Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanko : ktos ma schemat wiazki do kiery MF ( tj kabla od tasmy do airbaga i sterownika MF ) przed FL ?

    Bo kabel mam padniety.

    No i insza inszosc, zamiennikiem dla CQ jest CH - czy juz cos popierdzielilem ?
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz


    • misiek^wro, e-mail...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • Czy złożenie i podłączenie samej kierownicy bez kodowania też można zrobić?
        Czy klakson będzie działał?

        Komentarz


        • kowal 2002, dziekuje pieknie

          TomaszW, jakiej kiery ? Zwykla na skore - tak. Zwykla na MF- niestety nie.
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz


          • Zamieszczone przez misiek^wro
            ...

            TomaszW, jakiej kiery ? Zwykla na skore - tak. Zwykla na MF- niestety nie.

            TomaszW możesz ew. założyć kierę MF w miejsce zwykłej, ale klakson i poduchę musisz podłączyć używając tego kabelka z ori kiery zwykłej ( nie tego, który będzie przy kierze MF ).
            Klakson powinien wtedy działać bez problemu, ale oczywiście sterowanie z kiery nie będzie funkcjonować ( nie będą nawet podświetlone przyciski ).
            Rozumiem, że ma to być rozwiązanie tymczasowe ( np. do czasu zdobycia/wymiany modułu kierownicy ).
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz


            • Zamieszczone przez kowal 2002
              Rozumiem, że ma to być rozwiązanie tymczasowe ( np. do czasu zdobycia/wymiany modułu kierownicy ).
              Oczywiście że tak

              Komentarz


              • kowal 2002, o na takie rozwiazanie nie wpadlem - ale fakt, tak tez mozna zrobic.

                Ja dzis mialem o2 przed FL i wystapil problem :

                - sterownik kiery zglaszal problem z databus intermittent i no communication with steering wheel. Podlaczona kiera na starym sterowniku, starym kodowaniu, i nowym kablu nie raczyla odpowiedziec klaksonem - obstawiam, ze padniety jest kabelek.

                Druga sytuacj tyczy sie O2FL - CQ zmieniony na CH i zglasza blad 00380 -Special Vehicle Control Module (J608)

                Tempomat dziala, dziala lewa rolka, dziala prawa rolka ( wcisniecie ) i dziala przycisk "wstecz".

                Nie ma BT wiec telefonu nie moglem sprawdzic, ponadto na 3-5 sekund po odlaczenu klemy dzialaly przyciski prawej strony kierownicy - czyli prawo lewo, po czym zdechly.

                Ktos ma jakis pomysl? aha, w menu maxidota brakuje audio/navigation ( Gateway zakodowany poprawnie, obstawiam ze columbus jest zle zakodowany, bo niestety moj kabel totalnie nie chcial z nim gadac - kazdy coding byl "rejected".
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz


                • misiek^wro, ten błąd 00380 -Special Vehicle Control Module (J608) to jest błąd "specjalnego modułu", który jest montowany w aucie w opcji Taxi/L-ka itp.
                  Podejrzewam, że coś jest źle zakodowane albo w Gateway-u albo w module kiery ( jest gdzieś do zaznaczenia ta opcja "TAXI" w VCDS, ale nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu )...
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz


                  • kowal 2002, czyli zaznacze TAXi i all wroci do normy?
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz


                    • Nie no sprawdź właśnie czy nie jest zaznaczone. No chyba, że to faktycznie taksówka z fabrycznym dodatkowym modułem.
                      Musisz ew. zagadać do Enriquez-a lub Kropeck-a, oni znają VCDS-a na pamięć, więc na pewno będą wiedzieć gdzie jest kodowana ta opcja ( poza Gateway i CH może być chyba jeszcze w Centralnej elektryce )...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz


                      • kowal 2002, no z tego co pamietam to jest kodowanie 000 trzy pierwsze, a to wlasnie chyba ktoras z nich odpowiada za taxi :?
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz


                        • kowal 2002
                          możesz ew. założyć kierę MF w miejsce zwykłej, ale klakson i poduchę musisz podłączyć używając tego kabelka z ori kiery zwykłej ( nie tego, który będzie przy kierze MF ).
                          Czy tak samo muszę zrobić u siebie ? Czy to dotyczy Oct po FL ?
                          * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
                          * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez kowal 2002
                            misiek^wro, ten błąd 00380 -Special Vehicle Control Module (J608) to jest błąd "specjalnego modułu", który jest montowany w aucie w opcji Taxi/L-ka itp.
                            Podejrzewam, że coś jest źle zakodowane albo w Gateway-u albo w module kiery ( jest gdzieś do zaznaczenia ta opcja "TAXI" w VCDS, ale nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu )...
                            Dzisiaj mi przemknęło to "taxi" jak grzebałem w module kiery. Jutro wrzucę screen.
                            @200KM

