Zamieszczone przez szkoda
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
ale chyba tylko przez aso bo inaczej po gwarancji?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
szczerze mówiąc nie wiem czy wymiana napinacza jest w jakikolwiek sposób "wykrywalna", chyba niekoniecznie, ale tak, raczej przez ASO lepiej żeby patrzyli jak na idiotę i jego fanaberie niż potem się cieszyli, że nowe auto się sypie.Zamieszczone przez piramidaale chyba tylko przez aso bo inaczej po gwarancji?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Na gwarancji to wymienią jak auto stanie, inaczej na jakiej podstawie? Może napinacz przetrwa do końca gwarancji i dwa dni po się klienta skroi na parę tysiaków za naprawę.Zamieszczone przez piramidaw takiej sytuacji ja myślę o wymianie na własny koszt i koniec tematu.
na gwarancję bez fakapu bym nie liczył.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
A ile ASO liczy sobie za wymianę rozrządu (robota polega na tym samym tylko części zostają stare) ? Bo część kosztuje 150zł, ale robocizna pewnie ze 4x tyleZamieszczone przez piramidaale chyba tylko przez aso bo inaczej po gwarancji?Zamieszczone przez szkodaw takiej sytuacji ja myślę o wymianie na własny koszt i koniec tematu.Zamieszczone przez piramidanie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
na gwarancję bez fakapu bym nie liczył.
Komentarz
-
ma się sprawować tak jak za najlepszych swoich dni.Zamieszczone przez paderoczy ktos z Was mial juz moze wymieniany rozrzad i głowice w 1,8TSI, jesli tak, to jak po takiej wymianie auto sie sprawuje?
silnik tu nie ma nic do rzeczy.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Jak tak by miało być to pewnie 1/4 auta by musieli wymienić. pewnie spora część podzespołów jest zmieniana w czasie. Aa przykładowo profilaktycznie wymieniłem jeszcze na gwaranacji zawór upustowy bo wiem, że miałem stary model który po tuningu się rozwali.Zamieszczone przez piramidanie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
Tyle że zawór nie robi takiej szkody jak napinacz...
Bedę dzwonił do Aso to się zapytam ile wymiana napinacza.
Komentarz
-
-
I powiało grozą, u mnie jest ten z N na końcu. Ktoś już próbował się umówić na wymianę, jaka była reakcja ASO ? Kurcze trochę się boję, że po wymianie będzie gorzej, bo nie sądzę, żeby w moim ASO już to kiedyś robili, chyba, że umówię się gdzieś indziej. Może ktoś miał doświadczenie z ASO Skody w Poznaniu, Wrocławiu, Lesznie, Zielonej Górze? Może ASO VW może też dokonać takiej wymiany?
Komentarz
-
-
kross12
mariu_sz, pomysł z ASO wydaje się najlepszą opcja, w Pasku ten silnik jest dłużej niż w Skodzie poza tym w Skodzie pracują nowi lub rzadcy w temacie.
Komentarz
-
Tylko pytanie (sorki za swój laicyzm) czy mozna spokojnie dokonać wymiany w ASO VW bez obawy o utratę gwarancji w swojej skodzince?.Zamieszczone przez kross12mariu_sz, pomysł z ASO wydaje się najlepszą opcja, w Pasku ten silnik jest dłużej niż w Skodzie poza tym w Skodzie pracują nowi lub rzadcy w temacie.
Komentarz
-
-
kross12
nie wiem czy ma to jakiś wpływ na gwarancje, gdyby były jakieś problemy to w Poznaniu dealer VW Rzepecki-Mroczkowski oficjalnie serwisuje Skody - na pierwszy przegląd jadę tam
Komentarz
-
kross12
mariu_sz, jak będziesz wybierał się do Poznania to opcja na mini spota?
Niebawem zakładam u siebie BT, znastanawiam się tylko który kupić :P II miałem okazję się pobawić, niestety III już nie. Będę wdzięczny jakbyś znalazł chwilkę na małą demonstracje
Komentarz
-
jak ostatnio próbowałem zrobić coś u VW to ich "polityka" nie pozwalała na przyjęcie Skody na serwisZamieszczone przez mariu_szTylko pytanie (sorki za swój laicyzm) czy mozna spokojnie dokonać wymiany w ASO VW bez obawy o utratę gwarancji w swojej skodzince?.Zamieszczone przez kross12mariu_sz, pomysł z ASO wydaje się najlepszą opcja, w Pasku ten silnik jest dłużej niż w Skodzie poza tym w Skodzie pracują nowi lub rzadcy w temacie.
może się coś zmieniło z tego co piszecie.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
kross12
szkoda, ja podałem namiar na ASO VW które wisi na stronie Skody jako punkt serwisowy, kiedyś nawet miałem okazję rozmawiać z mechanikiem z tego ASO i w razie problemów zapraszał na wizytę, nie wiem jak jest w "zwykłych" serwisach VW, być może nic się nie zmieniło i jest tak jak mówisz
Komentarz
-
Jestem jak najbardziej za. Tylko ja też mam u siebie GSM II.Zamieszczone przez kross12mariu_sz, jak będziesz wybierał się do Poznania to opcja na mini spota?
Niebawem zakładam u siebie BT, znastanawiam się tylko który kupić :P II miałem okazję się pobawić, niestety III już nie. Będę wdzięczny jakbyś znalazł chwilkę na małą demonstracje
Komentarz
-
-
kross12
mariu_sz :roll: , w takim razie powiedz czy jesteś zadowolony? Ma jakieś wady które wychodzą po dłuższym użytkowaniu?
Komentarz
-
tak, ja mówiłem o serwisie VW, nie takim "multi" bo zdaję się w międzyczasie, każdy stwierdził, że można więcej zarobić przyjmując też inne marki z grupyZamieszczone przez kross12nie wiem jak jest w "zwykłych" serwisach VW
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Generalnie jestem zadowolony. SMS nie muszę czytać, ani wysyłać w samochodzie, zresztą i tak mało co piszę, wolę zadzwonić. Mogliby poprawić obsługę głosową lub dodać polski język, bo wprowadzając numery do książki, sporo musiałem się natrudzić, aby wypracować w angielskim odpowiedni akcent na cyfrę 2 i 0 bo miła Pani zamknięta w skrzyneczce nie mogła zrozumieć. Na pewno dużym plusem przy GSMIII i rSAP jest oszczędność baterii w telefonie. W GSMII ładowarka w schowku mile widziana. Chyba, że masz Nokię e52, ta mi długo trzymała z połączeniem w aucie, ale od czasu do czasu lubiała się rozłączyć na dłuższą chwilę. To taki mały OT sorkiZamieszczone przez kross12mariu_sz :roll: , w takim razie powiedz czy jesteś zadowolony? Ma jakieś wady które wychodzą po dłuższym użytkowaniu?
ops:
Komentarz
-
-
Coś już zmienia się w tym temacie: nie jestem w stanie powiedzieć jak jest w Wawie, ale na Śląsku mamy coś takiego jak grupa Magro i np. w Rybniku mają salon i serwis VW i tam też Skody serwisują: http://www.magro.pl/serwisZamieszczone przez szkodapróbowałem zrobić coś u VW to ich "polityka" nie pozwalała na przyjęcie Skody na serwis
może się coś zmieniło z tego co piszecie.
Komentarz
-
Komentarz