Witam czy wie Ktos co oznacza opis TBD?? jak na poniższej fotce?? Druga sprawa jest wiele modułów z 2 literkami na końcu a brak jeszcze opisów do nich, może ma ktoś taki moduł?? zazwyczaj w autach 2013 w górę... czy kabel multifunkcji ze Skody Rapid 2013/2014rok podejdzie do Octavi 2012 rok?? Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam
pytanie czy wystarczy zmienić czarną wtyczkę z wiązki na 4B0 971 978 B
Tak.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Witam zamontowałem sterownik 5k0953569E niby obsługuje wszystko, a już wiem że nie przyjmuje DSG... brr zamontowałem kiere multifunkcję z łopatkami i nie śmiga kabelek miałem z golfa6 z multifunkcją. Najlepsze ze po kodowania nie działają również czujniki parkowania... brak informacji z modułu kierownicy... błąd w sterowniku kierownicy
Wtorek,06,Pazdziernik,2015,18:20:50:19083
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows
Wersja VCDS: AKP 14.10.2.0
Wersja danych: 20150506
Adres 16: Kolo kierownicy Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu: 1K5 953 521 AR HW: 5K0 953 569 E
Komponent i/lub wersja: LENKS.MODUL 014 0140
Kodowanie: 001A140000
Kod serwisu: WSC 00066 790 00186
Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004 (SK35)
ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
VCID: 7DFA1FEFECBBE5C9059-8028
Znaleziono 1 blad:
530190 - Lokalna magistrala danych
U1030 00 [009] - Usterka elektryczna
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 6
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 71
Przebieg: 280322 km
Data: 2040.14.21
Czas: 18:14:49
Już nie kumam... widze ze sterownik powinien być ok ma zakodowane fabrycznie multi i łopatki dsg... ale dlaczego nie mogę zakodować skrzyni dsg... od razu wyskakuje że nie możliwe po za zakresem wybierając tylko tę funkcję... próbowałem też z wycieraczką tylną to samo nie mogę zakodować... brr jakaś sugestia może ktoś pomoże???
Panowie możecie coś podpowiedzieć na temat kierownicy multifunkcyjnej przestało działać ściszanie i wyszukiwanie stacji po zmianie radio z steam na Bolero RCD510, również na fisie już nie ma opcji wyświetlania radio :/
krzynol radio za radio , ale sprawdzałem w VCDS i wszystko potrzebne jest zaznaczone ( chyba że coś jeszcze trzeba zakodować tego właśnie nie wiem ), a jednak dziś dopiero zauważyłem np braku połączenie RCD z FIS i wywala błąd komunikacji
Przed chwilką jeszcze zamieniłem się z kolega z pracy na radio , on ma RCD510 delphi i na tym radio wszystko działa :/
krzynol właśnie nie wiem jak to sprawdzić , dziś podjadę jeszcze do sprzedawcy i zmienię na RNS510 z 2013r. i zobaczę co będzie
kowal 2002 gateway raczej odpada oryginalnie był z końcówką 475 L , dla pewności został zmieniony na 7N0 907 530AF i dalej jest to samo , co do radio Delphi ciezko powiedzieć jaki rok bo to są te sprowadzane z chin po 400 zł :/
zastanawiam się czy nie ma potrzeby wymiany modułu kierownicy na np :
pczerniej, ale niezależnie czy masz MF, radio powinno się komunikować po magistrali Infotainment
i być widoczne na zegarach np.
mówisz, że to radio chińskie? a podłącz je w innym aucie
5K0 953 549 C - wersja Midline - obsługuje tempomat, komputer. 5K0 953 549 D - wersja Highline - obsługuje multifunkcję, komputer. Nie obsługuje tempomatu (myślę, ze jest to zależne od wersji softu). 5K0 953 549 B - wersja Highline - obsługuje multifunkcję, komputer oraz tempomat
Pod kolumną u siebie znalazlem tasme 5K0 953 549 C
Na manetkach bez komputera jest 5K0 953 513 K oraz 5K0 953 505 AR
Jak dokladam tylko komputer i tempomat to zostawiam fabryczną tasme, a do MF musze zmienic tasme na 5K0 953 549 B, dokupić kierę z MF oraz kabel do kiery VW 1K0971584C lub Skoda 3T0971584. Zostają jeszcze 2 rzczy:
- MaxiDot czy TAKI będzie dobry i gdzie najbliżej DW go zakodować?
- czy manetki TAKIE jak dołoże już kiere MF i MaxiDota mogą zostać (nie będą wywalać błędów że jest rolka MF) czy muszą być dedykowane pod MF?
Pytam bo nie wiem w jakiej kolejności uda mi się to kupić i zakodować, a z tego co widzę łątwiej jest zakodować samoą MF niż MaxiDota. Dzięki
5K0 953 549 C - wersja Midline - obsługuje tempomat, komputer. 5K0 953 549 D - wersja Highline - obsługuje multifunkcję, komputer. Nie obsługuje tempomatu (myślę, ze jest to zależne od wersji softu). 5K0 953 549 B - wersja Highline - obsługuje multifunkcję, komputer oraz tempomat
Pod kolumną u siebie znalazlem tasme 5K0 953 549 C
Jak dokladam tylko komputer i tempomat to zostawiam fabryczną tasme, a do MF musze zmienic tasme na 5K0 953 549 B, dokupić kierę z MF oraz kabel do kiery.
Tak
Zostają jeszcze 2 rzczy:
- MaxiDot czy TAKI będzie dobry i gdzie najbliżej DW go zakodować?
Tak. Najlepiej Spacewalker w Warszawie.
- czy manetki TAKIE jak dołoże już kiere MF i MaxiDota mogą zostać (nie będą wywalać błędów że jest rolka MF) czy muszą być dedykowane pod MF?
Ja mam takie zostawione i bład się pojawia. Jednak w niczym to nie przeszkadza.
a jesli by nie btlo w tym pakiecie kiery? sam maxidot i modul Bt - da sie to obsluzyc czy nie nie bangla ?
zatem, bo sie nie moge doszukac jaka funkcje spelnia przycisk PHONE w radiu np Bolero ?
ciezko dorwac wogole maxidota :/ kiera uzywka wmiare dobra to ok 350zl modul ze 250zl a sam licznik kolo 800zl :/ nie mowiac jak zone przekonac :szeroki_usmiech
Były:
Astra F 1.4 16V 90KM - 1998rok
Astra H 1.7 CDTI 101KM - 2005rok
Komentarz