To moze lepiej zajechac na stacje, kazac im sciagnac oslone, sprawdzic, dc te 50 czy iles tam zlotych i spac spokojnie? Uwielbiam ostatnia polityke zbywania klientow w Skodzie ...
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez misiek^wroSilentEmpire, a z jakiej racji ma sie stracic gwarancje, jak sie wymienia w jakiej kolwiek stacji zakupiony nawet na allegro napinacz?. Masz spore szanse na wygraną, proces trwa rok, Twoje auto nie jeździ. Jako przeciętny Kowalski jesteś w czarnej życi, jako spora firma z kilkunastoma samochodami służbowymi i kasą na adwokatów - możesz się bawić.
Komentarz
-
-
SilentEmpire, no to czysto teoretycznie, kazdy kogo znam wymienia paski itd wczesniej, niz to zaleca ksiazka. Jedyny ewenement to moj tato, ktory sie trzyma tych wytycznych z ksiazki i komputera.
Ja olej robie co 10kkm a rozrzad co 75kkm ( lub 2 lata ) - spie spokojnie :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Dzis byłem w ASO w Katowicach w GANINEX Skoda i Pan kierownik serwisu po moich uwagach że samochód zużywa spore ilości oleju i ma jakieś dziwne drgania silnika poinformował mnie że od 1 czerwca 2011 roku w Skodzie jest akcja naprawcza dla silnkia 1,8 TSI i 2,0 TSI w sprawie wiadomego regulatora paska rozrządu jak to fachowo nazwał i jestem już umówiony na przyszłą środę na serwis w celu akcjowym
Komentarz
-
-
SilentEmpire, ale czesci nie kupujesz z niewiadomego zrodla, tylko od Elementauera lub Maciejka i spokoj. Masz fakture, grat jest oryginalny, a ASO powinno miec g... do gadaniaByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
No i mi napisali jakie pierdoły, że ich technik sprawdził w systemie i bla bla bla, że się nie kwalifikuje do wymiany i że jak mam drgania to mam się zgłosić do ASO. No to się zgłoszę :twisted:
Napisałem im, żeby mi wytłumaczyli klucz z jakim kwalifikują samochody do akcji serwisowej, bo dla mnie to jakieś nieporozumienie. Mirek miał dobry napinacz, a się spierd**** ale w systemie był dobry, a system to wyrocznia. Ku*** jaki oni mają tam burdel :shock:
Komentarz
-
-
Ja jestem umówiony na czwartek do ASO, bo mi wyskoczył błąd "Oil Pressure: Speed Max 4000rpm". Dodatkowo zgłoszę info o dziwnym rozruchu i pracy łańcucha, o dźwiękach rodem z pola walki gladiatorów w mojej skrzyni DSG i o zaciekach na tylnej szybie od wewnątrz. Zobaczę co chłopaki powiedząJak dzwoniłem to mieli właśnie na podnośniku Superba w, którym wymieniali chyba pół silnika, bo napinacz jebnął w 1.8 TSI właśnie. Z tym, że Pan wspomniał, że to auto objęte akcją i powiedział mi że przy okazji sprawdzą czy moje nie pisze się na jakieś akcje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauMirek miał dobry napinacz, a się spierd****
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NematodeOil Pressure: Speed Max 4000rpm
Zamieszczone przez Nematodeo dźwiękach rodem z pola walki gladiatorów w mojej skrzyni DSG
Zamieszczone przez Nematodeo zaciekach na tylnej szybie od wewnątrz
Zamieszczone przez NematodeJak dzwoniłem to mieli właśnie na podnośniku Superba w, którym wymieniali chyba pół silnika, bo napinacz jebnął w 1.8 TSI właśnie.
Zamieszczone przez mirek_p11Jak chciałem przed awarią sprawdzić przy pierwszym przeglądzie czy wszystko jest ok, to w ASO powiedzieli mi, że nie mają czasu bo dużo roboty jest z odkręcaniem osłony i mam przyjechać przy następnym przeglądzie.
Odpowiedzieli:
Zapytał Pan: „Na jakiej zasadzie są kwalifikowane samochody do akcji serwisowej?”
Odpowiadamy: Wiedzę na ten temat posiada wyłącznie Producent.