                            Komentarz


                            • kodowanie taxi nie jest wlaczone ;/

                              Address 10: Park/Steer Assist (J446) Labels: 3C8-919-475.clb
                              Part No SW: 1Z0 919 475 B HW: 1Z0 919 475
                              Component: PARKHILFE 4K H06 0006
                              Revision: -------- Serial number: 66640935003274
                              Coding: 100001
                              Shop #: WSC 73430 790 00000

                              No fault code found.


                              Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
                              Part No SW: 1K0 953 549 CH HW: 1K0 953 549 CH
                              Component: J0527 054 0111
                              Coding: 0020734
                              Shop #: WSC 01608 666 28888

                              Part No: 3T0 959 537
                              Component: E221__MFL-URO H07 0012
                              Coding: 00000130
                              Shop #: WSC 00000

                              1 Fault Found:
                              00380 - Special Vehicle Control Module (J608)
                              004 - No Signal/Communication


                              Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
                              Part No SW: 1Z0 920 843 G HW: 1Z0 920 843 G
                              Component: KOMBI H05 0305
                              Serial number: 00000000000000
                              Coding: 110B00
                              Shop #: WSC 73430 031 00000
                              ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04052
                              ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod

                              1 Fault Found:
                              12718592 - Function Restricted due to Missing Message(s)
                              U1111 00 [008] - -
                              Freeze Frame:
                              Fault Status: 00000001
                              Fault Priority: 6
                              Fault Frequency: 1
                              Reset counter: 212
                              Mileage: 49560 km
                              Date: 2018.14.08
                              Time: 09:23:41

                              Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl
                              Part No: 1K0 909 144 J
                              Component: EPS_ZFLS Kl. 69 3001
                              Revision: 00H17000
                              Shop #: WSC 73430 790 00000

                              1 Fault Found:
                              03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid
                              000 - - - MIL ON
                              Freeze Frame:
                              Fault Status: 11100000
                              Fault Priority: 2
                              Fault Frequency: 1
                              Mileage: 49581 km
                              Time Indication: 0
                              Date: 2018.14.08
                              Time: 00:02:51

                              Freeze Frame:
                              Battery Volts: 12.6 V
                              DD
                              Temperature: 43.0°C
                              Count: 2
                              Steering Angle: 0.00°
                              Count: 1
                              SteerAng n.Init


                              Wiem ze czujnik to rekalibracji, co jeszcze?

                              Modul wymieniony z CQ na CH.

                              Manetki jakie byly to z przyciskami do MFA, dorzucone MF.

                              Nie dzialaja przyciski kiery, tylko rolka lewa smiga, podejrzewam ze przez to :

                              Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.lbl
                              Part No SW: 3T0 035 680 B HW: 3T0 035 680
                              Component: RNS-MID H02 3974
                              Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7H9160140
                              Coding: 000004000000000000
                              Shop #: WSC 00000 000 00000
                              ASAM Dataset: ------------------------- ------

                              1 Fault Found:
                              01042 - Control Module; Not Coded
                              000 - -
                              Freeze Frame:
                              Fault Status: 01100000
                              Fault Priority: 5
                              Fault Frequency: 3
                              Reset counter: 172
                              Mileage: 49576 km
                              Time Indication: 0
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez misiek^wro

                                Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.lbl
                                Part No SW: 3T0 035 680 B HW: 3T0 035 680
                                Component: RNS-MID H02 3974
                                Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7H9160140
                                Coding: 000004000000000000
                                Shop #: WSC 00000 000 00000
                                ASAM Dataset: ------------------------- ------
                                Wrzucam moj dla porownania:

                                Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb
                                Part No SW: 3T0 035 680 A HW: 3T0 035 680 A
                                Component: RNS-MID H42 2664
                                Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7N0730021
                                Coding: 040004000001008100
                                Shop #: WSC 33361 790 00999
                                ASAM Dataset: ------------------------- ------
                                VCID: 2E58123CC091
                                @200KM

                                Komentarz


                                • ali7, jakby mi moj kabel kodowal radia, to bym je zakodowal, to nie problem - niestety nie moge zmienic tym szmelcem kodowania w zadnym radyjku :evil:
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz


                                  • misiek, ale moduł CQ zamienia się na CD lub na CF ...
                                    Pozdrawiam
                                    Marcin

                                    Komentarz


                                    • Enriquez, yyy no ale wszystko zakodowalem dzisiaj, zero problemow jesli idzie o ESP - wszystko jak nalezy.

                                      Jedyne co to wlasnie te przyciski. Nic to, sprobujemy wymienic na CD
                                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                      Komentarz


                                      • Witam,

                                        Pierwszy post i od razu pytanie . Posiadam O2, 2007 Ambiente, radio Swing. Przeglądając dzisiaj Allegro natrafiłem na taką aukcję - Kierownica MF, O2 Pytanie, czy potrzebuję czegoś jeszcze, żeby multifunkcja działała? Na moją logikę jest tam już moduł więc to chyba wszystko, ale wolę się upewnić. Pytanie drugie, czy na terenie Wawy znacie jakiś punkt gdzie można by to zamontować (ja się w ogóle niestety nie znam), przenieść poduchę, zakodować itd.

                                        Ps: we wrześniu mam zamiar kupić Columbusa, czy tutaj może wystąpić jakiś problem?
                                        Ps2: opis samochodu wkrótce
                                        Pozdrawiam
                                        Moja czarnula - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51617

                                        Komentarz


                                        • Ja mam moduł 1K0-953-549-CN. Wiem że etka wskazuje na następce 1K0-953-549-CH. Moje pytanie czy ktoś zakładał może taki moduł 1K0-953-549-CJ, 1K0-953-549-CC, 1K0-953-549-CK ? Czy te moduły będą pasować?

                                          Komentarz


                                          • znalazłem coś ciekawego ze strony Golfa, może się przydać przy wymianie kierownicy:
                                            czy tez w ten sposób odblokowaliście ustawienia i wspomaganie , tez mieliście takie objawy przy wymianie kierownicy?

                                            Kierownica multifunkcyjna + moduł kolumny kierownicy + opis kodowania

                                            1. Wymiana kierownicy na multifunkcyjną
                                            2. Wmiana modułu kolumny kierownicy
                                            3. Wymiana kabelka z wtyczką do kierownicy multifunkcyjnej

                                            Po zamontowaniu nowego modułu kolumny kierownicy oraz kierownicy MULTI:
                                            - pali się kontrolka od wspomagania (na żółto)
                                            - wspomaganie przestało funkcjonować, kierownica przy skręcaniu nie odbija itd.
                                            - nie działa doświetlanie zakrętów halogenami
                                            - TEMPOMAT natomiast działa
                                            - Odczyt sterownika sypie błędami

                                            Poniżej znajduje się instrukcja jak przywrócić podstawowe ustawienia, pozwalające przywrócić wspomaganie kierownicy oraz usunąć żółtą kontrolkę układu kierowniczego:

                                            Prawdopodobne skutki wymiany modułu kolumny kierownicy: (u mnie tak się objawiały)
                                            < 16-Steering wheel > Coding
                                            Obrazek

                                            < 16-Steering wheel > Fault Codes
                                            Obrazek

                                            < 44 - Steering Assist > Fault Codes
                                            Obrazek

                                            Instrukcja kodowania
                                            - Sensor for Steering Angle (G85)
                                            - Steering Torque Sensor (G269)
                                            - Steering Limit Stop

                                            Wreszcie po kilku kombinacjach udało się

                                            Wymiana modułu kolumny kierownicy oraz kierownicy MULTI - w moim przypadku wyglądała tak:
                                            stary moduł: 1K0-953-549-BC
                                            nowy moduł: 1K0-953-549-AQ (z obsługą multifunkcyjnej kierownicy)
                                            stary kabelek z wtyką do poduszki: 1K0-971-584
                                            nowy kabelek z wtyką do poduszki oraz do kiery multifunkcyjnej: 1K0-971-584-C
                                            stara kierownica bez przycisków multifunkcyjnych
                                            nowa kierownica z przyciskami multifunkcyjnymi

                                            Jeżeli po wymianie modułu kolumny kierownicy napotkaliście takie problemy jak ja powyżej czyli wyłączenie wspomagania, żółta kontrolka od wspomagania lub odczyt ze sterownika pokazał błąd:
                                            02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
                                            to poniżej wstawiam opis co i jak zrobić aby wszystko wróciło do normy:

