Ja tez nie narzekam, nic złego sie nie dzieje a o turbinke dbam regularnie... :diabelski_usmiech Patrząc na rożne historie z nowymi autami prosto z salonu nie żałuje swojego zakupu.
Ja mam 185 tysi na blacie rocznik 05.2006 ,dwumasa i turbo orginal wymienilem jedynie Egra i klapke gaszaca,a tak regularny serwis co 15 tysiecy i auto smiga,az milo no fakt z racji rocznika w maju idzie do zyda,z glowica nic sie nie dzieje(odpukac w niemalowane) nastepne auto tez bedzie octa z 2.0TDI,porownujac ten silnik do 1.9 to z czystym sumieniem polecam 2.0(przez 6 lat mialem 1.9) i moim zdaniem 2.0 ma lepsza kulture pracy co do spalania to przy moim stylu jazdy 2.0 pali mi litra wiecej niz 1.9 a co mam frajdy z jazdy to moje
Ja mam 185 tysi na blacie rocznik 05.2006 ,dwumasa i turbo orginal wymienilem jedynie Egra i klapke gaszaca,a tak regularny serwis co 15 tysiecy i auto smiga,az milo no fakt z racji rocznika w maju idzie do zyda,z glowica nic sie nie dzieje(odpukac w niemalowane) nastepne auto tez bedzie octa z 2.0TDI,porownujac ten silnik do 1.9 to z czystym sumieniem polecam 2.0(przez 6 lat mialem 1.9) i moim zdaniem 2.0 ma lepsza kulture pracy co do spalania to przy moim stylu jazdy 2.0 pali mi litra wiecej niz 1.9 a co mam frajdy z jazdy to moje
ja mam 160kkm, i tez poszła klapka gaszenia, egr mam wywalony, sprzęgło przy 110kkm tez wymienione a po za tym nic sie nie dzieje, głowica przepuszczała ale jak na razie jest z nia spokój.
Generalnie na tuning wydałem X razy więcej kasy niz na naprawy :szeroki_usmiech
W moim BKD jak na razie padł jeden pompo wtrysk i ..... to tyle , przebieg 120kkm ,oleju nie dolewam wystarcza od wymiany do wymiany co 15-17kkm , o drobiazgach typu żarówka 3w czy kabelek od czujki nie piszę , głowica z tej ,,trefnej'' serii
no ale puki co :szeroki_usmiech ,oby tylko nie zapeszyć .Czy kupił bym jeszcze raz tdi , przy tych kosztach paliwa mocno bym się zastanowił .
W moim BKD jak na razie padł jeden pompo wtrysk i ..... to tyle , przebieg 120kkm ,oleju nie dolewam wystarcza od wymiany do wymiany co 15-17kkm , o drobiazgach typu żarówka 3w czy kabelek od czujki nie piszę , głowica z tej ,,trefnej'' serii
no ale puki co :szeroki_usmiech ,oby tylko nie zapeszyć .Czy kupił bym jeszcze raz tdi , przy tych kosztach paliwa mocno bym się zastanowił .
jak masz 120kkmto:
- prawdopodobnie padnie ci klapka gaszenia
- jest szansa że sprzęgło też juz będzie miało dość
- obserwuj płyn chłodniczy
no to i ja cos doloze Co prawda BMM ale ponoc jeszcze mniej awaryjny. Przebieg 107 kkm. Zerowa ingerencja w silnik, tylko przeglady co 15 kkm. Zero dolewek oleju. Turbo bezglosne, dwumasa tez nie odzywa sie Podczas 2,5 roku jazdy DPFa wypalalem tylko raz wiec i z tym nie ma klopotu. Generalnie bardzo zadowony z "klekocika" tylko szkoda ze ropka taka droga.
Mnie dziś przy okazji holowania przez PZU (1.9 TDI 105 KM :P ), zapytałem czy często takie auta ma na holu, mówi, że bardzo sporadycznie, ale Passat 2.0 TDI to parę w tygodniu, przy 150 000 km to chyba niema takiego co ma stare pompowtryskiwacze, ile w tym prawdy nie wiem, może kolejna Urban Legend.
ale Passat 2.0 TDI to parę w tygodniu, przy 150 000 km to chyba niema takiego co ma stare pompowtryskiwacze, ile w tym prawdy nie wiem, może kolejna Urban Legend.