Beka 100% :haha:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez NematodeOil Pressure: Speed Max 4000rpm
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Nematodeo dźwiękach rodem z pola walki gladiatorów w mojej skrzyni DSG
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Nematodeo zaciekach na tylnej szybie od wewnątrz
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez NematodeJak dzwoniłem to mieli właśnie na podnośniku Superba w, którym wymieniali chyba pół silnika, bo napinacz jebnął w 1.8 TSI właśnie.a w Mińsku gdzie chciałem się umówić nie odbierali telefonów. Najważniejsze, żeby zrobili odczyt z kompa i sprawdzili czy wszystko ok z tym błędem. Przy okazji powiem o reszcie i zgłoszę kwestie które mnie nurtują. Nawet jeśli coś będzie odmowne czyli np. stwierdzą, że te dźwięki łańcucha przy uruchomieniu to norma to poproszę o wpis w książce, albo jakiś dokument że prosiłem o sprawdzenie czy cuś.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NematodeZamieszczone przez MihauZamieszczone przez NematodeOil Pressure: Speed Max 4000rpm
A co do Auto-Blak to zaczynam się lekko wkurzać, bo od 3 tygodni nie mają samochodu zastępczego dla mnie i naprawa siedzenia i wymiana głośnika się odwleka ale teraz wpadne z tym dźwiękiem i zobaczymy.
Komentarz
-
-
poczytalem dzis ten watek i jestem przerazony... czy VAG nie umie juz zrobic nie psujacego sie silnika?
przeczytalem dzis tez takie zdanie: "czy TDI czy TSI wszystko jest z tektury".... jak oni robia te silniki ze powstaja tak dziwaczne problemy.... w Lanosie 1.5 Ojca NIC sie nie psuje od 12 lat... i przypuszczam, ze przez nastepne 12 tez sie nic nie zepsuje.... a tutaj wychodzi ze po gwarancji to wlasciwie na upartego mozna na smietnik to cudo jak sie ma pecha wyrzucic...
coraz mniej zaczyna mi sie podobac ta "motoryzcja".... Powodzenia Panowie w dochodzeniu swoich racji z SAP!
Komentarz
-
-
Jakby daewoo opracowało silnik turbo, to mogło (ale nie musiałoby) się sypać na potęgę. Nie psuje się, bo konstrukcja prosta jak cep. Dzisiejsze silniki są skomplikowane, do tego muszą być modyfikowane pod kątem zielonych i taki tego efekt. Każdy może popełnić błąd, ale potem powinno być wielkie I'm sorry, wymieniam Ci silnik lub auto a nie płaci się grubą kapuche i po gwarze możemy dostać od aso np. zawrotny rabat 10% na nowy silnik
Witam
Passat 1.8 TSI R-Line MY2010
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneKażdy może popełnić błąd, ale potem powinno być wielkie I'm sorry, wymieniam Ci silnik lub auto a nie płaci się grubą kapuche i po gwarze możemy dostać od aso np. zawrotny rabat 10% na nowy silnik
Klienci nie moga byc krolikami doswiadczalnymi...
a propos Daewoo - jak dali d..py z lakierem i bodajze 2000 aut zle polakierowali... to wszystkim wymienili je na nowe - w tym sasiadowi ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SilentEmpireA mnie wczoraj moja octavia taki list miłosny napisała:
Oil Sensor Workshop, nad tym miga symbol oleju na żółto.
Ktoś wie co to takiego?
witam wszystkich mam malutki problem z czujnikiem oleju,wczoraj kupilem paska i bylo wszystko wporzo,ale jak dzis go odpalalem to pojawil sie napis (oil sensor workshop) czytalem ze moze to byc spowodowane zalaniem czujnika oleju woda, poprzedni wlasciciel umyl silnik i mysle ze zalal czujnik? cz...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneJakby daewoo opracowało silnik turbo, to mogło (ale nie musiałoby) się sypać na potęgę. Nie psuje się, bo konstrukcja prosta jak cep.
Rozrzad wymieniasz co 90tys i smigasz jak talala....
Jedynie zaworek DV i popychacz pompy paliwa ale to grosze kosztuje.
A temat z napinaczem znany od prawie 10lat w koncernie VW. Fabie 1.2 benz...nagminnie.
I caly czas ksiegowi blokuja porzadnego rozwiazania tego systemu !
VW nie ma szczescia do napedu rozrzadu z lancucha. Niech wroca na pasek to znowu bedzie bezawaryjnie !
Cholera mnie bierzie bo to wstyd dla marki !pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Ponieważ wybieram sie na urlop, zadzwoniłem do swojego ASO celem zapytania czy są jakieś info w sprawie ewentualnej akcji serwisowej.
Pan Grzegorz sprawdził po numerze nadwozia i moje auto nie podlega akcji - 1.8TSI grudzień 2009r.
Po odpaleniu przez kilka sekund słychac taki metaliczny dźwięk, podobno chodzi na przez te kilka sekund bez smarowania i to stąd.
Komentarz
-
Komentarz