Zwłaszcza, że dostałem nowy silnik od VW za free :szeroki_usmiech
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
Hej,
Planuje kupić Octavię z silnikiem benzynowym 1.8 160KM. Planowałem rocznik 2010 ale po analizie google'a / forum doszły do mnie niepokojące informację na temat awaryjności tegoż silnika. Orientujecie się czy Octavia z rocznika 2011 ma wyeliminowany ten problem i eksploatacja tegoż silniczka nie będzie tak problemowa? Nie chciałbym po roku/trzech wymieniać silnika.
Pozdrawiam i witam na forum
Komentarz
-
-
W zadnym z w/w silników nie wyeliminowano tego problemu w 100%.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
U mnie od początku do 150-160 tys. km też zużycie utrzymywało się na tym samym poziomie, tylko większym (ok. 1L/5000km). Po osiągnięciu wspomnianego przebiegu zaczęło rosnąć w szybkim tempie, aż weszło nawet powyżej 1L/1000km. Z przypadków znajomych użytkowników 2.0 TSI mogę potwierdzić opinię rOBERTO795, że podobny problem występował i u nich. Z resztą, w moim ASO pytałem o obecnie wyjeżdżające z salonów 1.8 TSI w O3. Tu zużycie oleju też występuje. Na razie małe, a co będzie przy większych przebiegach, to się przekonamy za jakiś czas.
Komentarz
-
-
więcej o rozrządzie w 1.8 i 2.0 tsi i problemie
Сводка TPI Учётный №: 2025206/8 - https://vwts.ru/articles/tpi/tpi-2025206_8.html Двигатель: стук/треск/дребезжание после пуска двигателя, двигатель не запускается Дата разрешения публикации: 20.03.2015 Описание неисправности клиентом: • Стук/треск/шум в передней части автомобиля/в моторном...
Komentarz
-
-
mirek_p11, spoko raczej jeszcze pojeżdżę nim trochę :| (to jest mój plan, nie wiem czy zbieżny z samochodu) . Siostra ma 1,4TSI i dwa dni temu łańcuch przeskoczył Mechanik wziął kasę, za wymianę kompletnego rozrządu a wymienił tylko część w efekcie szuka nowego silnika. Do tego co miesiąc dolewa 0,5l oleju a robi 10kkm rocznie. Strach się baćPisał Sebastian
Komentarz
-
-
Northeusz, tak. Tam był jeszcze kwas, że DSG blokowała koła i nie można było auta ze skrzyżowania holować chociaż 50m dalej, tylko laweta. Mechanik przyniósł zerwany łańcuch ze zmielonymi ślizgami i pogięte zawory. Trzy ogniwa wpadły do silnika... Dobrze, że siostra dojeżdżała do skrzyżowania z górki bez gazu a nie zpie.. po autostradziePisał Sebastian
Komentarz
-
-
Witam
Przebieg nie całe 120kkm, sobota, napinacz przestał działać. Efekt pogięty wałek, wszystkie zawory ssące, poobijane tłoki, remont około 15k a nowy silnik z montażem jakieś 12k.
Teraz pytanie czy ktoś próbował walczyć z ASO/SAP w celu uzyskania jakiej kolwiek pomocy żeby nie było tak boleśnie?
Komentarz
-
-
Ja właśnie odebrałem samochód od mechanika po wymianie napinacza rozrządu. I tu niespodzianka. Pomimo daty na silniku 23.03.2010 nie siedział tam napinacz 06H 109 467 N, który miał być stosowany do 26.04.2010, tylko 06H 109 467 T. Pewnie tylko dlatego udało mi się szczęśliwie przejechać te 105 tyś. km .
Mechanik powiedział, że ten nowy napinacz, 06K 109 467 K, jest dużo sztywniejszy i nie cofa się nawet o milimetr. Ja mogę stwierdzić, że faktycznie w starym, naciskając na trzpień, można go cofnąć bez problemu o ok. pół centymetra.
Za wymianę napinacza, oleju i płynu hamulcowego zapłaciłem 350 zł (robocizna).
Napinacz kupiłem w ASO Polmot na Ursynowie za, uwaga, 111 zł! W Skodzie na Bemowie krzyknęli sobie 220 zł. Śrubki do obudowy rozrządu, napinacza i tłumika drgań ok. 50 zł. Silikon do obudowy w cenie robocizny. Warto pomyśleć o nowej obudowie rozrządu, bo mechanik powiedział, że jest mocno przyklejona do silnika. A ponieważ blacha jest cienka i nie ma żadnych wzmocnień/przetłoczeń to podczas odrywania, łatwo się wygina.
Robota jest trochę czasochłonna, ale raczej niezbyt skomplikowana. Mechanik wymieniał napinacz w 1.8 TSI pierwszy raz i dał radę.
Komentarz
-
-
Napisałem, że pomimo daty produkcji silnika 23.03.2010 miałem napinacz 06H 109 467 T, który miał być stosowany dopiero od 27.04.2010.
Zamontowałem najnowszą wersję napinacza 06K 109 467 K, bo starsza, 06H 109 467 N, którą wg daty produkcji silnika powinienem mieć, była posądzana o awarię silnika.
I zapłaciłem za ten napinacz 111 zł brutto, pomimo, że w innym ASO Skoda chcieli za niego 220 zł.
Komentarz
-
-
Szukam konkretnych informacji na temat wady napinacza w silnikach 1.8 TSI z rocznika 2009 i akcji serwisowej, która byłą ogłoszona. Podałem koncern Volkswagena do sądu, po awarii Skody Superb z 2009 z tym silnikime przy 50 tys. Koncern nie chce mi uznać, ze to była awaria w wyniku wady fabrycznej. Potrzebuje wszelkich informacji na ten temat. Będą mi potrzebne w sądzie.
Komentarz
-
-
karbowmar, była akcja serwisowa 15D7 TPI 2026180/2
Es geht um die schon länger bei AUDI laufende Aktion. Diese gibt es jetzt auch bei Skoda. Bei betroffenden Fahrzeugen kann das Rückschlagventil am Nockenwellenversteller brechen. Betroffen sind nur Fahrzeuge Modelljahr 2008-2010 und nur Motrkennbuchstaben CDAA und CCZA. Betroffende Fahrzeuge...
TPI 2024485/5 silnik CCZA
No goodwill. You didn't buy the car from a Seat dealer. You haven't had it fully Seat dealer serviced. I'm not surprised really. Good luck mate, I think you're going to need it.
Komentarz
-
Komentarz