Pan z ASO przyznał, ze faktycznie wina napinacza, ale teraz montuja już nowe wiec w przyszlosci nie powinno byc juz z tym problemow, w moim przypadku prawdopodobnie lancuch przeskoczyl troszke wiecej, wiec i wieksze szkody, najprawdopodobniej bedzie glowica do wymiany- czas ok 3 tygodnie (sprowadzenie części).
niestety nie znam tych numerow, moge tylko powiedziec, ze auto odebralem pod koniec czerwca 2009, a zamowilem w kwietniu tak wiec skladane pewnie w maju, co i tak nic nie mowi o dacie zlozenia silnika w tym watku sa podane te numery
swoją drogą to problem powinien też dotyczyć 2,0TSI, silniki są de facto takie same :idea:
Właśnie i wkładają je do AUDI VW Seata ... a jak szukałem na innych forach tych problemów to brak takiej paniki jak u nas
Te silniki są dość świeże, a na forach Audi czy VW ludzi się nie udziela tyle co u nas. Tam jak toś ma problem to 2.0 TDI oprócz głowic to i z ich nieszczęśliwymi napędami pompy oleju w wersjach 140 i 170KM również. Dziwne jest też że popularne są awarie wtryskiwaczy gdzie u nas takich awarii jak na lekarstwo.
[ Dodano: Wto 04 Sty, 11 19:08 ]
Zamieszczone przez darek_wawa
W VW też nie jest różowo, w polówkach 9N z silnikami 1.2 12V też była seria w których występował problem z napinaczem.
W fabiach I też był ten problem, jak ktoś miał niski poziom oleju to też napinacz pozwalał na przeskakiwanie rozrządu.
Spytaj się o robociznę wymiany
Może przy przeglądzie zrobię jeśli to w miarę tanie będzie :/
No właśnie jak ktoś coś będzie wiedział prośba o info.
Ja planuję przegląd pod koniec stycznia to może też bym od razu zrobił
Mam wersję z sierpnia 2008 więc bankowo stary napinacz ale odpukać jak na razie
wszystko git !!! Na razie 46kkm na blacie
27.04.2010 była zmiana w napinaczu tak jak widać w Etce, Skoda nie wydała żadnej jeszcze informacji co robić w takich przypadkach, możliwe iż inżynierowie w Skodzie i VW pracują nad tym, możliwe że będzie akcja przywoławcza. Poinformuje jak coś będę wiedział
Problem przeskakiwania rozrzadu mialem oprocz fabii 1.2 tez w golfie V 1.6fsi.
Fabryka wypuscila poprawiony rozrzad gdzie oprocz napinacza byly inne slizgi lancuch. Gdy wymienilismy sam napinacz (na wyrazne zyczenie wlasciciela) problem powrocil po kilku dniach. Dopiero wymiana calosci dala spodziewane rezultaty.
1.8tsi jeszcze nie mialem bo to swierzynka i ASO ja przejmuje. Ale jak widze nic sie nie nauczyli ...
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Psycho Dad, Stan oleju prawidlowy, pierwsze co sprawdzilem po wystapieniu awarii, bylem dzis w ASO-do wymiany glowica, rozrzad i oczywiscie felerny napinacz, czesci juz zamowione, czas usuniecia awarii w przyblizeniu ok. 3 tygodnie :cry:
czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:
właśnie wcześniej się zastanawiałem, silnik jest IMO taki sam, więc i problem powinien występować :roll:
też mnie to interesuje bo już mi się kumpel trzęsie
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
rozumiem, że problem nie dotyczy samochodów zamawianych teraz do produkcji :?: swoją drogą ciekawe jaki problem pojawi się za kilka miesięcy z tymi silnikami :roll:
to ja jeszce proszę o wyjaśnienie bo w ASO w etce wpisaliśmy nr vin mojego autka aby sprawdzić jaki mam napinacz i pokazal nr katalogowy tego nowego. Samochód mam z grudnia 2009 czyli jeszcze z przed daty jaka jest w etce a dotycząca wprowadzenia tego nowego napinacza. W związku z tym mam pytanie czy etka pokazuje w przypadku mojego auta jaki mam zamontowany napinacz czy moze podaje nr napinacza jaki mam zamontować w razie wymiany na nowy?
czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:
właśnie wcześniej się zastanawiałem, silnik jest IMO taki sam, więc i problem powinien występować :roll:
też mnie to interesuje bo już mi się kumpel trzęsie
nie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
w innym poście zatałem pytanie odnośnie tych napinaczy ale zadam i tu . Mam OIIFL z grudnia 2009 i sprawdzałem w etce w ASO po nr vin jaki mam napinacz i pokazała etka nr ten nowy z literą T w związku z tym mam zamontowany juz ten nowy mimo ze samochód z 2009r czy moze etka podpowiada ze w razie wymiany mam zamontowac z takim nr jak pokazuje przy moim nr vin?
nie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
w takiej sytuacji ja myślę o wymianie na własny koszt i koniec tematu.
na gwarancję bez fakapu bym nie liczył.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz