[O2] 1.6 MPI - nierówna praca silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    I zapominasz o dotryskach
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • filipous
      Classic
      • 2015
      • 25

      Wasze argumenty są faktycznie nie do podważenia .

      Mam zamiar trzymać to auto , minimum 2 lata.

      Reduktor jest sprawny , więc nie ma co w nim grzebać narazie , elektornika też nie nawala.

      Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.

      Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .

      Cena z robotą i fitlrami - maks 800 zł.

      Z całym szacunkiem dla ASO - ale powalająca różnica , na którą mnie nie stać.

      9 - 09 robimy robotę , redutkora nie ruszamy - chyba że coś nam wyjdzie nie tak.
      Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .

      Skoda jest ze mną od zawsze.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi



        A w tej chwili powyzej 140-150km/h jedziesz na LPG z dotryskiem, czy samym Pb ??
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kapi
          L&K
          • 2009
          • 1174
          • Fabia combi

          Zamieszczone przez filipous
          Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.

          Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .

          Cena z robotą i fitlrami - maks 800 zł.
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz

          • filipous
            Classic
            • 2015
            • 25

            Zamieszczone przez Maicroft


            A w tej chwili powyzej 140-150km/h jedziesz na LPG z dotryskiem, czy samym Pb ??
            Niestety mam wystrysk sorry , dotrysk

            Auto zachowuje się co najmniej dziwnie.

            Poza tym , za niska temperatura przełączenia jest jak dla mnie . Ogólnie g... soft .
            Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .

            Skoda jest ze mną od zawsze.

            Komentarz

            • marte
              Rider
              • 2007
              • 259

              Zamieszczone przez filipous
              Wasze argumenty są faktycznie nie do podważenia .

              Mam zamiar trzymać to auto , minimum 2 lata.

              Reduktor jest sprawny , więc nie ma co w nim grzebać narazie , elektornika też nie nawala.

              Pojechałem dziś do serwisu na Dobrego Urobku w Katowicach i muszę przyzać , że rozmowa była taka jakiej bym się po profesjonalistach spodziewał , mimo że warsztat jest średni wizualnie.

              Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną .

              Cena z robotą i fitlrami - maks 800 zł.

              Z całym szacunkiem dla ASO - ale powalająca różnica , na którą mnie nie stać.

              9 - 09 robimy robotę , redutkora nie ruszamy - chyba że coś nam wyjdzie nie tak.
              Należy pamiętać, że mapę należy dostosować do KONKRETNEGO auta. Standardowe mapy stosuje ASO i jakie mamy skutki? Dobry fachowiec robi dostosowanie mapy na drodze a nie korzysta z jakiś standardowych map. Dalej jestem zdania, że powinien Pan skorzystać z autoryzowanej stacji LR w Mikołowie. Jak dla mnie stwirdzenie:
              "Zaproponowano mi zamiane na inne wstryski z opracowaną przez nich mapą do Landi , podobno zatwierdzoną " jest podpadające. Zatwierdzone niby przez kogo?

              Komentarz

              • kapi
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Fabia combi

                Zamieszczone przez marte
                Zatwierdzone niby przez kogo?
                przez tego, co zmienia parametry dla "obcych wtrysków" i generuje sobie plik z ustawieniami.
                tak mam, po wgraniu samych ustawień które adoptują obce wtryskiwacze do instalki LR sama "mapa" z cyferkami była korygowana na drodze.

                uważam że podejście SilesiaCars jest jak najbardziej właściwe - jak każdego warsztatu który specjalizuje się w nietypowych przypadkach. ( polecam też GZW ze Zbrosławic.)

                marte, proponuję rozmowę z tym specjalistą, od razu rozwieje Twoje wątpliwości. Oczywiste jest że każdy chce mieć super hiper instalke za 0zł. ale tak się nie da. i wtedy trzeba szukać nietypowych rozwiązań.

                pojęcie "mapa" zawsze wprowadza zamieszanie w komunikacji, a chodzi o ustawienia sterownika pod dobrane komponenty.
                OII sprzedana


                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                Komentarz

                • filipous
                  Classic
                  • 2015
                  • 25

                  Widziałem jak robią przy mnie 2 auta i pojęcie mają .

                  Rozmowa z Mechanikiem była rzeczowa , bez pier....dół.

                  Ponadto - sprawdzony warsztat , więc powinno być ok .

                  Zaryzykować trzeba , bo 800 zł. to nie 1500 zł. i dalej problemy bo nowe wtryski LR nie są dalej idealne.

                  Ponadto i tak sofkt który mam też nie jest idealny , bo z dotryskiem , za niska temperatura przełączenia itp. Ogólnie do zmiany .

                  Gdyby nikt u nich nie robił , to bym się nie zdecydował - ale widzę , że są polecani i sądzę że nie bez powodu .

                  Warsztat - wygląda skromnie , ale jest to co powinno wewnątrz. Kalendarz pełny , sam widziałem - termin mam na 9 / 09
                  Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .

                  Skoda jest ze mną od zawsze.

                  Komentarz

                  • nobody
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 119

                    Re: 1.6 MPI - nierówna praca silnika

                    Zamieszczone przez sparrov

                    Dziś jechałem z osobą, która nie jechała jeszcze ze mną autem i jak staliśmy na światłach zwróciła mi na to uwagę. Co może być nie tak? Podczas jazdy nie widzę żadnego problemu, jednak na postoju, wyraźnie czuć jak auto się trzęsie i nierówno pracuje.
                    Chyba nie musisz się martwić, TTTM. Mam to samo, nie zawsze, ale się zdarza (coś a'la poszarpywanie na biegu jałowym). Silnik BSE jest często krytykowany za brak kultury pracy, ale ja bym go nie oddał za żadne skarby Octavia zapakowana 3 osoby + bagaż i poniżej 6l Pb w trasie.

                    Komentarz

                    • Gaber
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 201

                      Wracając jeszcze do sprawy.
                      Trzeba dokładnie rozpracować temat podniesienia obr. na biegu jałowym. Przynajmniej o 100 obr/min.
                      Ten silnik tego potrzebuje.

                      Komentarz

                      • marte
                        Rider
                        • 2007
                        • 259

                        Zamieszczone przez kapi
                        Zamieszczone przez marte
                        Zatwierdzone niby przez kogo?
                        przez tego, co zmienia parametry dla "obcych wtrysków" i generuje sobie plik z ustawieniami.
                        tak mam, po wgraniu samych ustawień które adoptują obce wtryskiwacze do instalki LR sama "mapa" z cyferkami była korygowana na drodze.

                        uważam że podejście SilesiaCars jest jak najbardziej właściwe - jak każdego warsztatu który specjalizuje się w nietypowych przypadkach. ( polecam też GZW ze Zbrosławic.)

                        marte, proponuję rozmowę z tym specjalistą, od razu rozwieje Twoje wątpliwości. Oczywiste jest że każdy chce mieć super hiper instalke za 0zł. ale tak się nie da. i wtedy trzeba szukać nietypowych rozwiązań.

                        pojęcie "mapa" zawsze wprowadza zamieszanie w komunikacji, a chodzi o ustawienia sterownika pod dobrane komponenty.
                        Nie pod komponenty auta tylko pod charakterystykę auta. Dwa te same auta z tą samą instalacją LPG mogą mieć zupełnie inną mape wtrysków.

                        Komentarz

                        • KuASY
                          Drive
                          • 2015
                          • 87
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          Podbiję temat, czy ktoś próbował wgrać program z silnika 1.6 bez euro5?
                          Może to by załatwiło problem wolnych obrotów itp.?
                          Jest takie coś wykonalne?

                          Komentarz

                          • dros123
                            Classic
                            • 2016
                            • 2

                            Wibracje biegu jałowego 1,9TDi 105 km BXE

                            Witam.Wiem że temat stary ale może moja walka z problemem komuś się przyda.Posiadam O2 z 2007 r i moje auto już od kupna posiada kilka wad które próbuje wyeliminować.Głównie chodzi o drżenie auta i kierownicy od 100km/h ale też wibracje na biegu jałowym.Tym drugim problemem chciałem zając się pózniej jednak wyeliminowałem go wymianą poduszki skrzyni biegów tą pod aku o numerze 1K0 199 555.A już chciałem dobierać się do uszczelniaczy pompek itd.Z drugim problemem walczę.Pozdrawiam

                            Komentarz

                            • amokphoto
                              Classic
                              • 2019
                              • 9
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              Cześć

                              panowie, mam problem i liczę na szybka pomoc i odpowiedź.
                              Świece mają 10kkm
                              Cewka Temic nowa
                              Przewody beru nowe

                              przepustnica wyczyszczona

                              sprawa jest taka

                              Odpalam na zimnym, na ssaniu chodzi równo, obroty spadają, i zaczyna telepać.
                              Trwa to tyle, że jak ruszę i pojadę, to po 200m na rondzie już jest powiedzmy spokój, potem jak jest nagrzany już w zasadzie jest ok

                              Czy ktoś ma pomysł co to może być?
                              uszczelki kolektora wymienione z poltora roku temu.
                              (tyle że wtedy prychał jak głupi) teraz po prostu telepie całą budą...

                              Komentarz

                              • Przemek_i
                                RS
                                • 2012
                                • 3237
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                Zamieszczone przez amokphoto Zobacz wpis
                                uszczelki kolektora wymienione z półtora roku temu.
                                A uszczelki między przepustnica a kolektorem?
                                A sprawdzałeś jakimś kompem na zimnym jakie są błędy?
                                Jest wypadanie zapłonów?

                                ...Moje Cappuccino MPi...

                                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                Komentarz

                                • amokphoto
                                  Classic
                                  • 2019
                                  • 9
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
                                  A uszczelki między przepustnica a kolektorem?
                                  A sprawdzałeś jakimś kompem na zimnym jakie są błędy?
                                  Jest wypadanie zapłonów?
                                  Tak, wymieniane z 40tys temu

                                  wypadanie sporadyczne, błędów brak (1 cylinder - potem od razu sie zeruje)
                                  Czy ktoś moze zerknac na moje logi?
                                  Zrobilem w grupach 001, 032 033 015 i 016


                                  Komentarz

                                  • Przemek_i
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 3237
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    Zamieszczone przez amokphoto Zobacz wpis
                                    Zrobilem w grupach 001, 032 033 015 i 016
                                    można

                                    ...Moje Cappuccino MPi...

                                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                    Komentarz

                                    Pracuję...