkcja jest włączona, natomiast masz możliwość wyłączenia tego (jak to określił sprzedawca) np. jak chce Pan kogoś śledzić
    A potem ponownie funkcję włączyć.

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez Jarek_wawa
      jak chce Pan kogoś śledzić
      Przekonujący argument :lol:
      Octavia II FL 1,9 TDI 2009 r.
      Toyota Auris II TS Hybrid 2016r.

      Komentarz


      • #53
        ventix, tak idzie, najtaniej bedzie jak ktos z vagiem ci ja uruchomi, w aso zaspiewaja ci ze 400zl

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez arturas03
          Zamieszczone przez Jarek_wawa
          jak chce Pan kogoś śledzić
          Przekonujący argument :lol:
          Chodzą słuchy że O2 ma być nowym samochodem Bonda więc mają i wymagania :lol:

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez Jarek_wawa
            Zamieszczone przez arturas03
            Zamieszczone przez Jarek_wawa
            jak chce Pan kogoś śledzić
            Przekonujący argument :lol:
            Chodzą słuchy że O2 ma być nowym samochodem Bonda więc mają i wymagania :lol:
            No z moją rejestracją jest to możliwe... :diabelski_usmiech
            Octavia II FL 1,9 TDI 2009 r.
            Toyota Auris II TS Hybrid 2016r.

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez ged
              Co do ciekawych featuresów:
              Włączenie i wyłączenie świateł dziennych - włączamy zapłon, ciągniemy wajchę kierunkowskazów do kierownicy (tak, jak się ostrzega przed misiami) i tak trzymając włączamy prawy kierunkowskaz. Czekamy kilka sekund i włącza się tryb świateł dziennych. Wyłączenie analogicznie, tylko lewy kierunkowskaz. (Mała uwaga - nigdy nie pamietam, czy włącza się prawym czy lewym kierunkowskazem - jak nie zadziała jeden, to drugim).
              Jesli pociagniemy ja do kierownicy to nie wlaczymy czasami spryskiwaczy ?

              Komentarz


              • #57
                A lewa wajcha kierunkowskazów nie jest czasem do długich? Do spryskiwaczy masz osobną wajchę (tą po prawej).
                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez shado
                  A lewa wajcha kierunkowskazów nie jest czasem do długich? Do spryskiwaczy masz osobną wajchę (tą po prawej).
                  No pewnie ze tak ops: wlaczam je tak bardzo nieswiadomie, ze nawet nie pamietam po ktorej sa stronie :lol:

                  Komentarz


                  • #59
                    Witam wszystkich zainteresowanych.
                    A więc po kolei: w FL najciekawszą funkcją, którą często ASO nie włącza jest doświetlanie zakrętów. Nie 'testowałem' tego w FL, gdzie są do tego odpowiednie lampy, ale można włączyć światła dzienne, zamiast w "lampach głównych", to w (dedykowanych do tego) przeciwmgielnych - oszczędza się wtedy żarówki H7 :-) Ponadto legalny jest aktualnie (od czerwca) tryb amerykański świateł dziennych (potwierdzone w necie oraz u drogówki) - mam to włączone u siebie - też oszczędność żarówek, prądu, akumulatora i (przynajmniej teoretycznie) spalania. Poza tym wszystkie pozostałe wymienione w poprzednich wypowiedziach funkcje da się również włączyć w ramach VCDS'a (czyli kiedyś VAG'a). Co do gwarancji, to w przeciwieństwie do tego co powiedział Jarek_wawa (lub czego się obawia), nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż nie jest to ZMIANA OPROGRAMOWANIA, bo go nie zmieniamy, tylko włączamy funkcje, które są dostępne w ramach funkcjonalności (BIEŻĄCEGO OPROGRAMOWANIA).

                    Co do pozostałych opcji oraz kilku innych, których nie opisałem, zapraszam do wątku Forum - Octavia Club Polska . W razie pytań odpowiem na tyle ile potrafię Proponuję w tamtym wątku, aby ewentualni zainteresowani mogli czerpać wiedzę. Prawie wszystko co możliwe testowałem u siebie i wszystko działa (z samym autem włącznie).
                    Pozdrawiam,
                    Michał

                    Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez kropeck
                      ...
                      A więc po kolei: w FL najciekawszą funkcją, którą często ASO nie włącza jest doświetlanie zakrętów. Nie 'testowałem' tego w FL...
                      kropeck przeca mi zapodałeś doświetlanie z halogenów na ostanim spocie
                      MARCIN
                      Mój szkodnik

