Zamieszczone przez DJ MŁODY
EGR w silniku CFHC 2.0 TDI CR
Zwiń
X
-
EGR w silniku CFHC 2.0 TDI CR
Witam,
proszę o informacje czy już ktoś z szanownych użytkowników miał problem z tym zaworem w takim lub podobnym silniku na CR. Oczywiście nowsze auto i już dużo droższy zawór i tragiczny dostęp Dodam, że auto ma przebieg 98 000 km.
Dzięki za informację i pozdrowienia.
Michał Wrocek
-
-
Cześć, ja nie bo nie mam wiedzy ale wywaliło błąd P0403 czyli zawór rec. spalin a na lepszym kompie (programie), że to zawór egr zaczyna się kończyć tzn. zawiesza się itd.
Podczas jazdy potrafi przejść w tryb awaryjny (małe przyspieszenie) po ponownym odpaleniu jest ok i tak raz przez cały dzień jeżdżę i nic a czasami po kilka razy dziennie zapala się ponownie kontrolka.
Pozdrawiam.
Michał
Komentarz
-
-
No właśnie ta cena jest porażająca Muszę zadzwonić do Leszna ile teraz sobie życzą za taką sprawę bo we Wrocku około 2500
Kurcze dziwna sprawa z tym zaworem, właśnie wróciłem po objeździe miasta i nic cisza? może to inny element (wiązka), że daje błędne odczyty do kompa?
Czy ktoś z Wrocławia/ okolic mógłby coś w tym temacie pomóc?
Michał
Komentarz
-
-
Jak jutro pojawi się ponownie to postaram się podjechać do osoby, która sczyta mi jeszcze raz błąd itd.
Zapisałem ten kod po ostatnim podłączeniu takiego przenośnego u. przenośnego a nie komputera.
[ Dodano: Pią 10 Kwi, 15 16:40 ]
kod błędu: P0403, błąd sprawdzany zwykłym vagiem a opis to recyrkulacja spalin obwód sterujący.
Dzisiaj jadąc A4 (prędkość ~130) po około 50 km wyskoczył pierwszy błąd. Wracając do Wrocławia już prawie co każde odpalenie auta pojawia się migający symbol świec i auto przechodzi w tryb serwisowy. Czyli już chyba zawór napracował się i jest zapewne przez cały czas otwarty?
Michał
Komentarz
-
-
Najcześciej kończy sie wyminą zaworu lub jego usunięciem w programie.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Witam mam podobny problem raz na jakiś czas zapala sie i mryga kontrolka świec samochód przechodzi w trym serwisowy czyli ogólnie nie jedzie i zastanawiam sie co robic;/ czy jechać odrazu wymieniać czy może da sie coś z tym zrobic bo cena zaworu jest troche duża;/ a o co chodzi z usunięciem w programie zaworu??
Komentarz
-
-
Piotr_Zieba, sprawdź jaki błąd, a nie czytasz wątek i od razu EGR diagnozujesz->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, o to skany błędó
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
4891 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [104] - usterka
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 20
Przebieg: 130590 km
Data: 2015.04.15
Czas: 19:18:42
4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [104] - usterka
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 20
Przebieg: 130590 km
Data: 2015.04.15
Czas: 19:18:41
Kody gotowości: 0 2 0 0 0
może mi ktos coś o tym poweidzieć??
I jeszcze ponawiam pytanie co znaczy wyłączenie zaworu w programie??
z góry dzięki za odpowiedz
Komentarz
-
-
faktycznie błędy wskazują na EGR'a
spróbuj odpalić testy wykonawcze i popatrz czy zmienia się przepływ spalin przez EGR
a wyłączenie egra w sofcie działa tak, że jak zaślepisz egra, to tuner w programie sterownika silnika
ustawia zakres przepływu spalin na minimalny i komputer się nie czepia tego wtedy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
no wpływa
silnik oodycha czystym powietrzem, bez dopalania spalin
ekoterroryści by się z zadławili z oburzenia :twisted:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Piotr_Zieba, i jak dowiedziałeś się, czy wyłączenie EGRa wpływa jakoś na DPFa?
Bo coś mi się zdaje, że najlepiej wyciąć wszystko za jednym razem.
Pytam bo mam to samo:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 19
Reset counter: 32
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 144359 km
Date: 2056.14.16
Time: 08:51:28
Komentarz
-
Komentarz