jarkub, fajnie że jest OK i że mogłem pomóc Nie ta jazda co? Nareszcie jasno !!. Dla Rafała już Xeny zamówione i jeszcze jeden kolega z Belgii będzie u mnie montował to już chyba z osiem będzie
powinienes zaczac kroic za montaz
P.S.
dzieki za cieply garaz i pomoc w przeciaganiu rurki
tomekjmopl, co tam słychać. Już chyba 9 OII zaliczyłem. Nabrałem wprawy. Moje dalej parują, ale tylko przy dużych opadach. Pozdrawiam i zapraszam na moda.
Osatni słyszałem opinie że lepiej na polskich drogach sprawują się zwykłe sliniki poziomowania z potencjometrem niż automaty. Podobno po ok 100 kkm automaty szwankują.
BYŁO: 2,0 TDI Kombi Elegance Beż Sahara + (od: 22.10.06 - xenony, 28.10.06 - navi, 17.11.06 działający hak .....)
JEST: Volvo S80 II D5
JEST: BMW R1200GS Adventure
Hej Bartek, wkrótce i ja znów zawitam u Ciebie, mam nadzieję że znajdziesz czas ale to tak za ok msc. Pozdrawiam, kolega z granatowej czeszki bardzo zadowolony z montażu i całej atmosferki.
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
tomekjmopl, co tam słychać. Już chyba 9 OII zaliczyłem. Nabrałem wprawy. Moje dalej parują, ale tylko przy dużych opadach. Pozdrawiam i zapraszam na moda.
Osatni słyszałem opinie że lepiej na polskich drogach sprawują się zwykłe sliniki poziomowania z potencjometrem niż automaty. Podobno po ok 100 kkm automaty szwankują.
Bartuś, kolego, gdzie ty się podziewałeś przez ostanie 2 miechy ??
Co do parowania, to moje parują dalej, ale przyzwyczaiłem się do tego i olewam, tym bardziej, że jak Ci pisałem, nie przeszkadza to zupełnie w "świeceniu" ksenonków :wink:. Natomiast miałeś dla mnie zrobić 2 rzeczy i tak czekam, czekam i czekam, a z Twojej strony cisza :P - mam na myśli mianowicie zdjątka tych twoich postojów w łamerykańskim stylu i info, czy w końcu udało Ci się oszukać sterownik, żeby nie sygnalizował przepalonej żarówki...
Czekam na info i Pozdrawiam
P.S. Szwankuje mi coś lewy (patrząc z wnętrza auta) silniczek poziomowania - nie mogę ustawić go na "0" bo wtedy zaczyna "rzęcholić" - tak jakby pracował, ale nie wykonując ruchu soczewki - dzieje się to już od dawna - wyczaiłem, że jak daję potencjometr ciut poniżej "0" - czyli na zero, ale nie całkiem, to tak się nie dzieje - ot takie moje przygody :wink: - jakby coś dalej się z tym działo, poproszę Cię o interwencję ...
tomekjmopl, weź śrubokręt i przesuń strumień lampy w lewo. Odblokujesz silniki i nie będzie "rzęcholić" . Kurde pracą jestem zaje....any i prywatnie też nie mogę sie ogarnąć. Ale już niedługo i pojawię się na spotach.
W każdym razie jak ktos potrzebuję pomocy to zapraszam.
Witam
Czy może mi któryś z kolegów podesłać nr oryginalnych przetwornic albo namiar na kogoś, kto może mi je sprzedać lampy już kupiłem 1z1 tak jak radziliście, żrudła juz mam??
Brakuje mi przetwornicy z oprawą
pozdrawiam
erazmuzz
Tych silników (numerów)jest dużo, wiem bo każde auto jakie robiłem miało inny nr. Ostatnio przy montażu u Luca, rocznik 2008 był silnik produkcji szwajcarskej, a nie jak dotychczas Boscha. Najlepiej podjedź do serwisu i zapytaj. Pasują silniki z fiata i forda silniki Bosch. Ale tylko z niektórych modeli. Jeżeli nie chcesz wyrywać oryginałów kup nowe w serwisie. Ważne żeby miały identyczne numery czyli taką samą prędkość poziomowania. Etki nie mam więc więcej nie pomogę.
BYŁO: 2,0 TDI Kombi Elegance Beż Sahara + (od: 22.10.06 - xenony, 28.10.06 - navi, 17.11.06 działający hak .....)
JEST: Volvo S80 II D5
JEST: BMW R1200GS Adventure
Powiem krótko : Wymiana reflektorów za pomocą instrukcji Paliozy to pestka.
Jestem pod wrażeniem - zwłaszcza koszulek termokurczliwych - jak człowiek nie wie - to nie wpadnie na ten patent. Pozostaje kwestia halogenów - gdzieś "zginęły.
Pewnie coś z programem - reszta rewelka !!!
Bede w jakims czasie > 0 i < od nieskonczonosci dokladal samopoziomowanie. W ASO (przez znajomego) kupie centralke + czujniki na przod i tyl, wiazke sam dorobie, dam znac jakby co
Sorki za odgrzewanie kotleta ale mam małą wątpliwość. Dlaczego przy tej przeróbce nie można zostawić tych silniczków które są oryginalnie w lampach xenonowych i trzeba je po drobnej modyfikacij zamienić na te zwykłe?
Sorki za odgrzewanie kotleta ale mam małą wątpliwość. Dlaczego przy tej przeróbce nie można zostawić tych silniczków które są oryginalnie w lampach xenonowych i trzeba je po drobnej modyfikacij zamienić na te zwykłe?
Dlatego, ze silniczki w xenonach sa krokowe i ich sterowanie jest zupelnie inne. Dlatego tez do xenonow fabrycznych jest dodatkowy sterownik min do tych silniczkow.
Komentarz