No de fakto słychać i faktycznie ASO powiedziało że tak ma być ???. Może faktycznie powinien być 10 w 40
1.6 BSE MPI STUKANIE ZIMNEGO SILNIKA
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez jarox2008To już trzeci silnik w tym aucie i w każdym na zimnym tak stukalo.
Brawo za walkę z aso , właśnie czytałem post gdzie robili problemy z wymianą kratki nadmuchu we wnętrzu O3 , mało klient nie zapłacił, a tu prosze trzeci nowiutki motor .
O starym /prawdopodobnie dobrym/ nic nie powiadomili , co w nim znaleźli ? Hmm...z resztą pewnie musza mu dorobić jakąś mocną awarię , aby uzasadnić swoje wymiany. :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Delikatne stuki słychać przez chwile na początku pracy silnika
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarox2008A może te silniki ze względu na ich stara konstrukcje powinny być zalewane 10w40 a wygórowane normy ekologiczne zmuszają do wlewania syntetycznego oleju, który jest bardziej przyjazny środowisku?
Masz już odpowiedź jakim SAE oleju powinien być zalany ten silnik.
Zamieszczone przez jarox2008Pytałem się jakim olejem jest teraz zalany to odpowiedzieli że oryginalnym volkswagena, zostawili mi nawet w bagażniku cala butelkę litrowa 5w40 z norma 502 taka szara butelka ze znaczkami volkswagena, skody audi i seata.
Zamieszczone przez jarox2008Po 5 minutach od porannego uruchomienia bzyka cichutko jak pszczółka.
Choć jak widać, o zgrozo to już dzisiejsza jakość stosowanych materiałów do produkcji aut nie jest taka sama jak kiedyś. Bo w takim przypadku to i nawet super olej nic tu nie pomoże jeśli jakiś element konstrukcji jest wadliwie wykonany.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarox2008Pytałem SAP nigdy żadnej części na gwarancji nie regenerują, wymieniają na fabrycznie nowe.
Co do samego stukania. Osobiście nie wydaje mi się, że olej coś pomoże... Być może coś zmienili w produkcji i wychodzą teraz jakieś zoptymalizowane wypusty
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiZamieszczone przez jarox2008Pytałem SAP nigdy żadnej części na gwarancji nie regenerują, wymieniają na fabrycznie nowe.
Co do samego stukania. Osobiście nie wydaje mi się, że olej coś pomoże... Być może coś zmienili w produkcji i wychodzą teraz jakieś zoptymalizowane wypusty
Mogę tylko jeszcze dodać że telefon, którym nagrywał ten film troszkę wzmacnia dźwięk.
[ Dodano: Czw 27 Mar, 14 19:13 ]
Mam prośbę do posiadaczy tego samego silnika co ja.
Czy może ktoś nagrać film i udostepnic z pracy jego silnika po przestanej nocy?
Z góry dziękuję.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez jarox2008Mam prośbę do posiadaczy tego samego silnika co ja.
Czy może ktoś nagrać film i udostepnic z pracy jego silnika po przestanej nocy?
Komentarz
-
-
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Coś to chyba jakaś taka przypadłość tego ustrojstwa... kwestia tylko czy to normalne czy po prostu oznaka usterki.[/youtube]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ggregoriiHej jarox2008 i jak tam twój silniczek pracuje rozgryzłeś już co to czy jeździsz bez wnikania ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ggregoriiJa jadę we czwartek na wymianę popychaczy. A jak już kupiłem komplet to się przekonamy czy to to. Aby się martwię żeby krzywki były dobre i dźwigienki. Okaże się
Moim zdaniem tam są tylko popychacze, na które bezpośrednio działają krzyki z walką rozrządu. Dźwigienek brak.
Komentarz
-
-
No robiłem rozeznanie i są dźwigienki. Krzywka działa na rolkę na dźwigience po czym ta reaguje na popychacz. Popychacz jest wciscnięty w główkę dźwigienki i wyciąga się razem tzn: wałek potem dźwigienka z popychaczem. No nic zobaczymy.
[ Dodano: Pią 25 Kwi, 14 15:19 ]
No jestem juz po zabiegu i co stwierdzam ? żadnej poprawy jak było tak jest. Wałek ok z tego co było widać popychacze też były ok ale wymieniłem mimo to. Żadnych oznak jakiegokolwiek zużycia. Hm Chyba ze to coś z zaworami ?
