Zamieszczone przez mol
[O2] [O2FL] "Ukryte" f-cje
Zwiń
X
-
... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
Mowa o 1.4 TSI.
Wczoraj zauwazylem ciekawy temat - jedni okresla to jako cos tam ukrytego inni stwierdza ze temat znany od lat. Mnie to zaskoczylo, ale ma swoje logiczne wytlumacznie.
Otoz jezeli auto jest zatrzymane i chcemy je przegazowac np do odciecia to wskazowka zatrzymuje sie na 4000 obr/min, jesli lekko drgniemy z miejsca to ta sama przegazowka zakonczy sie normalnie - przy 6000 obr/min. Ciekawy patent - mysle ze ktos pomyslal nad tym zeby przypadniem nie zniszczyc silnika.
Ciekawi mnie czy tez tak macie w swoich 1.4 i 1.8 TSI.
Komentarz
-
-
Tutaj mozna zapoznac sie ze zmianami (wprowadzone w listopadzie 2009):Zamieszczone przez tomekdwkTak z ciekawości ... jakie to zmiany ? mógłbyś 'zacytować' ?
Wg mnie najciekawiej wyglada sugestia ekonomicznego biegu. Ogolnie gigantycznych zmian nie ma ale troche szkoda - miesiac wczesniej odebrane auto a nie ma niektorych "ficzerow". Ale cos za cos - wczesniejsza radosc z jazdy
Komentarz
-
-
przed FL też :?:Zamieszczone przez MaicroftDa sie wylaczyc automatyczna wycieraczke tyl.
czy da się włączyć awaryjne ze stopem przy gwałtownym hamowaniu :?:
generalnie , może któryś z kolegów mocny w tych sprawach napisał by co można zrobić przed FL :?:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Big, no ja nie mam tego chyba.. :?
nawet ze 2 dni temu miałem ostre hamowanieze 160 gdzieś , ze zblokowanymi kołami troche i się nie zpapliły..Ty masz to u siebie? działały kiedyś? włączają się strzałki na desce?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wskażnik położenia drążka zmiany biegów i optymalnej zmiany przełożenia, fajna rzecz. Szkoda, że się nie załapałem.Zamieszczone przez XysiuTutaj mozna zapoznac sie ze zmianami (wprowadzone w listopadzie 2009):
http://ws.skoda-auto.com/...nicalChange.pdf
Tak się zastanawiam. Na jednym ze spotów kolega posiadający VCDSa włączył mi sygnał akustyczny załączenia c.zamka/alarmu. Upłynęło około 4 tygodni i bajer ten wyłączył się. Podejrzewam, że wyłączyłem go sobie sam kombinacją przyciskowo-kluczykową, ale jak? Coś czuje że takich załączń/wyłączeń typu wajcha góra-dól, sekunda, dwie, jest mnóstwo jednak są one dla przeciętnego zjadacza chleba nieznane, a szkoda, w sytuacji gdy nie posiada się MaxiDota lub kabelka
Komentarz
-
-
Ja sprawdzałem u siebie (MY08) i działało. Prędkość ok 50km/h. Należy z wciśniętego gazu gwałtownie przenieść nogę na hamulec i do dechy. To się tylko włącza wtedy jak widzi, że masz srakę w oczach, bo w coś przywalisz i dlatego gwałtownie hamujesz.Zamieszczone przez leszekmwTy masz to u siebie? działały kiedyś? włączają się strzałki na desce?
Komentarz
-
-
[quote="bzik13"]Czy masz oryginalny alarm fabryczny i wyswietlacz Maxi-DOT? Jesli tak to:Zamieszczone przez XysiuTak się zastanawiam. Na jednym ze spotów kolega posiadający VCDSa włączył mi sygnał akustyczny załączenia c.zamka/alarmu. Upłynęło około 4 tygodni i bajer ten wyłączył się. Podejrzewam, że wyłączyłem go sobie sam kombinacją przyciskowo-kluczykową, ale jak? Coś czuje że takich załączń/wyłączeń typu wajcha góra-dól, sekunda, dwie, jest mnóstwo jednak są one dla przeciętnego zjadacza chleba nieznane, a szkoda, w sytuacji gdy nie posiada się MaxiDota lub kabelka
1. Wejdz w menu Comfort w menu komputera pokladowego
2. Wybierz opcje ATA Confirm
To ona odpowiada za wydawanie sygnalu dzwiekowego przy zamykaniu/otwieraniu pilotem samochodu.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Komentarz
-
-
Re: ... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
w 1.8TSI jest tak samo.Zamieszczone przez TrusekMowa o 1.4 TSI.