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez bzyq_74
                        Zamieszczone przez kropeck
                        ...
                        A więc po kolei: w FL najciekawszą funkcją, którą często ASO nie włącza jest doświetlanie zakrętów. Nie 'testowałem' tego w FL...
                        kropeck przeca mi zapodałeś doświetlanie z halogenów na ostanim spocie
                        doświetlanie TAK, ale nie doczytałeś zdania do końca - "przeciwmgielne jako dzienne" [ostatnie słowa w Tym co zacytowałeś, to początek nowego zdania 8) ]
                        Pozdrawiam,
                        Michał

                        Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                        Komentarz


                        • #62
                          Zamieszczone przez kropeck
                          doświetlanie TAK, ale nie doczytałeś zdania do końca - "przeciwmgielne jako dzienne" [ostatnie słowa w Tym co zacytowałeś, to początek nowego zdania 8) ]
                          Zwracam honor, pewnikiem mi się przysnęło na kijbordzie :szeroki_usmiech
                          MARCIN
                          Mój szkodnik

                          Komentarz


                          • #63
                            Re: [O2FL] "Ukryte" f-cje

                            Zamieszczone przez mrrudzin
                            Czy ktoś z Was znalazł coś "więcej" ?
                            W O1 ale pewnie i w O2:

                            po ustawieniu nawiewu na szybe wylacza sie obieg wewnetrzny
                            oraz
                            jesli nie spuscimy recznego do konca i ruszymy wlacza sie sygnal dzwiekowy

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez kropeck
                              "...tryb amerykański świateł dziennych (potwierdzone w necie..."
                              no to akurat nie jest wiarygodne źródło informacji , ustawodawca i owszem >sejm< lub >to<
                              Prawdopodobnie nie doczytałem tego, ale ostatnio odkryłem - w przypadku jazdy z włączonymi wycieraczkami w trybie "ciągły", po zatrzymaniu samochodu przełączają się w tryb "przerywany" (interwału). Super sprawa.
                              A... kropeck właśnie sobie przypomniałem, będę zmuszony złożyć reklamację . Załączony tryb dźwiękowy przy zamykaniu centralnego zamka postanowił dwa dni temu wyłączyć się :diabelski_usmiech
                              Mój liftback scout

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez bzik13
                                Zamieszczone przez kropeck
                                "...tryb amerykański świateł dziennych (potwierdzone w necie..."
                                no to akurat nie jest wiarygodne źródło informacji , ustawodawca i owszem >sejm< lub >to<
                                Moim zdaniem tryb amerykański nie jest zgodny z ustawą, bo ta nakazuje włączanie się świateł dziennych wraz z zapaleniem silnika, a w trybie amerykańskim włącza po spuszczeniu ręcznego. Oznacza to, że jakbyś ruszał pod dużą gorkę z ręcznego to zgasną Ci światła. Nie zmienia to faktu, że ja u siebie włączyłem właśnie tryb amerykański.
                                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez t271828
                                  po ustawieniu nawiewu na szybe wylacza sie obieg wewnetrzny
                                  Niestety trzeba jeszcze wcisnąć przycisk "obiegu wewnętrznego" - przynajmniej tak jest u mnie.
                                  O ortografie dba FF.
                                  Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                  http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                  Skoda Octavia & Audi A6

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez Thundi
                                    Zamieszczone przez t271828
                                    po ustawieniu nawiewu na szybe wylacza sie obieg wewnetrzny
                                    Niestety trzeba jeszcze wcisnąć przycisk "obiegu wewnętrznego" - przynajmniej tak jest u mnie.
                                    Nie trzeba wciskac a wlasciwie nie da sie wcisnac. Przy nawiewie na szybie obieg wewnetrzny jest zawsze wylaczony

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez t271828
                                      Nie trzeba wciskac a wlasciwie nie da sie wcisnac. Przy nawiewie na szybie obieg wewnetrzny jest zawsze wylaczony
                                      U mnie instrukcja mówi że jeśli chce mieć obieg wewnętrzny to trzeba przekręcić pokrętło na nawiew na szyby i wcisnąć przycisk obiegu wewnętrznego. I u mnie inaczej się włączyć nie da (nie wciśnie się przycisku obiegu wewnętrznego).
                                      choć to nie moja instrukcja to tu też tak jest opisane (to instrukcja do O1 z przed FL)
                                      www.Thunderbolt2.prv.pl
                                      O ortografie dba FF.
                                      Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                      http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                      Skoda Octavia & Audi A6

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez Thundi
                                        U mnie instrukcja mówi że jeśli chce mieć obieg wewnętrzny to trzeba przekręcić pokrętło na nawiew na szyby i wcisnąć przycisk obiegu wewnętrznego. I u mnie inaczej się włączyć nie da (nie wciśnie się przycisku obiegu wewnętrznego).
                                        choć to nie moja instrukcja to tu też tak jest opisane (to instrukcja do O1 z przed FL)
                                        www.Thunderbolt2.prv.pl
                                        Czyli po fl lub kiedys pozniej zmienili zdanie o 180 stopni :shock: .