[ Dodano: Pią 25 Kwi, 14 18:34 ]
[ Dodano: Pon 28 Kwi, 14 19:42 ]
Hej jarox2008 a przyłóż ucho do kolektora dolotowego tego plastikowego na górze i sprawdź czy u ciebie też tak tryka z jednej strony głośniej niż z drugiej. U mnie tak jest. Może tak jakiś plastik czy coś tak tryka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ggregoriiNo robiłem rozeznanie i są dźwigienki. Krzywka działa na rolkę na dźwigience po czym ta reaguje na popychacz. Popychacz jest wciscnięty w główkę dźwigienki i wyciąga się razem tzn: wałek potem dźwigienka z popychaczem. No nic zobaczymy.
[ Dodano: Pią 25 Kwi, 14 15:19 ]
No jestem juz po zabiegu i co stwierdzam ? żadnej poprawy jak było tak jest. Wałek ok z tego co było widać popychacze też były ok ale wymieniłem mimo to. Żadnych oznak jakiegokolwiek zużycia. Hm Chyba ze to coś z zaworami ?
[ Dodano: Pią 25 Kwi, 14 18:34 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
[ Dodano: Pon 28 Kwi, 14 19:42 ]
Hej jarox2008 a przyłóż ucho do kolektora dolotowego tego plastikowego na górze i sprawdź czy u ciebie też tak tryka z jednej strony głośniej niż z drugiej. U mnie tak jest. Może tak jakiś plastik czy coś tak tryka
[ Dodano: Pon 28 Kwi, 14 21:48 ]
A tak w ogole to jestem zaskoczony budowa twojego silnika bse. Myślałem że ten model ma szklanki popychane bezpośrednio przez wałek rozrządu a nie tak jak na zdjęciach dodatkowo przez dźwigienki.
Komentarz
-
-
Jak masz BSE to masz identycznie jak u mnie. Bes pośrednio z wałka było w starszych motorach np: AKL
No bo co tak moze napier ???? chyba że konstrukcyjnie cos bylo w zaworach pokiełbaszone i zawór wali jak się otwiera i zamyka. Albo te klapki. Wziolem nawet stetoskop i przykładałem do głowicy jak cykało i nic a jak do kolektora to z jednej strony napiernicza z drugiej nie.Co ciekawe to nie jest jeden przypadek a w ASO gówno wiedzą i śmieszne bo masz nowy motor i to samo eh
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ggregoriiJak masz BSE to masz identycznie jak u mnie. Bes pośrednio z wałka było w starszych motorach np: AKL
No bo co tak moze napier ???? chyba że konstrukcyjnie cos bylo w zaworach pokiełbaszone i zawór wali jak się otwiera i zamyka. Albo te klapki. Wziolem nawet stetoskop i przykładałem do głowicy jak cykało i nic a jak do kolektora to z jednej strony napiernicza z drugiej nie.Co ciekawe to nie jest jeden przypadek a w ASO gówno wiedzą i śmieszne bo masz nowy motor i to samo eh
Komentarz
-
-
No raczej chyba nie inni piszą ze tak nie maja. Moze wyszła jakaś partia ze zjebką i tak jest. To raczej zadki motor jest moze dla tego. Aso woli motor wymienic nisz szukac przyczyny
Spróbuj posłuchać kolektora jak przyłożysz ucho. Alb jak masz stetoskop i ci sie nudzi tez możesz spróbować
Komentarz
-
-
Panowie, też mam silnik BSE i żadnych takich odgłosów nie ma. Czasem przy odpalaniu zaklekocze jak diesel, ale to trwa sekundę. Próbuję teraz inny olej.
Żeby jednak jakieś cykania , odgłosy... pierwsze słyszę.
Drgania , owszem ma, znany problem i ciągle nie rozwiązany.Był: Nissan Almera, 2001 rok
VW Passat, 1999 rok
BMW 318 iT, 2000 rok
Jest: Skoda Octavia, 2009 rok
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawoj78Panowie, też mam silnik BSE i żadnych takich odgłosów nie ma. Czasem przy odpalaniu zaklekocze jak diesel, ale to trwa sekundę. Próbuję teraz inny olej.
Żeby jednak jakieś cykania , odgłosy... pierwsze słyszę.
Drgania , owszem ma, znany problem i ciągle nie rozwiązany.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFi(...) Za każdym razem numer z końcówką X czyli regenerowana.
Nie wiem skąd masz informację, że to części regenerowane.Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
Komentarz