robert dzieki za dokumenty.dzisiaj dokupilem druga wtyczke do czujnika i kabelek serwisowy z 2 pinami brakuje mi tylko sterownika.korci mnie zeby kupic sterownik od vw transportera niestety nie ma do octavii na allegro.
rrobert, ja muszę te 2 czujniki zamontować (nie wymienić) więc nie znajdę ich po przewodach i samym czujniku.
Z tego powodu potrzebowałbym schemat montażowy, dzięki za nowe papiery, teraz wszystko widać. Czy nie poproszę za dużo jeśli jeszcze schemat demontażu deski rozdzielczej bym poprosił..?
Swoją drogą ciekawe czy są jakieś wycięcia w kanałach które trzeba wyłamać, czy wiercenie otworów konieczne. Sprawa jest poważna aby nie rozszczelnić kanałów i nie osłabić przez to wydajności wentylacji/klimatyzacji . W opisach piszą:
"Podczas montażu zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie
pierścienia uszczelniającego -2-."
[ Dodano: Wto 08 Maj, 12 10:11 ]
Zamieszczone przez rrobert
G191 wynienisz bez problemu bo tylko trzeba wyjąć centralny nawiew i on tam jest
G192 wymienisz tylko demontująć tablice rozdzilczą bo jest schowany
Z opisu który mi przesłałeś wynika, że G191 konsola środkowa wymaga demontażu deski, a G192 na stopy wymienia się prosto przez wyjecie kratki nawiewu.
Enriguez "downgredował" mój climatic manual na climatic półautomatyczny w dniu dzisiejszym
Czas pracy: 2 godziny
Części:
1.Sterownik klimatyzacji (ze skalą w stopniach).
2. Czujnik temperatury (z wtyczką kątową 90 st) - montaż w konsoli środkowej po wyjęciu środkowej kratki nawiewu
3. Czujnik temperatury prosty - montaż w nawiewie na nogi.
5. 3 zwykłe konektory (od kabelków serwisowych) 000 979 009 - Kabelek serwisowy - 2 szt. po 12 PLN/sztuka. Ten kabel możesz zastąpić samym konektorem N 907 647 01 3szt. 1zł/szt.
6. 4 konektory "krokodylki do 2 wtyczek czujnika temperatury - nie mam numerów
7. 2 wtyczki czujnika temperatury -1J0 971 972
8. Przewód 2 żyłowy 0,34 mm2 - 2x1m
Wyjmujemy:
Radio
Środkową kratkę nawiewu
Sterownik klimatyzacji.
W ten sposób mamy dostęp do wywiercenia eliptycznego otwory 4x6mm. W miejscu do tego przeznaczonym. Nacięcie producenta na kanale powietrza dla lewej kratki nawiewu (nad wyłącznikiem świateł). Patrz zdjęcia.
Montujemy czujnik kątowy, pamiętając że trzeba go przekręcić o 90 st. w otworze.
Następnie zamiast montować czujnik na nogi po stronie kierowcy (wymagane zdjęcie deski rozdzielczej), wykręcamy schowek, demontujemy ostatnią część nawiewu na nogi, wiercimy otwór (zdjęcia) jak dla poprzedniego czujnika. Montujemy czujnik. Składamy nawiew. Montujemy prawy schowek.
Podłączenia elektryczne pod sterownik pewnie dopisze Enriguez (zgodne ze schematem z Elsy)
Potem kasowanie błędów, adaptacja klap. Kontrola działania czujników.
Działa wspaniale - dużo większy komfort niż przy manualu. Zobaczymy jak będzie w upały.
Wtrącę tylko pytanie...gdzie szukać czujników w nawiewach kierowcy?Lewa strona wskazuje złą temperaturę czujnika...i muszę go przełożyć-najpierw odszukać...
Następna będzie panamera....????
Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...
Witam
Powie mi ktoś , jak jest w koncu z tymi czujnikami?
Mam o2FL z 10.2010 i klimę Climatic. Rozumiem że mam wszystko co jest potrzebne do półautomatycznej klimy?
Wtrącę tylko pytanie...gdzie szukać czujników w nawiewach kierowcy?Lewa strona wskazuje złą temperaturę czujnika...i muszę go przełożyć-najpierw odszukać...
Sprecyzuj o który czujnik chodzi - jeśli ten z kratki nad włącznikiem świateł, to dostęp do niego jest przez dziurę od radia i dziurę po wyjęciu środkowej kratki nawiewu - widać go na zdjęciu.
Czujnik na nogi wymaga zdjęcia całej deski rozdzielczej, dlatego akurat my montowaliśmy go gdzie indziej, tj. za schowkiem pasażera.
[ Dodano: Pon 04 Cze, 12 19:46 ]
Zamieszczone przez Enriquez
Zamieszczone przez misiul
Enriguez downgredował mój climatic manual na climatic półautomatyczny
mister, chyba powinno być upgrejdował
Upgreade to zrobiła skoda na MY2011 i zabrała climatic, tak więc "downgreade" zrobiłeś Mistrzu
Komentarz