                                        U mnie obieg wewnetrzny mozna wlaczyc zawsze tylko nie przy nadmuchu na szybe. To jest nawet logiczne - czasem zapomina sie o wylaczeniu tego obiegu bo swiatelko
                                        nie jest na tablicy rozdzielczej, wtedy zaczynaja parowac szyby, wlacza sie wiec
                                        nadmuch na szybe i obieg wewnetrzny "sam" sie wylacza.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          baca10, możesz mi napisać jakie masz wyposażenie?
                                          Dzisiaj kolejny raz dzwoniłem do serwisu w celu zorientowania się na temat możliwości włączenia CL.

                                          Powoli zaczyna mnie to irytować, bo już nawet w obrębie jednego serwisu są dwie zbieżne opinie na temat aktywacji funkcji corner.
                                          Dzisiaj poinformowano mnie, że aby aktywować CL w ambiente trzeba wymienić sterownik komfortu .
                                          Stąd moje pytanie do Ciebie na temat Twojej wersji wyposażenia.

                                          Jeżeli okazałoby się, że wbrew temu co mi dzisiaj powiedziano można aktywować CL w wersji ambiente, to czy ktoś z forumowiczów (z okolic Łodzi), mógłby aktywować mi tą funkcję oraz funkcję ponownego przecierania szyby po użyciu spryskiwacza (chyba tak to się nazywa)?

                                          Pozdrawiam,
                                          Radek
                                          ... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            radik79, ja mam zwyklego minta, tylko jak kupowalam auto to zastrzeglam ze bedzie dodawane pare drobiazgow,wiec mam troszke innego minta jesli chodzi o elektryke, jak zamowiles auto z chalogenami to masz juz zalozony inny modul kompa wiec aktywacja funkcji nie stanowi problemu.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez shado
                                              Zamieszczone przez bzik13
                                              Zamieszczone przez kropeck
                                              "...tryb amerykański świateł dziennych (potwierdzone w necie..."
                                              no to akurat nie jest wiarygodne źródło informacji , ustawodawca i owszem >sejm< lub >to<
                                              Moim zdaniem tryb amerykański nie jest zgodny z ustawą, bo ta nakazuje włączanie się świateł dziennych wraz z zapaleniem silnika, a w trybie amerykańskim włącza po spuszczeniu ręcznego. Oznacza to, że jakbyś ruszał pod dużą gorkę z ręcznego to zgasną Ci światła. Nie zmienia to faktu, że ja u siebie włączyłem właśnie tryb amerykański.
                                              Myślę, że raczej ciężko Ci będzie jeździć z ręcznym, a policja musiałaby Cie cholernie nie lubić, żeby patrzeć czy światła Ci się zapalają wraz z odpaleniem silnika. :-) Poza tym ręczny nie jest obligatoryjny podczas jazdy (chyba, że każdy zakręt załatwiasz driftem), więc ręczny nie jest tu przeszkodą.
                                              Pozdrawiam,
                                              Michał

                                              Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez t271828
                                                Czyli po fl lub kiedys pozniej zmienili zdanie o 180 stopni :shock: .
                                                Tyle że ja mam Octavie Tour (październik 2005) i mam tak samo opisane (różnica jest tylko w umieszczeniu tekstu - znaczy po środku tego co dałem u mnie jest środek instrukcji)

                                                Podam jeszcze raz dla jasności jak jest u mnie (I raczej niemożliwe jest aby u ciebie było inaczej - chyba że ktoś coś zmieniał):
                                                -chcemy mieć obieg wewnętrzny to pokrętło na nawiew na szybę i wciskamy przycisk obiegu wewnętrznego (na innych pozycjach nie można tego wcisnąć)
                                                -chcemy wyłączyć to jeszcze raz wciskamy przycisk (przekręcenie pokrętła jest niemożliwe jeśli przycisk jest wciśnięty)
                                                Dodatkowo przycisk obiegu wewnętrznego świeci się na zielono jeśli jest wyłączony lub na żółto jeśli jest włączony

                                                I dla mnie logiczne jest że powinien być włączony nawiew na szybę bo jak wiadomo ciepłe powietrze idzie do góry i to tylko ono może zostać przepuszczone przez filtr przeciwpyłkowy (a w przypadku obiegu wewnętrznego powietrze jest przepuszczane przez ten filtr) a ten znajduje się za schowkiem pasażera więc jeśli było by wzięte z kabiny przeszło przez filtr i miało iść na nogi to taki obieg nie wymuszony jest praktycznie niemożliwy bo ciepłe powietrze nie idzie na dół ale już skierowane na szybę szło by do góry.

