1,8 TSI nie chce odpalic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Psycho Dad
    Rider
    • 2009
    • 629

    #51
    Zamieszczone przez Mihau
    Chyba też zadzwonię do ASO i się zapytam jaki napinacz siedzi u mnie.
    Spytaj się o robociznę wymiany

    Może przy przeglądzie zrobię jeśli to w miarę tanie będzie :/
    Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

    Komentarz

    • padero
      Rider
      • 2009
      • 369
      • Octavia III (5E3)
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #52
      Pan z ASO przyznał, ze faktycznie wina napinacza, ale teraz montuja już nowe wiec w przyszlosci nie powinno byc juz z tym problemow, w moim przypadku prawdopodobnie lancuch przeskoczyl troszke wiecej, wiec i wieksze szkody, najprawdopodobniej bedzie glowica do wymiany- czas ok 3 tygodnie (sprowadzenie części).
      Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #53
        swoją drogą to problem powinien też dotyczyć 2,0TSI, silniki są de facto takie same :idea:
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • Psycho Dad
          Rider
          • 2009
          • 629

          #54
          Zamieszczone przez szkoda
          swoją drogą to problem powinien też dotyczyć 2,0TSI, silniki są de facto takie same :idea:
          Właśnie i wkładają je do AUDI VW Seata ... a jak szukałem na innych forach tych problemów to brak takiej paniki jak u nas
          Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

          Komentarz

          • TO_MEK
            Drive
            • 2009
            • 74

            #55
            padero mógłbyś podać nr awaryjnego napinacza i nr napinacza na jaki ci wymienią. bo daty złożenia samochodu nic nie mówią o dacie złożenia silnika.

            Komentarz

            • padero
              Rider
              • 2009
              • 369
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #56
              niestety nie znam tych numerow, moge tylko powiedziec, ze auto odebralem pod koniec czerwca 2009, a zamowilem w kwietniu tak wiec skladane pewnie w maju, co i tak nic nie mowi o dacie zlozenia silnika w tym watku sa podane te numery

              ja mam prawdopodobnie ten starszy
              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8033
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #57
                Zamieszczone przez Psycho Dad
                Zamieszczone przez szkoda
                swoją drogą to problem powinien też dotyczyć 2,0TSI, silniki są de facto takie same :idea:
                Właśnie i wkładają je do AUDI VW Seata ... a jak szukałem na innych forach tych problemów to brak takiej paniki jak u nas
                Te silniki są dość świeże, a na forach Audi czy VW ludzi się nie udziela tyle co u nas. Tam jak toś ma problem to 2.0 TDI oprócz głowic to i z ich nieszczęśliwymi napędami pompy oleju w wersjach 140 i 170KM również. Dziwne jest też że popularne są awarie wtryskiwaczy gdzie u nas takich awarii jak na lekarstwo.

                [ Dodano: Wto 04 Sty, 11 19:08 ]
                Zamieszczone przez darek_wawa
                W VW też nie jest różowo, w polówkach 9N z silnikami 1.2 12V też była seria w których występował problem z napinaczem.
                W fabiach I też był ten problem, jak ktoś miał niski poziom oleju to też napinacz pozwalał na przeskakiwanie rozrządu.
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • adriand
                  Drive
                  • 2008
                  • 85

                  #58
                  Zamieszczone przez Psycho Dad
                  Spytaj się o robociznę wymiany
                  Może przy przeglądzie zrobię jeśli to w miarę tanie będzie :/
                  No właśnie jak ktoś coś będzie wiedział prośba o info.
                  Ja planuję przegląd pod koniec stycznia to może też bym od razu zrobił
                  Mam wersję z sierpnia 2008 więc bankowo stary napinacz ale odpukać jak na razie
                  wszystko git !!! Na razie 46kkm na blacie

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #59
                    i już bez OT poproszę :idea:
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • telik
                      Classic
                      • 2010
                      • 14

                      #60
                      27.04.2010 była zmiana w napinaczu tak jak widać w Etce, Skoda nie wydała żadnej jeszcze informacji co robić w takich przypadkach, możliwe iż inżynierowie w Skodzie i VW pracują nad tym, możliwe że będzie akcja przywoławcza. Poinformuje jak coś będę wiedział
                      Pozdrawiam
                      Telik

                      Komentarz

                      • Psycho Dad
                        Rider
                        • 2009
                        • 629

                        #61
                        padero a kontrolowałeś stan oleju ?
                        Jaki mogłeś mieć stan przed awarią ?

                        Jak myślicie czy jakość benzyny mogła mieć znaczenie ?
                        Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #62
                          Zamieszczone przez Psycho Dad
                          padero a kontrolowałeś stan oleju ?
                          Jaki mogłeś mieć stan przed awarią ?

