Panowie, podepnę się pod temat, ja również myślę nad zmianą na MF, tylko pytanie o moduł, mam 5K0 953 569 H, czy moduł ten obsłuży MF, jeśli nie to jaki będzie pasował?
Panowie, podepnę się pod temat, ja również myślę nad zmianą na MF, tylko pytanie o moduł, mam 5K0 953 569 H, czy moduł ten obsłuży MF, jeśli nie to jaki będzie pasował?
Moim zdaniem nie da rady. Potrzebujesz moduł z końcówką CH/CQ. Do zamówienia u misiek^wro.
5K0 953 569 H to chyba modul zespolony z manetkami :szeroki_usmiech
Kolega Michal ma pewnie autko z 2010 ...
Jak byc pewnym, ze to na 100% nowy wypust modulow - otoz jak wlaczasz dlugie, to uruchamiasz je motywem francuskim. Raz do siebie, swieca sie, raz do siebie - gasna.
Takie przelaczniki zespolone to spory koszt - jakies 850 pln jesli idzie o tempomat i MF.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
No ale jak już ktoś zmienia manetki od MFA, kompa, moduł pod kierownicą, multikierę, to nie prosćiej i taniej kupić cały zestaw starego typu? Nie sądzę, żeby zmieniali mocowania, choć oczywiścei mogę się mylić.
Rozumiem, że zestaw za 850 to komplet manetek i taśma airbagu? Czy do tego jest jeszcze moduł?
Witam
Czy ktos z forumowiczow wie co znaczy #2: Manual Transmission only, na stronie http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...odule_Versions
dla modulu 1K0 953 549 CF i czy bedzie on dobrym odpowiednikiem dla modulu CQ???
Jak byc pewnym, ze to na 100% nowy wypust modułów - otóż jak włączasz długie, to uruchamiasz je motywem francuskim. Raz do siebie, świecą się, raz do siebie - gasną.
misiek^wro dzisiaj sprawdziłem i u mnie jest tak że zapalam długie ruchem w stronę licznika, gaszę do siebie.
Komentarz