Dzięki - poczekam na spota Wyliczenia już są 8-10%
Nie za dużo? Przy założeniu, że samochód spala Ci 10 l/100 to dodanie 10% do wartości podstawowej da 1 litr więcej. Natomiast Ty pisałeś o zwiększeniu spalania o 0,5 l/100.
No tak mi wyszło na 3 trasach na urlopie: komputer pokazywał 6,6 l /100 a mi wyszło 7,3.
Jak po mieście tego nie wiem, ale ważne dla mnie jest spalanie na trasie.
Cieszyłem się jak dziecko że nauczyłem się i auto mało palić korzystając z energii kinetycznej i odpuszczając gaz, lub wrzucając luz, a tu okazało się że nauczyłem go oszukiwać
No tak mi wyszło na 3 trasach na urlopie: komputer pokazywał 6,6 l /100 a mi wyszło 7,3.
Jak po mieście tego nie wiem, ale ważne dla mnie jest spalanie na trasie.
Cieszyłem się jak dziecko że nauczyłem się i auto mało palić korzystając z energii kinetycznej i odpuszczając gaz, lub wrzucając luz, a tu okazało się że nauczyłem go oszukiwać
Ok, czyli teoretycznie by się zgadzało. W takim układzie to powinno być ~ 10,6 %. Wcześniej policzyłem w/g Twojego średniego z motostat, czyli od 9,29 l/100 a wtedy byłoby to ~ 5,69% W sumie przyjął bym tą drugą wartość, gdyż jest bardziej wiarygodna (bardziej uśredniona ) Tak na marginesie, maturę pisałem 15 lat temu i to w dodatku z historii tak więc zastrzegam sobie prawo do błędów
A jak to jest w koncu z doswietlaniem zakretow? Czytalem na forum ( ale nie moge znalezc tego wpisu ), ze doswietlanie mozna wlaczyc w OII od roku modelowego 2007, a inny wpis mowil, ze auto musi byc z 2008. Bylo tez napisane, ze halogeny musza byc jakies "inne" ( nie pamietam, na czym to polegalo). Moje sa normalne, tzn. nic w nich specjalnego nie ma. Moja skodzina jest wg VIN z roku modelowego 2007. Czy ktos z Forumowiczow wie, jak jest w rzeczywistosci?
[ Dodano: Pią 29 Paź, 10 19:35 ]
Znalazlem, oto ta dyskusja:
paisak, w części halogenów był inny nieco matowiony odbłysnik(były oznaczone bodajże lit. K)
wtedy bezproblemowo mozna włączać doświetlanie
w innych może nieco oślepiać ale włączyć można o ile sterownik obsługuje
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Czy Wy też tak macie, że po wrzuceniu wstecznego biegu zamyka się obieg powietrza (po wrzuceniu luzu czy innego biegu otwiera się spowrotem) bez sygnalizacji tego procesu żadną kontrolką?
Czy Wy też tak macie, że po wrzuceniu wstecznego biegu zamyka się obieg powietrza (po wrzuceniu luzu czy innego biegu otwiera się spowrotem) bez sygnalizacji tego procesu żadną kontrolką?
tak , jest to bodajże opisane w instrukcji obsługi a swoją drogą jak uruchomisz spryski to też się włącza obieg wewnętrzny.
Hmm, a u mnie tego nie ma :-( O2FL Elegance (listopad 2009) ... Czy to da się jakoś aktywować?
[ Dodano: Wto 02 Lis, 10 20:48 ]
Zamieszczone przez mrrudzin
Pisałem ostatnio w innym wątku, ale napisze i tu.
Czy Wy też tak macie, że po wrzuceniu wstecznego biegu zamyka się obieg powietrza (po wrzuceniu luzu czy innego biegu otwiera się spowrotem) bez sygnalizacji tego procesu żadną kontrolką?
Mrrudzin, a skąd wiesz, że obieg się zamyka skoro nie jest to w żaden sposób sygnalizowane?
chyba powinnismy sie czuc wyroznieni, ze kupilismy auta sprzed 11/2010 bo znalazlem cos takiego (chociaz, nie wiem o co dokladnie chodzi):
w instrukcji z maja 2009 (tematyka ogrzewania i chlodzenia) jest napisane:
Nastawiona temperatura jest utrzymywana automatycznie, o ile pokrętło nie
znajduje się w skrajnym lewym lub w skrajnym prawym położeniu:
• prawe skrajne położenie – maksymalne grzanie,
w instrukcji z maja 2010 jest napisane:
Nastawiona temperatura jest utrzymywana automatycznie, o ile pokrętło nie
znajduje się w skrajnym lewym lub w skrajnym prawym położeniu itd...
ale, w dodatku do instrukcji z 11/2010 jest juz napisane tak:
Climatic*
Obsługa
Ustawiona temperatura nie jest automatycznie utrzymywana.
kiedys bylo tak, ze wraz z uplywem czasu od wprowadzenia danego modelu do produkcji usuwali wszelkie niedorobki, dzisiaj usuwaja, ale funkcje...
chyba powinnismy sie czuc wyroznieni, ze kupilismy auta sprzed 11/2010 bo znalazlem cos takiego (chociaz, nie wiem o co dokladnie chodzi):
w instrukcji z maja 2009 (tematyka ogrzewania i chlodzenia) jest napisane:
Nastawiona temperatura jest utrzymywana automatycznie, o ile pokrętło nie
znajduje się w skrajnym lewym lub w skrajnym prawym położeniu:
• prawe skrajne położenie – maksymalne grzanie,
w instrukcji z maja 2010 jest napisane:
Nastawiona temperatura jest utrzymywana automatycznie, o ile pokrętło nie
znajduje się w skrajnym lewym lub w skrajnym prawym położeniu itd...
ale, w dodatku do instrukcji z 11/2010 jest juz napisane tak:
Climatic*
Obsługa
Ustawiona temperatura nie jest automatycznie utrzymywana.
kiedys bylo tak, ze wraz z uplywem czasu od wprowadzenia danego modelu do produkcji usuwali wszelkie niedorobki, dzisiaj usuwaja, ale funkcje...
ufff dobrze, ze bede mial klimatronic
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Ha! A ja bardzo bym chciał mieć klimę i ogrzewanie manual a nie półautomatyczne, bo szlag mnie trafia jak chcę żeby leciało ciepłe powietrze a leci wrzątek, bo auto wie lepiej.
Na pewno wpadne na spota. Ale nie tylko z tego wzgledu. Zeby wreszcie fizycznie poznac ocpeowców.
Puki co jestem na etapie wyszukiwania najlepszej oferty na bez capucino lub szary antracyt w hb z motorem 1,6 tdi ambiente. Najniższa cene jaką wirtualnie otrzymałem to 72tys. Jutro wybieram sie do Trojmiejskich salonów.
Cicho.....to nie ten temat.
Komentarz