                                            Zanim rozpoczniesz kodowanie:
                                            Podepnij VCDS i uruchom pojazd
                                            Skręć kierownicą jeden obrót w prawo (1-2 sekundy przytrzymaj) a następnie jeden obrót w lewo (to samo, przytrzymaj) (tak aby wróciła idealnie do środka)
                                            Delikatnie rusz pojazdem i pokonaj krótki dystans nie przekraczając 15km/h (może być 10-15 metrów)
                                            Po przejechaniu na prostych kołach w/w odcinka zatrzymaj pojazd z kołami cały czas na wprost (nie gaś silnika)
                                            Upewnij się, że kierownica nie poruszyła się (najlepiej cały czas trzymać ją ręką na wprost)
                                            Nie wyłączaj silnika (zapłonu)

                                            Kodowanie na włączonym silniku:
                                            Sensor for Steering Angle (G85)
                                            Wybierz z menu VCDS <44 - Steering Assist> następnie wybierz <Coding-II - 11> (lub <Sec.Access - 16>)
                                            Wprowadź wartość 40168 aby odblokować podstawowe ustawienia
                                            Naciśnij przycisk wykonaj <Do it>
                                            Następnie przejdź do <Basic Settings - 04>
                                            Wybierz grupę <060> i naciśnij przycisk <Go!>
                                            Aktywuj podstawowe ustawienia naciskając na górze przycisk <ON/OFF/Next>
                                            Po wciśnięciu w/w przycisku pierwsze pole powinno wskazywać "OK"
                                            Naciśnij przycisk <Done, Go Back>
                                            --------------nie jest to wymagane-----------------------
                                            Żeby się upewnić, że podstawowe ustawienia powiodły się wejdź do <Measuring Blocks - 08>
                                            wybierz Group 007 i naciśnij przycisk <Go!>
                                            Sprawdź pole pierwsze, wartość powinna wskazywać między -1.5* i +1.5*
                                            Naciśnij przcisk <Done, Go Back> a następnie <Close Controller, Go Back - 06>
                                            --------------nie jest to wymagane-----------------------

                                            Kolejna rzecz to Adaptacja Steering Limit StopSilnik dalej pozostaje uruchomiony
                                            Wyśrodkuj kierownicę i przytrzymaj ją przez około 5-10 sekund
                                            Skręć kierownicę do końca w lewą stronę i przytrzymaj przez około 5-10 sekund
                                            Skręć kierownicę do końca w prawą stronę i przytrzymaj przez około 5-10 sekund
                                            Wyśrodkuj kierownicę
                                            Wyłącz silnik i zapłon
                                            Następnie włącz zapłon
                                            Odczekaj 5-10 sekund
                                            Kontrolka kierownicy powinna się wyłączyć - jeśli nie to zrób krótką jazdę testową (u mnie nic to nie pomogło)

                                            Ostatnia rzecz to: Sprawdzenie Steering Torque Sensor (G269)
                                            Zanim rozpoczniesz zabawę z kierownicą:
                                            Zapłon włączony
                                            Silnik uruchomiony

                                            Wybierz z menu VCDS <44 - Steering Assist> i przejdź do <Meas. Blocks - 08>
                                            Wybierz "Group 001" i naciśnij przycisk <Go!>
                                            Pole drugie pokazuje: Steering Torque Sensor (G269)
                                            Następnie:
                                            Skręć kierownicę dwukrotnie: najpierw do końca w lewo (przytrzymaj 1-2 sekundy) i od razu w prawo (1-2 sekundy) - wartość Torque podczas kręcenia powinna się zmieniać.
                                            Następnie wyśrodkuj kierownicę (w moim przypadku w tym momencie problem ustąpił, żółta kontrolka kierownica znikła i włączyło się wspomaganie kierownicy)

                                            Dla weryfikacji przejdź do "Group 004" i naciśnij przycisk <Go!>
                                            Pole drugie: Power Supply (Terminal 15), specyfikacja powinna wyświetlać "Term. 15 ON"
                                            Następnie wybieramy przycisk <Done, Go Back> oraz <Close Controller, Go Back - 06>

                                            To tyle z mojego tłumaczenia opisu, u mnie wykonanie wszystkich powyższych czynności przyniosły oczekiwany efekt
                                            Naturalnie aby cieszyć się przyciskami na kierownicy w dalszej kolejności musimy wykonać kodowanie, o którym pisał wcześniej dareckiigo2
                                            dareckiigo2 napisał(a):
                                            Control Module Coding

                                            The following is the label file for <16 – Steering Wheel> which needs to be reprogrammed..

