No ja nie dopisałem, że ja głównie kulam się po mieście czyli częste starty więc to może być przyczyna szybszego odezwania się napinacza.
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
Ja mam takie samo podejście do samochodu. Robię to co muszę, bez popadania w paranoję. Do 56kkm serwisy zmienne czyli to co komp wyliczył. Później przestawiłem na stałe co 15kkm. Ale to głównie chodzi o wymianę oleju. Mi od samego początku bierze ok. 1 litra/10kkm. Po przejściu na Millersa Trident Longlife dalej tak samo, ale przejechałem na nim ok.5kkm więc to się może zmienić (ale nie oczekuję rewolucji).
Komentarz
-
-
andrzej111, zauważyłem, że u mnie najwięcej oleju wciąga po mieście. W trasie nie jest źle.
[ Dodano: Czw 02 Sty, 14 14:34 ]
Wodnik, pisałem swojego posta i nie widziałem Twojego. Czytasz mi myślach :szeroki_usmiech . Już się umówiłem na zmianę okresów na 15kkm, ale olej biorę swój, polecony przez kolegę PAOLO ESCOPisał Sebastian
Komentarz
-
-
U mnie to głównie codzienne dojazdy do pracy ok. 30 km w jedną stronę. Cykl mieszany - trochę miasta, trochę trasy. Latem jakiś dłuższy wypad. Czyli tych uruchomień trochę mam.
[ Dodano: Czw 02 Sty, 14 14:42 ]
Zamieszczone przez SSJuż się umówiłem na zmianę okresów na 15kkm PAOLO ESCO
Komentarz
-
-
Panowie, mam stresa ze względu na ten nieszczęsny/legendarny napinacz...
Czy ktoś może łopatologicznie podpowiedzieć jakie objawy są/były u osób u których wystąpiła awaria?
Szukam w necie i na naszym forum oraz OCP, ale malo przypadków jest osób którym to walneło i opisują jakie były objawy.Moje auto jest z samego końca 2009r. , mam coprawda 52 tyś.
Ale dzisiaj wystawiałem auto żonie z garażu i jakoś ta dziwnie zapali, jakby się zatrząsł...Chociaż swego czasu dzwoniłem do 2 ASO i oczywiści moje auto nie podlega akcji serwisowej.
Komentarz
-
-
arci9, jednym się to objawiało szarpaniem innym nie objawiało. Wien, że u mnie też kiedyś po zapaleniu silnik dziwnie szarpnął i jakby nie chciał palić na wszystkie cylindry. Zgasiłem go i po ponownym uruchomieniu było OK. Czasem też lubi szarpnąć ale na tym koniec. Oczywiście mój, produkcja połowa 2010r nie kwalifikuje się na wymianę. Nawet to sprawdzałem sam po VINie na stronie skody. Pozostaje wymienić w ciemno albo żyć w strachu :evil:Pisał Sebastian
Komentarz
-
-
arci9, ja mam niecałe 55kkm to co kiedyś było z dziwnym zapaleniem to w okolicach 20kkm, szarpanie na zimnym później zauważyłem, ale nie ukrywam, że po przeczytaniu "dziwnych" zachowań silnika t una forum. Może wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Póki co jest dobrze. Ostatnio trochę smyka odwoziłem do przedszkola i nawet się zastanawiałem czy po odpaleniu będzie coś nie tak. Ale jest dobrze. A i ostatnio zmieniłem olej na przeglądzie z Castrol na Motul. Oznaczenia nie pamiętam ale 5W30 i specyfikacja VW dla silnika się zgadzałaPisał Sebastian
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9Panowie, mam stresa ze względu na ten nieszczęsny/legendarny napinacz...
Czy ktoś może łopatologicznie podpowiedzieć jakie objawy są/były u osób u których wystąpiła awaria?
Szukam w necie i na naszym forum oraz OCP, ale malo przypadków jest osób którym to walneło i opisują jakie były objawy.Moje auto jest z samego końca 2009r. , mam coprawda 52 tyś.
Ale dzisiaj wystawiałem auto żonie z garażu i jakoś ta dziwnie zapali, jakby się zatrząsł...Chociaż swego czasu dzwoniłem do 2 ASO i oczywiści moje auto nie podlega akcji serwisowej.
aha z rzeczy które teraz zauważyłem po naprawie silnika i wymianie rozrządu i napinacza to jeszcze jeden objaw: wcześniej w okolicach 3 tys obr w momencie utrzymywania stałych obrotów było słychać jakies takie jakby grzechotanie...teraz tego nie ma.
Komentarz
-
-
SS, czyli coś gdzieś podobnie było ale się jeszcze nie zesr...ło?Pisał Sebastian
Komentarz
-
-
kurcze, człowiek trochę bezradny się czuje...
dzisiaj z duszą na ramieniu będę furacza odpalał...i zaraz dzwonie do ASO jakie są możliwości.
ps
czy coś mi da potwierdzenie w mailu, że moje auto nie podlega akcji serwisowe jeśli nie daj boże się...spuje? Mam szanse na "pomoc" ASO w naprawie? Oczywiście auto serwisowane tylko w ASO.
Komentarz
-
-
raczej na dwoje babka wróżyła :lol: :lol: .....ja bym profilaktycznie wymienił rozrząd poprostu...to nie jest astronomiczny koszt...łańcuch slizgi i nowy napinacz który ma zawleczke zeby sie nie cofał....można to zrobić poza ASO...ja silnik robiłem poza ASO i jest dobrze ..oczywiscie graty tylko oryginały
Komentarz
-
-
SS, tak poza tematem w jakim banku masz leasing?Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9Ale dzisiaj wystawiałem auto żonie z garażu i jakoś ta dziwnie zapali, jakby się zatrząsł...Chociaż swego czasu dzwoniłem do 2 ASO i oczywiści moje auto nie podlega akcji serwisowej.
Ja bym biegiem zmieniał napinacz, po zdjęciu pokrywy będzie widać czy reszta rozrządu jest ok. Ja bym robił w ASO, dwa lata gwarancji i oni sie bujają z tym problem
Zapomnij o pomocy SAP
Jak coś to mam do opchnięcia silikon do pokrywy, przyda sięSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
SS, ja tez mam w Raiffeisen i nic nie mam w umowie o serwisowaniu auta w ASO, chyba ze nie doczytalem Ale skończmy OT bo zaraz bedzie awanturaBudowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lesniczy4Mój silnik ma datę montażu 02.04.2010 60kkm i żadnych objawów. Myślicie że jest się czego obawiać?
Zamieszczone przez EŁnowy napinacz który ma zawleczke zeby sie nie cofał....
Ludzie co to za posty, mam tyle i tyle bać się czy nie? :lol: :lol:
Milion razy było, że nowy napinacz jest od 2012 czy 2013 i wszystkie auta 09-11 na bank mają stary napinacz, który może strzelićSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1arci9, a czym tu sie martwic? Albo wymieniasz profilaktycznie teraz napinacz albo jezdzisz az sie zepsuje. Po co sie przejmowac ?
Zrob sobie skarbonke i wrzucaj codziennie 10zl to pewnie do momentu awarii uzbiera sie juz na naprawe
Komentarz
-
Komentarz