voytek, szarpało przy przyspieszaniu z zakresu 2000-2500 obr/min zwłaszcza na wyższych biegach... musiałem bardzo delikatnie operować gazem, jak przycisnąłem mocniej, to nieprzyjemnie szarpało...
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
voytek, silnik przy próbie dynamicznego przyspieszania szarpie, przerywa, traci moc i zapala się kontrolka check
po podłączeniu kabla masz info na którym cylindrze
u mnie przed remontem też się raz zdarzyło i ewidentnie była to wina świecy ( zresztą jak wykręciłem świecę na 2 cylindrze to była zmasakrowana )
Control Module Part Number: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI 0010
Software Coding: 0203000C18070160
Work Shop Code: WSC 02288 999 00000
VCID: 356525E72781
1 Fault Found:
000770 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 112162 km
Time Indication: 0
Date: 2114.14.14
Time: 13:55:24
Freeze Frame:
RPM: 3315 /min
Load: 98.8 %
Speed: 146.0 km/h
Temperature: 95.0°C
Temperature: 9.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.970 V
Komentarz
-
-
Witam
Tak czytam ten wątek jako posiadacz tego silnika i nasłuchuję podczas odpalania, olej dolewam około 800ml/2000km i myślałem a co tam jak najdłużej łapki precz od pracującego motoru, aż do dzisiaj ponieważ zapaliła się kontrolka silnika i nie gaśnie. Po szybkim oglądnięciu zauważyłem że nie dopchnąłem bagnetu do końca i prawdopodobnie tamtędy podsysał powietrze. Objawy dodatkowe to delikatne telepanie całą budą oraz po puszczeniu pedału przyspieszenia schodził do obrotów typowych dla wolnego biegu z pewnym opóźnieniem. Bagnet dopchnąłem obroty się ustabilizowały a kontrolka świeci moje pytanie czy to moje niedopatrzenie może być powodem wywalenia błędu czy to tylko zbieg okoliczności (może po usunięciu przyczyny nieszczelności kontrolka powinna zgasnąć czy wymaga resetu z poziomu serwisu). Jutro serwis ale fajnie coś usłyszeć od bardziej doświadczonych. A tak na marginesie naprawa takich silników w okolicy śląska poza ASO- jest jakiś rekomendowany warsztat.
pozdrawiam>Focus II
>OII combi 1.8
Komentarz
-
-
mirek_p11, gratki !!!
kazek103, ja chyba na razie pójdę w wersję ITA czyli zaślepię otwory w dolocie ( na kolektorze i rurze przy turbo ) i wypuszczę węże odmy pod spód do jakiejś butelki. Wiem, że to nie jest eko, ale mam nadzieję, że po kuracji, z odmy nie będzie już walić olejem. Jak będzie OK to coś się pomyśli na jesień/zimę, żeby nie było problemów z korkiem lodowym w odmie.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Specu :diabelski_usmiech mówił, że może uda się dzisiaj skończyć, tylko nie wiem czy zdążył na tyle, żeby próbnie odpalić... Ale nie mam mega ciśnienia; lepiej wszystko na spokojnie dwa razy sprawdzić, niż później żałować :roll: .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Podziękowania dla kolegów, kowal2002, voytek, marek_kloss, za wsparcie techniczne i moralne[center:8e1c38bf2b]Pomóż Kindze www.pomoz.eu [/center:8e1c38bf2b]
[center:8e1c38bf2b]"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
[/center:8e1c38bf2b]
Ona pochłania
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazek103Czy taki zestaw będzie pasował do naszych silników.
kowal 2002 wymyśl coś, będzie wielu chętnych na taki patent.
Zamieszczone przez kowal 2002kazek103, ja chyba na razie pójdę w wersję ITA czyli zaślepię otwory w dolocie ( na kolektorze i rurze przy turbo ) i wypuszczę węże odmy pod spód do jakiejś butelki. Wiem, że to nie jest eko, ale mam nadzieję, że po kuracji, z odmy nie będzie już walić olejem. Jak będzie OK to coś się pomyśli na jesień/zimę, żeby nie było problemów z korkiem lodowym w odmie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sazadmam pytanie do wtajemniczonych w problemy 1.8 TSI - czy 2.0 TSI boryka się z z tym samym problemem - pytam bo brat przymierza się do PASKA z 2013
Komentarz
-
-
No i moje TSI też już po kuracji :diabelski_usmiech . Na razie zrobiłem dopiero ok. 200 km na "dotarcie" ( wyskoczyłem na A2 i przeleciałem na tempomacie przy 2-2,5 krpm ), ale mam świąteczny wyjazd więc do powrotu na pewno pęknie 1,5 kkm przeznaczone na "dotarcie".
Co do wstępnych wniosków:
- totalne ZERO jakichkolwiek odgłosów łańcucha czy zaworów przy odpalaniu
- silnik pracuje na jałowym idealnie gładko - wcześniej czasem czuć było co jakieś 15-20 sek delikatne zachwianie, jakby delikatne wypadnięcie zapłonu czy coś w tym stylu.
- olej ( XADO 5W40 ) po tych 200 km jest jak nówka sztuka - ledwo go widać na bagnecie - normalnie po zmianie oleju w zasadzie po 20-30 km już było widać, że ciemnieje. Jak wyciągnąłem bagnet to w pierwszej chwili aż mnie ciarki przeszły, bo pomyślałem, że jest zupełnie suchy - dopiero pod światło można było zobaczyć, że jest max :P
Ogólnie, póki co, banan na twarzy :twisted: i mam nadzieję, że będę mógł w końcu zapomnieć o dolewkach oleju przy każdym tankowaniu :wink: .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz