Reduktor jest sprawny , więc nie ma co w nim grzebać narazie , elektornika też nie nawala.
Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.
Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .
Cena z robotą i fitlrami - maks 800 zł.
Z całym szacunkiem dla ASO - ale powalająca różnica , na którą mnie nie stać.
9 - 09 robimy robotę , redutkora nie ruszamy - chyba że coś nam wyjdzie nie tak.
Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .
Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.
Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .
Reduktor jest sprawny , więc nie ma co w nim grzebać narazie , elektornika też nie nawala.
Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.
Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .
Cena z robotą i fitlrami - maks 800 zł.
Z całym szacunkiem dla ASO - ale powalająca różnica , na którą mnie nie stać.
9 - 09 robimy robotę , redutkora nie ruszamy - chyba że coś nam wyjdzie nie tak.
Należy pamiętać, że mapę należy dostosować do KONKRETNEGO auta. Standardowe mapy stosuje ASO i jakie mamy skutki? Dobry fachowiec robi dostosowanie mapy na drodze a nie korzysta z jakiś standardowych map. Dalej jestem zdania, że powinien Pan skorzystać z autoryzowanej stacji LR w Mikołowie. Jak dla mnie stwirdzenie:
"Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną " jest podpadające. Zatwierdzone niby przez kogo?
przez tego, co zmienia parametry dla "obcych wtrysków" i generuje sobie plik z ustawieniami.
tak mam, po wgraniu samych ustawień które adoptują obce wtryskiwacze do instalki LR sama "mapa" z cyferkami była korygowana na drodze.
uważam że podejście SilesiaCars jest jak najbardziej właściwe - jak każdego warsztatu który specjalizuje się w nietypowych przypadkach. ( polecam też GZW ze Zbrosławic.)
marte, proponuję rozmowę z tym specjalistą, od razu rozwieje Twoje wątpliwości. Oczywiste jest że każdy chce mieć super hiper instalke za 0zł. ale tak się nie da. i wtedy trzeba szukać nietypowych rozwiązań.
pojęcie "mapa" zawsze wprowadza zamieszanie w komunikacji, a chodzi o ustawienia sterownika pod dobrane komponenty.
Dziś jechałem z osobą, która nie jechała jeszcze ze mną autem i jak staliśmy na światłach zwróciła mi na to uwagę. Co może być nie tak? Podczas jazdy nie widzę żadnego problemu, jednak na postoju, wyraźnie czuć jak auto się trzęsie i nierówno pracuje.
Chyba nie musisz się martwić, TTTM. Mam to samo, nie zawsze, ale się zdarza (coś a'la poszarpywanie na biegu jałowym). Silnik BSE jest często krytykowany za brak kultury pracy, ale ja bym go nie oddał za żadne skarby Octavia zapakowana 3 osoby + bagaż i poniżej 6l Pb w trasie.
Wracając jeszcze do sprawy.
Trzeba dokładnie rozpracować temat podniesienia obr. na biegu jałowym. Przynajmniej o 100 obr/min.
Ten silnik tego potrzebuje.
przez tego, co zmienia parametry dla "obcych wtrysków" i generuje sobie plik z ustawieniami.
tak mam, po wgraniu samych ustawień które adoptują obce wtryskiwacze do instalki LR sama "mapa" z cyferkami była korygowana na drodze.
uważam że podejście SilesiaCars jest jak najbardziej właściwe - jak każdego warsztatu który specjalizuje się w nietypowych przypadkach. ( polecam też GZW ze Zbrosławic.)
marte, proponuję rozmowę z tym specjalistą, od razu rozwieje Twoje wątpliwości. Oczywiste jest że każdy chce mieć super hiper instalke za 0zł. ale tak się nie da. i wtedy trzeba szukać nietypowych rozwiązań.
pojęcie "mapa" zawsze wprowadza zamieszanie w komunikacji, a chodzi o ustawienia sterownika pod dobrane komponenty.
Nie pod komponenty auta tylko pod charakterystykę auta. Dwa te same auta z tą samą instalacją LPG mogą mieć zupełnie inną mape wtrysków.
Witam.Wiem że temat stary ale może moja walka z problemem komuś się przyda.Posiadam O2 z 2007 r i moje auto już od kupna posiada kilka wad które próbuje wyeliminować.Głównie chodzi o drżenie auta i kierownicy od 100km/h ale też wibracje na biegu jałowym.Tym drugim problemem chciałem zając się pózniej jednak wyeliminowałem go wymianą poduszki skrzyni biegów tą pod aku o numerze 1K0 199 555.A już chciałem dobierać się do uszczelniaczy pompek itd.Z drugim problemem walczę.Pozdrawiam
panowie, mam problem i liczę na szybka pomoc i odpowiedź.
Świece mają 10kkm
Cewka Temic nowa
Przewody beru nowe
przepustnica wyczyszczona
sprawa jest taka
Odpalam na zimnym, na ssaniu chodzi równo, obroty spadają, i zaczyna telepać.
Trwa to tyle, że jak ruszę i pojadę, to po 200m na rondzie już jest powiedzmy spokój, potem jak jest nagrzany już w zasadzie jest ok
Czy ktoś ma pomysł co to może być?
uszczelki kolektora wymienione z poltora roku temu.
(tyle że wtedy prychał jak głupi) teraz po prostu telepie całą budą...
A uszczelki między przepustnica a kolektorem?
A sprawdzałeś jakimś kompem na zimnym jakie są błędy?
Jest wypadanie zapłonów?
Tak, wymieniane z 40tys temu
wypadanie sporadyczne, błędów brak (1 cylinder - potem od razu sie zeruje)
Czy ktoś moze zerknac na moje logi?
Zrobilem w grupach 001, 032 033 015 i 016
Komentarz