Z tymi pompowtryskiwaczami to bym nie przesadzał. Co prawda w 170 konnych Siemensa padały często. Ostatnio sprawdzałem stan pompek w 2 Touranach 2.0 140km. Jeden miał przebieg 230 drugi 260 tys. W jednym i drugim bipy w granicach 30-40, czyli jak na taki przebieg bardzo dobre. Jednym i drugim oryginalne turbiny, głowice. W jednym przy przebiegu 250 padła dwumasa, w drugim ma się jeszcze dobrze.
tak czytam i czytam i jak to bylo w pewnym polskim filmie "glupi taki jestem od tego czytania". chcialbym sie dowiedziec jaki konkretnie silnik siedzi w scoucie 2.0 tdi z lat 2007-2009 i od kiedy byl montowany silnik CR? czy byl on jeszcze przed liftem? jesli tak, to czy warto szukac scouta z tym motorem?
Jeśli chodzi o BMM 140KM 8v to chybajnedna z lepszych jednostek PD, nie moge tylko sie doczytac czy tez ma problemy ze zbierakiem w pompie oleju...:/ czy te same dolegliwosci co w passatach sa.
A jest cos na co trzeba szczególnie zwrócic uwage w BMM? w etce online udąło mi sie znalez ze pompa jest napedzana łancuchem i teraz pytanie czy zębadka daje rade.
nie wiem dokładnie jak jest z ta pompą. ale na forum jeździ kilka bmm i nikt nie narzeka. uchodzi za najmniej awaryjny z posród 2.0 i jedyne co trzeba poprawić to pewnie dpf bo może sie odzywać w czasie jazdy po miescie. ale to przyjemne z porzyczytecznym. program zrobic i dpf out
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
dzieki za odpowiedz..
no coz liczylem ze moze CR.
szczerze mowiąc to od czytania o rożnych potencjalnych bolączkach motoru 2.0 tdi w róznych konfiguracjach to głowa boli...
Dzis jestem umówiony na oglądanie owego egzemplarza. Ponoc był wymieniany rozrząd przy 70kkm z racji wieku - choc po wymianie okazało sie ze potrzebna to ona nie byla..
kolejne pytanie to na co ewentualnie zwrócic uwagę podczas oględzin.
tuptus, w OII te 2.0 nie są takie złe, BMM, BKD z tym ze ten pierwszy uważa sie z najmniej wadliwy, 8 zaworowe głowice, które sa trwalsze niz w BKD, aczkolwiek tutaj tez na dwoje babka jeden przejździ bez problemu innemu jakis przedmuch sie zrobi. ja bym nie skreślał auta z tych powodów. także którego z tych bys nie wybrał według mnie bedziesz zadowolony ważne zeby było technicznie ok a nie zajeżdzone. BMM masz DPF-a ale to w kazdej chwili mozesz usunać jak zacznie dokuczać. Cr-y ponoc bardziej dopracowane, kulturalne, inna charaktersytka rozwijania mocy
Zamieszczone przez tuptus
Dzis jestem umówiony na oglądanie owego egzemplarza. Ponoc był wymieniany rozrząd przy 70kkm z racji wieku - choc po wymianie okazało sie ze potrzebna to ona nie byla..
kolejne pytanie to na co ewentualnie zwrócic uwagę podczas oględzin.
wrzuć ogłoszenie w odpowiednim wątku to coś bedzie wiadomo.
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
tuptus, na przyszłość linki odnosnie interesujących cie aut umieszczaj tu: http://forum.octaviaclub.pl/viewforum.php?f=55 bo bedzie sie robić OT i zamieszanie i później moderacja wkroczy do akcji ale co do samego ogłoszenia to: zdjęcia takie ze trudno ocenic cokolwiek, chociazby odceni lakieru czy zdjęcia srodka, okrojone. dobrze ze w ciemnym garazu nie robił zdjęc. trzeba by poprosic o lepsze zdjecia. nie ma czujnika deszczu, 8 poduszek tylko 6 ale wiekszość to juz chyba taki nawyk ma, zestaw głosnomowiacy to nie ori z tego co widze, i trzeba uwazać bo auta pilnuje niedzwiedz
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
tuptus, na przyszłość linki odnosnie interesujących cie aut umieszczaj tu: http://forum.octaviaclub.pl/viewforum.php?f=55 bo bedzie sie robić OT i zamieszanie i później moderacja wkroczy do akcji ale co do samego ogłoszenia to: zdjęcia takie ze trudno ocenic cokolwiek, chociazby odceni lakieru czy zdjęcia srodka, okrojone. dobrze ze w ciemnym garazu nie robił zdjęc. trzeba by poprosic o lepsze zdjecia. nie ma czujnika deszczu, 8 poduszek tylko 6 ale wiekszość to juz chyba taki nawyk ma, zestaw głosnomowiacy to nie ori z tego co widze, i trzeba uwazać bo auta pilnuje niedzwiedz
Dzieki serdeczne za odp..
Jam wszak nowy to i moze miejsce na takie pytanie nie adekwatne..Ale chodziło mi o czas bo dzis jade auto ogladac wiec zobacze na zywo...Skąd wiadomo ze nie ma czujnika deszczu??
Komentarz