                          Jak myślicie czy jakość benzyny mogła mieć znaczenie ?
                          myslę, że ani olej ani paliwo nie mogło mieć wpływu na działanie felernego napinacza.
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • rob555
                            Rider
                            • 2006
                            • 748

                            #63
                            Problem przeskakiwania rozrzadu mialem oprocz fabii 1.2 tez w golfie V 1.6fsi.
                            Fabryka wypuscila poprawiony rozrzad gdzie oprocz napinacza byly inne slizgi lancuch. Gdy wymienilismy sam napinacz (na wyrazne zyczenie wlasciciela) problem powrocil po kilku dniach. Dopiero wymiana calosci dala spodziewane rezultaty.

                            1.8tsi jeszcze nie mialem bo to swierzynka i ASO ja przejmuje. Ale jak widze nic sie nie nauczyli ...
                            pozdrawiam

                            Diagnostyka i tuning
                            hybrydowe wtryski i turbiny
                            programy na ulice jak i do sportu

                            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                            www.tune-up.pl

                            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                            Komentarz

                            • padero
                              Rider
                              • 2009
                              • 369
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              #64
                              Psycho Dad, Stan oleju prawidlowy, pierwsze co sprawdzilem po wystapieniu awarii, bylem dzis w ASO-do wymiany glowica, rozrzad i oczywiscie felerny napinacz, czesci juz zamowione, czas usuniecia awarii w przyblizeniu ok. 3 tygodnie :cry:
                              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                              Komentarz


                              • #65
                                czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:

                                Komentarz

                                • Psycho Dad
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 629

                                  #66
                                  Zamieszczone przez JanuszB
                                  czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:
                                  Teoretycznie tak ... bo te silniki różnią się tylko skokiem tłoka.
                                  Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #67
                                    Zamieszczone przez JanuszB
                                    czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:
                                    właśnie wcześniej się zastanawiałem, silnik jest IMO taki sam, więc i problem powinien występować :roll:
                                    też mnie to interesuje bo już mi się kumpel trzęsie
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      rozumiem, że problem nie dotyczy samochodów zamawianych teraz do produkcji :?: swoją drogą ciekawe jaki problem pojawi się za kilka miesięcy z tymi silnikami :roll:

                                      Komentarz

                                      • rafik11
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 448

                                        #69
                                        to ja jeszce proszę o wyjaśnienie bo w ASO w etce wpisaliśmy nr vin mojego autka aby sprawdzić jaki mam napinacz i pokazal nr katalogowy tego nowego. Samochód mam z grudnia 2009 czyli jeszcze z przed daty jaka jest w etce a dotycząca wprowadzenia tego nowego napinacza. W związku z tym mam pytanie czy etka pokazuje w przypadku mojego auta jaki mam zamontowany napinacz czy moze podaje nr napinacza jaki mam zamontować w razie wymiany na nowy?

                                        Komentarz

                                        • Mihau
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7460
                                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                          #70
                                          06H 109 467 T czyli to jest ten wadliwy napinacz?


                                          dobrze czytam?
                                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                          Komentarz

                                          • _tm_
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 2333
                                            • Superb III (3V3)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #71
                                            Zamieszczone przez Mihau
                                            06H 109 467 T czyli to jest ten wadliwy napinacz?

                                            Obrazek
                                            dobrze czytam?
                                            To jest chyba ten dobry. Wadliwy miał N na końcu numeru zamiast T.
                                            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                            -------------------------------------------------------------------------
                                            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                            Komentarz

                                            • Mihau
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7460
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #72
                                              Faktycznie. Napisane jest w tym drugim temacie, że od 27.04.2010 jest nowy napinacz z T na końcu.
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz

                                              • piramida
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 12222
                                                • Superb III (3V3)

                                                #73
                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                Zamieszczone przez JanuszB
                                                czy w 2.0 TSI też jest problem z tym napinaczem :?:
                                                właśnie wcześniej się zastanawiałem, silnik jest IMO taki sam, więc i problem powinien występować :roll:
                                                też mnie to interesuje bo już mi się kumpel trzęsie

                                                nie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz

                                                • rafik11
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 448

                                                  #74
                                                  w innym poście zatałem pytanie odnośnie tych napinaczy ale zadam i tu . Mam OIIFL z grudnia 2009 i sprawdzałem w etce w ASO po nr vin jaki mam napinacz i pokazała etka nr ten nowy z literą T w związku z tym mam zamontowany juz ten nowy mimo ze samochód z 2009r czy moze etka podpowiada ze w razie wymiany mam zamontowac z takim nr jak pokazuje przy moim nr vin?

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez piramida
                                                    nie da sie tego napinacza za wczasu wymienic tylko trzeba czekac do awari, skoro wiadomo ze napinacz w danym modelu jest felerny to aso chyba nie powinno robic problemów ze wczesną wymianą ?
                                                    w takiej sytuacji ja myślę o wymianie na własny koszt i koniec tematu.
                                                    na gwarancję bez fakapu bym nie liczył.
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...