Zamieszczone przez no_fear
Zobacz wpis
[O2] Multifunkcje mam i ja :)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez no_fear Zobacz wpisMam sterownik 5K0 953 549 C - czyli zmiana na 5K0 953 549 E ?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Coś z tym E miałem jakiś kłopot. Dawno to robiłem i nie pamiętam. wydaje się, że tempomat przyjmował tylko z kierownicy. Spróbuj jak go już masz i napisz czy się udało.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Dołączam się do podziękowań dla Piotra (koleś), dzięki jego pomocy, zdalnym podpowiedziom telefonicznym oraz cierpliwości mogę powiedzieć słynne " Multifunkcje mam i ja "
Wszystko działa jak należy przy chińskim radiu na Androidzie oraz zamontowanymi manetkami do obsługi maxi-dota (funkcję obsługi maxi-dota przejęła kierownica, przy najbliższej okazji manetka do wymiany)
1702839245914.jpg
1705385630794.jpgOstatnio edytowany przez szere; 48118.Wirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szere Zobacz wpisdzięki jego pomocy, zdalnym podpowiedziom telefonicznym oraz cierpliwości mogę powiedzieć słynne " Multifunkcje mam i ja "
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Cześć podepnę się pod temat gdyż noszę się z zamiarem wymiany na kierownicę z MF.
Napiszcie mi proszę jakie moduły mi podpasują obecny moduł to: 1K0953549CN
Czy muszę zmieniać taśmę a jeśli tak to na jaką?
Poniżej wrzucam zdjęcie nowej kierownicy i modułu z VCDSa dodam tylko że mam radio chińczyk z androidem (Kansitan)
.
13.jpg
20240104_213746.jpg
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez despersky Zobacz wpis1K0953549CN
aaa5.jpgWirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez despersky Zobacz wpisCzy muszę zmieniać taśmę a jeśli tak to na jaką?
Zamieszczone przez despersky Zobacz wpisNapiszcie mi proszę jakie moduły mi podpasują obecny moduł to: 1K0953549CN
Zamieszczone przez szere Zobacz wpisJak gadam głupoty niech mnie ktoś poprawi :-Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpisNie ta rubryka.Wirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szere Zobacz wpisCCS/ACC, MFSW i AT zapewne miało być
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez despersky Zobacz wpisCzy oprócz modułu 1K0953549CH jakieś inne moduły będą dobre?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Panowie,
w końcu znalazłem chwilę - kierownica z guziczkami założona... zdaje się wszystko działa po za sterowaniem telefonem (prawa strona)...
i takie kwiatki z VCDS`a
kodowanie ehhh od czego zacząć?
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
Part No SW: 5K0 953 507 AH HW: 5K0 953 549 B
Component: Lenks.Modul 008 0080
Revision: -------- Serial number: 90422KBH000PM
Coding: 188A140000
Shop #: WSC 00066 123 00187
ASAM Dataset: EV_SMLSNGKUDS A05001
ROD: EV_SMLSNGKUDS_SK12.rod
VCID: 76E42A93C9C3DC8E77-8022
Multi Function Steering Wheel Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 3T0 959 537 HW: 3T0 959 537 Labels: 3C8-959-537.CLB
Component: E221__MFL-URO H07 0012
Serial number: 2305085
Coding: 820000
2 Faults Found:
0516 - Databus
U1121 00 [009] - Missing Message
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
49675 - Control Circuit for Ignition Key Lock Solenoid
B114A 13 [009] - Open Circuit
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.clb
Part No SW: 7N0 907 530 R HW: 7N0 907 530 H
Component: J533 Gateway H42 1632
Revision: H42 Serial number: 160812F2000262
Coding: 352302
Shop #: WSC 73430 790 00090
VCID: 3F8A8FB7AE795DC664-806A
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation (J794) Labels: 1K0-035-27x-37.clb
Part No SW: 3C0 035 279 HW: 3C0 035 279
Component: RNS315 H05 0010
Serial number: VWZAZ2L3342084
Coding: 040000010100000000011000
Shop #: WSC 00028 028 00020
ASAM Dataset: EV_RNS315VWEVU1UDS A01005
ROD: N/A
VCID: 60C86CCB7B47423E3D-8034
2 Faults Found:
1048632 - ROD - Unknown Error Code - 00 [009]
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
1048636 - ROD - Unknown Error Code - 00 [009]
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
-------------------------------------------------------------------------------
20240218_200954~2.jpg
20240218_201019~2.jpg
20240218_201002~2.jpg
20240218_201012~2.jpg
Komentarz
-
-
nie masz dsg to wyłącz ten bit->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Panowie jedyne co zrobiłem to wymieniłem przycisk ze zmiany źródła dźwięku na telefon (w sumie to po założeniu kierownicy multifunkcyjnej z przyciskiem zmiany źródła dźwięku nie podpiąłem komputera bo wg mnie wszystko działało jak należy. Wymieniona była kierownica na multifunkcyjną oraz taśma pod to). Odbieranie połączeń działa. Dziś profilaktycznie podpiąłem kompa i taki błąd:
IMG_20240223_170858.jpg Próbowałem jak kolega wyżej wykodować skrzynię automatyczną (mam manualną), niby nowe kodowanie zaakceptowane ale niestety nic się nie zmienia i ptaszki przy automatycznej skrzyni nie znikają - mówię tutaj o bajt 0 bit 3 oraz bajt 1 bit 4
IMG_20240223_171326.jpg IMG_20240223_171305.jpg IMG_20240223_171315.jpg IMG_20240223_171259.jpg
Dobrze kombinuje czy coś mylę? Co to za błąd?
IMG_20240223_171320.jpg
--- edit 1
Trochę poczytałem i błąd może być po stronie manetek. Przed założeniem kierownicy z multifunkcujną i maxi-dota miałem manetkę prawą ze sterowaniem komputerem. Obecnie jest wymieniona na zwykłą. Może to powodować powyższy błąd? Coś muszę przekodować?
Jutro podłącze raz jeszcze i coś będę grzebał, wskazówki mile widziane
--- edit 2
W końcu weszło = zaakceptowało kodowanie, wystarczyło odhaczyć dwa bity odpowiedzialne za skrzynię automatyczną i tip tronic, błąd zniknął.
Ostatnio edytowany przez spj; 5971.Wirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
Komentarz
-
Komentarz