Wczoraj zauwazylem ciekawy temat - jedni okresla to jako cos tam ukrytego inni stwierdza ze temat znany od lat. Mnie to zaskoczylo, ale ma swoje logiczne wytlumacznie.
Otoz jezeli auto jest zatrzymane i chcemy je przegazowac np do odciecia to wskazowka zatrzymuje sie na 4000 obr/min, jesli lekko drgniemy z miejsca to ta sama przegazowka zakonczy sie normalnie - przy 6000 obr/min. Ciekawy patent - mysle ze ktos pomyslal nad tym zeby przypadniem nie zniszczyc silnika.
Ciekawi mnie czy tez tak macie w swoich 1.4 i 1.8 TSI.
Uff... wygląda na to, że zdążyłem kupić wersję w której da się ESP wyłączyć :szeroki_usmiechZamieszczone przez molKolejna modyfikacja to brak możliwości wyłączenia ESP ... bodajże tylko ASR się wyłącza !. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bzik13Czy masz oryginalny alarm fabryczny i wyswietlacz Maxi-DOT? Jesli tak to:Zamieszczone przez XysiuTak się zastanawiam. Na jednym ze spotów kolega posiadający VCDSa włączył mi sygnał akustyczny załączenia c.zamka/alarmu. Upłynęło około 4 tygodni i bajer ten wyłączył się. Podejrzewam, że wyłączyłem go sobie sam kombinacją przyciskowo-kluczykową, ale jak? Coś czuje że takich załączń/wyłączeń typu wajcha góra-dól, sekunda, dwie, jest mnóstwo jednak są one dla przeciętnego zjadacza chleba nieznane, a szkoda, w sytuacji gdy nie posiada się MaxiDota lub kabelka
j.w.Zamieszczone przez bzik13a szkoda, w sytuacji gdy nie posiada się MaxiDota lub kabelka
Ale alarm fabryczny i owszem posiadam, pozdrawiam
Komentarz
-
-
Re: ... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
Podobno w 100% nie da się wyłączyć ESP w Octavi, mimo wyłączenia zawsze będzie "czuwać", no chyba że bezpiecznik ;-)Zamieszczone przez YarekUff... wygląda na to, że zdążyłem kupić wersję w której da się ESP wyłączyć :szeroki_usmiech- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Re: ... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
Ze spisu zmian na 11/2009 wynika, że zmieniono to dopiero od tego terminu. Jak zrobi się trochę bardziej ślisko to sprawdzę sam.Zamieszczone przez Jac_ekPodobno w 100% nie da się wyłączyć ESP w Octavi, mimo wyłączenia zawsze będzie "czuwać", no chyba że bezpiecznik ;-)Zamieszczone przez YarekUff... wygląda na to, że zdążyłem kupić wersję w której da się ESP wyłączyć :szeroki_usmiech. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Re: ... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
Mi danielcio przy odbiorze (a mam przed najnowszymi zmianami), mówił że się w 100% nie da dezaktywować, ale też czekam na śnieg i testyZamieszczone przez YarekZe spisu zmian na 11/2009 wynika, że zmieniono to dopiero od tego terminu. Jak zrobi się trochę bardziej ślisko to sprawdzę sam.
- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Re: ... a jeszcze jedna rzecz wczoraj zauwazylem
Ja to już przetestowałem w moim poprzednim aucie (O2 4x4). Nie dało się wyłączyć całkiem ESP. Znaczy wydawało się, że jest wyłączone (bączki itp można było robić) ale w skrajnych sytuacjach, czyli dość mocno po gazie i koła całkiem skręcone, to słychać było chrobotanie jak podczas pracy ABS czy ESP podczas lekiego poślizgu.Zamieszczone przez Jac_ekMi danielcio przy odbiorze (a mam przed najnowszymi zmianami), mówił że się w 100% nie da dezaktywować, ale też czekam na śnieg i testy
Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
Pewnie tak ale mnie to nie przeszkadza wiec nie szukałem.Zamieszczone przez szekla1loru napisał/a:
.....o samoczynnym włączeniu się tylnej wycieraczki przy włączeniu wstecznego gdy przednie wycieraczki są włączone pewnie wiesz, .....
a można to jakoś wyłączyć? Denerwuje mnie rozgarnianie błota po tylnej szybie.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-

FL, kupiona w maju.
Komentarz