Z tego co się orientuję, to czujniki są uniwersalne dla całej grupy VW. Ja u siebie mam czujnik oryginalnie z Q7 (tył) i chyba Golf (przód). Szukaj po numerze części, nie po modelu auta.
[O2] Ksenony O2 FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez sparrovZ tego co się orientuję, to czujniki są uniwersalne dla całej grupy VW.
velmo, pisz do krzynol-a, swego czasu miał coś w zapasie. Ja kupiłem graty do tego moda na alledrogo, czujnik na przód kupiłem zupełnie nowy, miałem farta. Troszkę cierpliwości a uda Ci się upolować to czego szukasz. Ważna sprawa aby nie kupić czegoś co nie jest od O2, u mnie w piwnicy jeden taki leży, nie wiadomo od czego. :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kadmarSzwagry, sorry za małe OT ale mam pytanko - jest ktoś ze śląska, kto doposażał swoją czeszkę w zenony? Chciałbym na własne gały zobaczyć jak to świeci i czy warto się w to babrać.Respect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kadmarczy warto się w to babrać.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Szwagry, sorry za małe OT ale mam pytanko - jest ktoś ze śląska, kto doposażał swoją czeszkę w zenony? Chciałbym na własne gały zobaczyć jak to świeci i czy warto się w to babrać.
Komentarz
-
-
kadmar, a potem powiesz "to był najlepszy mój mod"->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
z całym szacunkiem dla grygiego
zapytaj superbmana->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
kurde , nie mogę znaleźć, może tutaj dostanę odpowiedź
Potrzeba mi nr pina lub kolor przewodu w kostece zasilającej w światłach przednich żarówke drogowych (długich). Reflektory są z xenonami O II FL, a chcę założyć dodatkowe halogeny dalekosiężne i potrzebuję sygnał do sterowaniaNOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
wojtisek1, piny numer 8 we wtyczkach lamp (biały i biało/czarny)->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez saminZamieszczone przez Enriqueztrzeba kupić moduł z końcówką C i chyba będzie banglać.
Panowie wg powyższego do CAN (1K0 907 530AA) i CE (1K0 937 087D) najlepiej kupić moduł 5M0907357C z softem ...?
Pozdrawiam,
Rafał
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez velmoczy tylny czujnik zamiast "1K0 941 273 N" może być z końcowką E, albo M
w lampie ksenonowej duże piny to żarówki i ich numery odpowiadają numerom wtyczki obecnej, a na niej widać gdzie masa i żarówki->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam,
Panowie u mnie na pokładzie zawitały zenonki. Mam tylko problem z brakiem skrętu soczewki.
Moduł 5M0907357C z softem 148
CAN 1K0 907 530AA
CE 1K0 937 087D
Sterownik zakodowany dla skody 1507354, kodowanie przyjęte, zero błędów.
W 55 blok 03 Dynamic Cornering light po zapłonie ma 50% a po odpaleniu zmienia się w 102% i tak stoi nawet podczas przejazdu i kręcenia. Podejrzewam, że jest to górna wartość graniczna.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz: Po zapłonie jest pełny TEST góra, dół, zez ale jak ustawię po odpaleniu wówczas jest tylko ogóra-dół.
Może ktoś wie co może być nie tak.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezco to znaczy "jak ustawię po odpaleniu" ?
być może trzeba ustawić lampy?
Ale jak już uruchomię silnik i powtarzam procedurę testów wówczas wykonany jest tylko test góra i test dół, natomiast w momencie kiedy uruchamiam test skrętu w lewo od razu obciążenie jest na 102% i nic się nie dzieje i tak samo test w prawo.
Co jest nie tak?
Komentarz
-
Komentarz