                                                ps: w balonach ogrzewa się powietrze bo cieplejsze ma mniejszą masę i idzie do góry unosząc balon z koszem - oziębienie powietrza dało by odwrotny skutek!
                                                O ortografie dba FF.
                                                Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                                http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                                Skoda Octavia & Audi A6

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez Thundi
                                                  Zamieszczone przez t271828
                                                  Czyli po fl lub kiedys pozniej zmienili zdanie o 180 stopni :shock: .
                                                  Tyle że ja mam Octavie Tour (październik 2005) i mam tak samo opisane (różnica jest tylko w umieszczeniu tekstu - znaczy po środku tego co dałem u mnie jest środek instrukcji)

                                                  Podam jeszcze raz dla jasności jak jest u mnie (I raczej niemożliwe jest aby u ciebie było inaczej - chyba że ktoś coś zmieniał):
                                                  -chcemy mieć obieg wewnętrzny to pokrętło na nawiew na szybę i wciskamy przycisk obiegu wewnętrznego (na innych pozycjach nie można tego wcisnąć)
                                                  -chcemy wyłączyć to jeszcze raz wciskamy przycisk (przekręcenie pokrętła jest niemożliwe jeśli przycisk jest wciśnięty)
                                                  Dodatkowo przycisk obiegu wewnętrznego świeci się na zielono jeśli jest wyłączony lub na żółto jeśli jest włączony

                                                  I dla mnie logiczne jest że powinien być włączony nawiew na szybę bo jak wiadomo ciepłe powietrze idzie do góry i to tylko ono może zostać przepuszczone przez filtr przeciwpyłkowy (a w przypadku obiegu wewnętrznego powietrze jest przepuszczane przez ten filtr) a ten znajduje się za schowkiem pasażera więc jeśli było by wzięte z kabiny przeszło przez filtr i miało iść na nogi to taki obieg nie wymuszony jest praktycznie niemożliwy bo ciepłe powietrze nie idzie na dół ale już skierowane na szybę szło by do góry.

                                                  ps: w balonach ogrzewa się powietrze bo cieplejsze ma mniejszą masę i idzie do góry unosząc balon z koszem - oziębienie powietrza dało by odwrotny skutek!
                                                  Czytam to wszystko i zaczynam głupieć.
                                                  W fl jest tak:
                                                  - nawiew na szybę - NIE DA SIĘ USTAWIĆ obiegu WEWNĘTRZNEGO czyli powietrza zaciąganego z kabiny pojazdu
                                                  - pozycje inne niż szyba - można włączyć obieg wewnętrzny i wtedy zapala się lampka.

                                                  Dlaczego?
                                                  Abstrahując od temperatury powietrza odpowiedź jest bardzo prosta.
                                                  Używając do nawiewu powietrza z kabiny samochód szybko paruje - bardzo szybko.

                                                  Thundi piszesz sprzeczne informacje. Z linku wynika że w OI można włączyć obieg wewnętrzny na szybę ale nie jest to zalecane.
                                                  (abstrahując od tego że w innych markach jest to jeszcze inaczej zablokowane"

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez Jarek_wawa
                                                    Używając do nawiewu powietrza z kabiny samochód szybko paruje - bardzo szybko.
                                                    To zbyt duże uogólnienie. Żeby szyba szybko parowała muszą zaistnieć konkretne warunki - np. duża wilgotność, deszcz, 5 osób w aucie. Jak w lecie jeździłem, to czasem bardzo długo na obiegu wewnętrznym i nic nie parowało. Dodam jeszcze że w mojej wersji (Elegance) mamy dwa tryby obiegu - zwykły i automatyczny. W tym ostatnim powietrze przechodzi przez czujnik jakości, który jeśli stwierdzi, że powietrze jest zbyt kiepskiej jakości wyłączy na chwilę obieg wewnętrzny.
                                                    Mój "Batmobil"

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X