Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

siłowniki maski INXX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • siłowniki maski INXX

    witajcie
    wiem zebyly te tematy poruszane, ale chce zapytac o dwie rzeczy: po pierwsze czy lepiej kupic na zime opony kierunkowe np Goodyear UG7 czy lepiej kupic opony niekierunkowe.

    i pytanie drugie, jesli chodzi o śruby do felg stalowych. w chwili obecnej mam założone orygianalne alufelgi, i teraz kupilem felgi stalowe - czy do nich musze dokupić sruby czy można spokojnie założyc na tych samych? bo słyszałem na ten temat sprzeczne opinie.

    pozdrawiam i dziekuje za odp

    janusz
    Życie to nie bajka . Moje zycie to szybka jazda na bikach

  • #2
    siłowniki maski INXX

    Witam. Od jakiegoś czasu szukałem siłowników do maski mojej skody i po kilku mailach do firm dostawałem odpowiedzi żę będą kiedyś dostępne...no i się pojawiły

    Link

    pozdrawiam... pewinie na allegro bedzie zaraz więcej sprzedajacych.

    Komentarz


    • #3
      te siłowniki ze zdjec są zamontowane w golfie III i widać że trzeba wywiercic otwory ogolem fajny bajer ale w octavi maska jest pancerna moja wytrzymała wyskoczenie krowy na maske przednimi raciami były tylko rysy więc nie mam pojęcia ale wydaje mi się że takie siłowniki długo nie pochodza to samo jest z klapą z tył

      Komentarz


      • #4
        Silowniki fajna rzecz odkrecasz 4 śróby przykrecasz w te miejsca siłowniki i masz nic nie trzeba wiercić w O1. Jedyna wada to ,ze po zamknieciu prawdopodbnie ociera o śróbe błotnika i niestety zdrapuje lakier. Potrzebna by byla śróba z mniejszym, nizszym łebkiem.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          wszytko by było oki gdy by nie to ze śruby trzymające maskę są pod pewnym katem, w golfie inaczej. Więc żeby to zamontowac w octavii trzeba zmienić ta przegubowa koncóweczkę lub trochę podgiąć siłownik.
          Wybrał bym to drugie, bo przy wariancie 2 jeden siłownik u mnie wyszedł oki a drugi pękł :/
          DACAR.team

          Komentarz


          • #6
            JA zalozylem te miloteca . To poasowaly idealnie
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz


            • #7
              Ja właśnie otrzymałem te siłowniczki i próbowaliśmy je założyć ze speedy83, ale niestety nie pasują. Dzwoniłem do kolesia, ale mówił że to muszą być te. Skoro nico21 ma te same problemy co my przy montażu, to znaczy że wszystkie są skasztanione przez producenta...
              Nieustanny banan na twarzy...

              Komentarz


              • #8
                ja założyłem siłowniki takie jak są przy klapie bagażnika. te łby na końcach mają zeskoszone i nie ma problemu z ich zamontowaniem. a zamontowałem zamiast górnych śrub od maski i z lewej do uchwytu filtra paliwa a z prawej do świeżo nawierconej dziurki No i wydałem 20 zl. na szrocie a nie 99
                :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                Komentarz


                • #9
                  deespe, te siłowniki to z kombiaka, czy z liftbacka?
                  masz jakieś foty?


                  123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech

                  Komentarz


                  • #10
                    deespe, dokładnie - kopsnij foty i info

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez deespe
                      są przy klapie bagażnika
                      ale jakiego bagaznika ? z kombiaka? o1 w LB maja silowniki przy bagazniku ?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez lec
                        o1 w LB maja silowniki przy bagazniku ?
                        a co - sznurki? :lol: przecież to klapiszcze by na łeb spadło - to jest LB a nie sedan :szeroki_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez paf
                          Zamieszczone przez lec
                          o1 w LB maja silowniki przy bagazniku ?
                          a co - sznurki? :lol: przecież to klapiszcze by na łeb spadło - to jest LB a nie sedan :szeroki_usmiech
                          ....a ja tam wiem :P

                          tymbardziej zasadne jest moje pytanie - ktore silowniki kolega zastosowal ?

                          Komentarz


                          • #14
                            o jojoj rozpisaliście się a ja nie widziałem. już pisze. Siłowniki na długość są identyczne jak w liftback'u co z siłą to nie wiem czy mają tyle samo newtonów bo z bagażnika nie wyjmowałem tylko przymierzyłem. Jutro pstryknę wam fotki to zobaczycie jak jest założone. Jedyną wadą tego jest to że maska delikatnie nie dochodzi do rantów bo bokach tzn. wystaje poza ranty błotników około 3mm ponieważ blokuje siłownik. Mi to natomiast nie przeszkadza. Moje siłowniki przestały trzymać po zimie ale to pewnie przez to że kupiłem na szrocie... :P
                            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez deespe
                              Jutro pstryknę wam fotki to zobaczycie jak jest założone.
                              Co z tymi fotkami, że tak spytam?


                              123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech

                              Komentarz


                              • #16
                                deespe, czekamy!
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz


                                • #17
                                  Cobra83, też próbowałem założyć do O1 i się nie da.Właśnie przez ten zawias maski umieszczony pod kątem.Gadałeś za sprzedawcą na temat zwrotu?
                                  Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    łoj, dobra chłopaki już wam wrzucam...
                                    Załączone pliki
                                    :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Tzw druciarstwo, ale co tam :szeroki_usmiech
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        jakie druciarstwo?? :evil:
                                        :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Jak jakie, te katowniki, z jednej strony na jedna srube, z drugiej na dwie, moze znitowane byloby ladniejsze, do tego zardzewiale one takie ze jakbym komus takie zalozyl gdzies w aucie na widoku to by mnie wysmial. No ale to tylko moje zdanie, grunt ze dziala
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            mnie jeszcze nikt nie wyśmiał a grunt że działa (w porównaniu do INXX) ... nikomu nie każe tak zakładać jak ja mam... a że zardzewiałe to fakt bo zapomniałem pomalować.... z jednej na jedną bo podeszło pod filtr a z drugiej na 2 bo na jednej obracało siłownik... a na nity by nie wytrzymało....
                                            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Pozwólcie, że wrócę do tematu...
                                              Dziś natknąłem się na taką stronkę: Link

                                              Nie mają wprawdzie siłowników do maski Octy, ale piszą, że zrobią każdy zamówiony siłownik.
                                              Mają szablon, gdzie należy wpisać wszystkie potrzebne wymiary i oni to wyprodukują...

                                              Może by tak opracować model siłownika maski do Octy i potem zamawiać?
                                              Ceny mają przyzwoite - kilkadziesiąt zł/sztuka.

                                              Ja za bardzo się na tym nie znam i pewnie nie zrobię tego dobrze, ale może bardziej techniczni koledzy pomogą?
                                              W szczególności można by podpatrzeć rozwiązania konkurencyjne...

                                              Z poprzednich dyskusji wiem, że te Milotecowe mają siłę bodaj 300N(?).
                                              Teraz tylko wymiary (40cm?), kąt śruby do maski i voila!


                                              123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Ja się bym pisał za rozsądną cenę, ta co napisałeś jest przyzwoita.
                                                Outlander
                                                była OII 4x4 BMM
                                                już nie ma Octa ASZ super fajna była

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Przy zmianach trzeba pamietac aby sie to jakas całości trzymało.
                                                  Załączone pliki
                                                  nowy cSIMC od Aliego
                                                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X