                                            * 0?xxxxx: Vehicle Type
                                            o 0 = Normal
                                            o 1 = Special Purpose (e.g., Taxi)
                                            * 0x?xxxx: Transmission
                                            o 0 = Manual Transmission
                                            o 1 = Automatic Transmission
                                            * 0xx?xxx: Steering Wheel
                                            o 0 = Steering Wheel without Multifunction
                                            o 1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction
                                            o 2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise Control
                                            o 3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise Control
                                            * 0xxx?xx: Additional Equipment
                                            o +1 = Tiptronic (Shift Paddles)
                                            * 0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS)
                                            o 0 = w/o Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)
                                            o 1 = with Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)
                                            o 2 = w/o Board Computer and with Cruise Control System (CCS)
                                            o 4 = with Board Computer and with Cruise Control System (CCS)
                                            * 0xxxxx?: Rear Wiper
                                            o 1 = Rear Wiper not installed
                                            o 2 = Rear Wiper installed


                                            Ostatnia rzecz to zakodowanie w nowym module kierownicy wszystkich funkcji, które dotychczas miał pojazd - w moim przypadku były to: TEMPOMAT, DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW światłami przeciwmgielnymi (ale te opisy znajdziecie w poprzednich postach)


                                            Własnie zamontowalem kierownice i sterownik z koncówka AG wszystko smiga dobrze , jedynie nie działa mute , dzieki za wsparcie dla Maku-2004 . Po zamontowaniu wszystkiego komp wywalił mi takie błędy :



                                            Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl
                                            Control Module Part Number: 1K1 909 144 H
                                            Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl.2 1502
                                            Software Coding:
                                            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                                            2 Faults Found:

                                            02546 - Steering Limit Stop
                                            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
                                            Freeze Frame:
                                            Mileage: 2720 km
                                            Temperature: 26.0°C
                                            Voltage: 12.10 V
                                            Voltage: 12.00 V

                                            00778 - Steering Angle Sensor (G85)
                                            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
                                            Freeze Frame:

                                            Friday,19,August,2011,15:24:50:46862
                                            VCDS Version: Beta 912.0
                                            Data version: 20091201


                                            Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
                                            Control Module Part Number: 1K0 953 549 AG HW: 1K0 953 549 AG
                                            Component and/or Version: J0527 034 0070
                                            Software Coding: 0012042 - stare kodowanie sterownika
                                            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                                            Additional Info: XXXXXXXXXXX E0221 004 0030
                                            Additional Info: Geraet 00000
                                            4 Faults Found:

                                            01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
                                            004 - No Signal/Communication - Intermittent
                                            00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
                                            014 - Defective - Intermittent
                                            00895 - Cruise Control Switch (E45)
                                            014 - Defective - Intermittent
                                            00002 - Transmission Control Unit
                                            004 - No Signal/Communication


                                            Dokonalem adaptacji według w/wym procedury i wszystko wrociło do normy. Oraz nowe kodowanie sterownika 0003042
                                            Takze witam w swiecie multifunkcji.

                                            Komentarz


                                            • Polecam się na przyszłość
                                              Pozdrawiam
                                              Mariusz

                                              Komentarz


                                              • witam.

                                                mam pytanie posiadam sterownik 5K0-953-569-C
                                                chciałbym mieć tempomat, MF, komp.

                                                sprawdzałem na stronie wikiross i tam jest napisane że nie obsługuje kierownicy MF.

                                                Jaki potrzebny jest sterownik aby działała mi MF?

                                                Gdzie można kupić taki sterownik./jak bym kupił inny będę miał do sprzedania ten z końcówką C.

                                                czy jeśli kupię obojętnie który z tej wersji highline będzie ok?

                                                Control Module Part Number Variant Notes
                                                5K0-953-569 Midline -
                                                5K0-953-569-A Highline -
                                                5K0-953-569-B Highline -
                                                5K0-953-569-C Midline -
                                                5K0-953-569-D Highline -
                                                5K0-953-569-E Highline -
                                                5K0-953-569-H Highline -
                                                5K0-953-569-J ??? -
                                                5K0-953-569-K Highline -
                                                5K0-953-569-L Highline -
                                                5K0-953-569-R Highline -
                                                5K0-953-569-S Highline -
                                                5K0-953-569-T Highline -
                                                5K0-953-569-AA Midline -
                                                5K0-953-569-AB Highline -

                                                Komentarz


                                                • Wy wymieniacie kierownice na MF a mnie jest potrzebna zwykła kierownica skórzana bez MF. Oryginalna w dobrym stanie. Ma ktoś z Was?
                                                  ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                                  ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Tabel
                                                    Wy wymieniacie kierownice na MF a mnie jest potrzebna zwykła kierownica skórzana bez MF. Oryginalna w dobrym stanie. Ma ktoś z Was
                                                    Napisz do superbmana na allegro.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X