Po telefonie do ASO dowiedziałem się że wymiana tego napinacza to kwota ok.450 zł, niestety bez rozebrania nie są w stanie dac głowy który jest zamontowany, teoretycznie auto wyprodukowane w czerwcu 2009, czyli teoretycznie już po zmianie i mam zagwózdkę rosbierac czy nie? O problemie słyszeli ale bez jasnego stanowiska producenta w sprawie akcji serwisowej nic nie mogą zrobic. Nie pozostaje nic innego jak pisanie do SAP i prośba o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Swoją drogą ciekawe jaka jest skala tego problemu w skodzie?
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Psycho Dad500 zł nie ma co siać paniki ... dwie średniej klasy gumy ... da się przeżyć.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBpiramida, Psycho Dad, pytanie tylko , czemu płacić za coś co powinno być w ramach gwarancji zrobione?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
AŚ:Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez TichyNa zdjęciu to wygląda jak 1.4 TSI 122KM ze Skody....
Komentarz
-
-
Byłem w Aso umawiać się na przegląd i podpytałem o napinacz
Szczegóły na http://forum.superbclub.pl/viewtopic...8&p=4277#p4277
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adriandByłem w Aso umawiać się na przegląd i podpytałem o napinacz
Szczegóły na http://forum.superbclub.pl/viewtopic...8&p=4277#p4277
Co do kosztów ... zawsze można negocjować lub udać się pod warszawę i tak jest to " dzień bez samochodu"
Co do rad było kupić 1.9 lub 2.0 TDI ... to było dużo droższe od 1.8 TSI
Nawet jak stracę 1000zł to i tak z kalkulacji lepiej wychodzi mi 1.8Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Psycho DadPo co ten link. w tamtym temacie nic nie ma i jest link zwrotnydo naszego forum podany również przez ciebie.
Co do rad było kupić 1.9 lub 2.0 TDI ... to było dużo droższe od 1.8 TSI
Nawet jak stracę 1000zł to i tak z kalkulacji lepiej wychodzi mi 1.8
"Właśnie się umówiłem w ASO na przegląd. Podpytałem o napinacz
i nie ma akcji naprawczej ale faktycznie Skoda ich informowała o możliwych takich usterkach. W tym Aso mieli jeden taki przypadek ale z 2.0 TSI i pewnie na gwarancji.
Teraz najważniejsze kasa...koszt części 173 PLN brutto, koszt robocizny 732 brutto !! Twierdzą, że jest to sporo roboty i tak wychodzi z rbh.
Każdy z was teraz musi sobie przeanalizować ryzyko czy warto zadziałać profilaktycznie."
Ja nie narzekam, że ten silnik jest be..ale jak coś na koszty trzeba się przygotować
Z drugiej strony być może tych przypadków jest dość mało jednak i nie ma co panikować.
Komentarz
-
-
kapnie sie aso ze napinacz np zostanie wymieniony u kazia?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidakapnie sie aso ze napinacz np zostanie wymieniony u kazia?
Gdybym nie czytał o tych napinaczach to pewnie bym nawet na to nie wpadł i nic się nie stało
ale jak już robię przegląd to robię i to i będę miał spokój.
P.S. zawór upustowy też wymieniałem bo wiem, że w BZB potrafi szwankować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adriandZamieszczone przez piramidakapnie sie aso ze napinacz np zostanie wymieniony u kazia?
Gdybym nie czytał o tych napinaczach to pewnie bym nawet na to nie wpadł i nic się nie stało
ale jak już robię przegląd to robię i to i będę miał spokój.
P.S. zawór upustowy też wymieniałem bo wiem, że w BZB potrafi szwankować.
A ten problem nie występuje tylko w CDAA ?
Jaki napinacz jest w BZB ? dziwne jest ze wcześniej takich przypadków nie byłoNie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
UOKiK - List do Prezesa w sprawie wpłynięcia na Importera...
Witam Szanownych Kolegów!
W związku z tym, co dzieje się w sprawie wadliwych napinaczy rozrządu w naszych Skodach, jako posiadacz Superba II z grudnia 2009, czyli sprzed zmiany napinaczy, postanowiłem zadzwonić do Rzecznika Konsumentów w Częstochowie i zapytać go, co można z tym tematem zrobić.
1) należy wystosować list do Prezesa UOKiK w celu wpłynięcia na decyzję SAP co do ogólnopolskiej akcji serwisowej naszych aut ZANIM wadliwa część ulegnie awarii, co bezpośrednio może wpłynąć na bezpieczeństwo użytkownika pojazdu.
2) trzeba podpisać list w jak największej ilości właścicieli/ użytkowników pojazdów, aby wiadomo było, że nie jest to problem jednostkowy
3) trzeba także zaznaczyć, że sama SKODA od 27.04.2010 zmieniła produkowaną część na wolną od wad, zostawiając jednak użytkowników samochodów wyprodukowanych przed tą datą - samym sobie, "a nuż problem wystąpi dopiero po gwarancji?".
4) Dobrze by było opisać przypadki, gdzie część ta już uległa awarii i jak do tematu podeszła SAP.
Dlatego zwracam się do kolegów biegłych w różnej maści pismach, aby stworzyli takowe.
Rzecznik z dużym optymizmem wypowiedział się na temat przypadków, w których takie "wpłynięcie" Prezesa UOKiK na decyzje producentów/ importerów aut zakończyło się ogólnokrajowymi akcjami serwisowymi.
W każdym razie - trzeba spróbować i w żadnym wypadku nie olewać tematu!
Koledzy - nie dajmy się dymać SAPowi!
Pozdrawiam!
Komentarz
-
-
kross12
kasper64, jakbyś przeczytał wątek to nie miałbyś żadnych wątpliwości...
W pierwszym wątku wyraźnie jest napisane że auta wyprodukowane od 27.04.2010 mają nowy napinacz :!: Jak sprawdzisz kiedy wyprodukowali Twoje auto to będziesz wiedział czy nowy czy stary napinacz...
Komentarz
Komentarz