Czy moduł 1K0 953 549 CK może byc zamiennikiem 1K0 953 549 CH??
na http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Wheel_Versions
napisane jest że nie Manual Transmission only, does NOT support Ignition Key Lock.
O co chodzi z tym does NOT support Ignition Key Lock? Należy się tym przejmować przy wersji Ambiente z manualem?
chodzi o to, że CK nie obsługuje blokady wyjęcia kluczyka w przypadku wyłączenia samochodu w pozycji innej niż P. Do Ciebie będzie pasował, o ile masz teraz CN.
chodzi o to, że CK nie obsługuje blokady wyjęcia kluczyka w przypadku wyłączenia samochodu w pozycji innej niż P. Do Ciebie będzie pasował, o ile masz teraz CN.
chodzi o to, że CK nie obsługuje blokady wyjęcia kluczyka w przypadku wyłączenia samochodu w pozycji innej niż P. Do Ciebie będzie pasował, o ile masz teraz CN.
Właśnie mam ten CN. Czyli co mogę brać w ciemno?
Ja mam zamontowany u siebie moduł CK i działa OK.
Ten moduł obsługuje multifunkcję, komputer i tempomat, ale nie obsługuje automatycznej skrzynie biegów - nie można też dołożyc łopatek do sterowania DSG.
Moja OIIFL to Mint ze stycznia 2009.
Mam pytanie jak wyglada sprawa montazu kierownicy multifunkcyjnej do radyjka Stream octavia 2004r bedzie jakis problem czy potrzebuje wymieniac gateway ?
Jak sprawdzić nr modułu kierownicy? W serwisie sprawdzili i podobno jest CH, ale wolę się sam upewnić. Nie wiem czy trzeba coś rozbierać żeby to sprawdzić, czy podpinać się z kompem?
Druga sprawa to cena montażu własnej kiery+kabel+ew. moduł i kodowanie w ASO. Cena to 350-450 zł w zależności od czasu. Czy ktoś z was montował kierę przez ASO? Nie chcę stracić gwarancji na elektrykę robiąc to sam.
Jak sprawdzić nr modułu kierownicy? W serwisie sprawdzili i podobno jest CH, ale wolę się sam upewnić. Nie wiem czy trzeba coś rozbierać żeby to sprawdzić, czy podpinać się z kompem?
Podpiąć się kompem
Zamieszczone przez octopus
Druga sprawa to cena montażu własnej kiery+kabel+ew. moduł i kodowanie w ASO. Cena to 350-450 zł w zależności od czasu. Czy ktoś z was montował kierę przez ASO? Nie chcę stracić gwarancji na elektrykę robiąc to sam.
Generalnie to niemal żadna filozofia. Myślę, że z jakimś manualem dasz sobie sam radę (jeśli nie boisz się robótek ręcznych - bez podtekstów :-) )
Dla potomnych, którzy chcieliby zamontować w aucie sterownik kolumny kierownicy w wersji HighLine nie mając jednocześnie kierownicy wielofunkcyjnej (a tak naprawdę próba podłaczenia kierownicy za pomoca kabla do airbaga w wersji do kierownicy standardowej (nie do multifunkcji)). Taka próba powoduje zwarcie w obwodzie sygnału dzwiękowego. Po każdym odpaleniu auta sygnał dzwiękowy wyje przez chwilę (do momentu, gdy sterownik go odetnie wiedząc, że w obwodzie jest zwarcie). Jedyny sposóby bo to obejść (by nie trąbił po każdym odpaleniu auta) jest zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej jakby była kierownica multifunkcyjna w aucie już zamontowana. Wówczas auto nie trombi, ale też sygnał dźwiękowy nie działa.
Zatem moduł kierownicy w wersji highline tylko do kierownicy multifunkcyjnej i to podłaczonej za pomocą dedykowanego do niej kabelka airbag.
witam.Moja wersja Octavi to ambiente 2011r.Doczytalem ze moj modul kieryownicy obsluzy tempomat,ale kierownicymultifunkcyjnej juz nie.Chcialem sie zapytac ,czy duzo roboty jest z przelozeniem kiery za skorzana bez MF oraz ile kosztuje dolozenie tempomatu?Dzieki i pozdrawiam
Dla potomnych, którzy chcieliby zamontować w aucie sterownik kolumny kierownicy w wersji HighLine nie mając jednocześnie kierownicy wielofunkcyjnej (a tak naprawdę próba podłaczenia kierownicy za pomoca kabla do airbaga w wersji do kierownicy standardowej (nie do multifunkcji)). Taka próba powoduje zwarcie w obwodzie sygnału dzwiękowego. Po każdym odpaleniu auta sygnał dzwiękowy wyje przez chwilę (do momentu, gdy sterownik go odetnie wiedząc, że w obwodzie jest zwarcie). Jedyny sposóby bo to obejść (by nie trąbił po każdym odpaleniu auta) jest zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej jakby była kierownica multifunkcyjna w aucie już zamontowana. Wówczas auto nie trombi, ale też sygnał dźwiękowy nie działa.
Zatem moduł kierownicy w wersji highline tylko do kierownicy multifunkcyjnej i to podłaczonej za pomocą dedykowanego do niej kabelka airbag.
Nieprawda. Mam zamontowany moduł highline z serii CK i zwykłą skórzana kierownicę z oryginalnym przewodem i wszysko działa jak należy. Jest to kwestia prawidłowego zakodowania modułu. :diabelski_usmiech
Przy zwykłej kierze powinno być 0000034.
to będzie pasowała? i kabelków starczy, czy będzie trzeba przedłużać?
trochę się zastanawiam czy nie lepiej wytoczyć z jednego kawałka (w końcu poduszka powietrzna) ?
jestem niestety nie foremny i jak dosięgam rękami to mi nogi wystają, a jak mam komfortowo nogi to ledwo dosięgam do kierownicy rękami
Rozumiem,ze do Ambiente 2011 MF nie podejdzie i trzeba dokupic nowy modul(jaka cena?),a jesli chcialbym dolozyc tempomat to wystarczy kupic maneke zespolona?Dobrze kombinuje?
Enriquez, w takim razie,jesli ktos nie ma tych 800zl na modul ,to mozna by kupic kiere MF ,a potem dolozyc modul.Tylko czy wystarczy przelozenie kierownic(gdzies czytalem ze nie dziala klakson,ze nalezy wtedy uzyc ,,starego,, kabla a nowy w momencie posiadania juz modulu)Cos w tym stylu? Mialem kupowac skorzana kierownic bez MF,ale moze warto poczekac.
lu5asz, ja zmieniłem kierę na MF i podłączając stary kabel mam klakson różnica piorunująca
Domyslam sie ze duzo lepiej to wyglada Ale Tobie dzialaja przyciski,czy poki co nie? Nie mam teraz tych 8 stowek na modul,a nie chce dwa razy kiery kupowac.
lu5asz, przecież to skrajny obciach zakładać niedziałającą MF kiere. Jaki w tym cel? Lans? :lol:
Jak nie zależy Ci na działających przyciskach to daj samą skórę.
W ogóle to sprawdź jaki masz moduł bo właśnie od 2011 często pakowali moduł który obsłuży MF, może masz farta i załapałeś się na taki . Jeśli nie to na allegro wyłowisz używkę za 150zł.
Przy okazji warto pomyśleć o tempomacie.
Daj znać jak już będziesz wiedział jaki masz moduł
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz