[O2] Benzyna do TSI, jednak 98?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomil
    L&K
    S_OCP Member
    • 2008
    • 1179

    Zamieszczone przez liroyek
    czy kontrola dala popalic i maja juz paliwo ok
    Taka kontrola i kara to wywrócenie przedsiębiorcy- skąd wziąć 2 mln PLN na karę. Ten biznes naprawdę nie jest aż tak dochodowy jak się wszystkim wydaje. Marża na litrze paliwa to poniżej 1 złotówki. Koszt budowy stacji w zależności od wielkości i wyposażenia może sięgnąć 2-6 mln PLN.
    It doesn't matter what we're losing
    It only matters what we're going to find!

    Komentarz

    • joter06
      Classic
      • 2012
      • 21

      Moim zdaniem podstawowe znaczenie na zużycie ma jakość paliwa, a oktany powinne być jak mówi instrukcja i nic tutaj się nie ugra...
      Jeżdżę prawie codziennie w identycznych warunkach drogowych dystans ok. 45 km w trasie i w zależności od tego gdzie zatankuję, średnie zużycie z komputera na tym dystansie potrafi różnić się o ponad 0,5l. Tankuję zawsze 'pod korek', a 'wyjeżdżam' zbiornik ile się da (często do zapalenia się rezerwy) i od razu widać, czy świeżo wlane paliwo jest lepsze, czy gorsze od poprzedniego (tankuję tylko na stacjach znanych koncernów).
      Trzeba więc trzymać się tzw. 'sprawdzonych stacji' i tyle...

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3773
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        W nawiązaniu do oktanów i innych uszlachetniaczy w benzynach kupowanych na stacjach paliw czy jest dobrą-przetestowaną organoleptycznie alternatywą stosowanie do paliw dodatków uszlachetniających "dobrych firm" np. http://liquimoly.pl/produ...o-paliw-benzyna
        czy też http://www.millersoils.pl...l-power-ecomax/
        lub innej firmy.
        Ktoś stosuje, jakie opinie :?:
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • misza_zabrze
          L&K
          • 2013
          • 1371
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BLR 2.0 FSI 150 KM

          endryu, ja tankuje tylko V-Powera 99. Roznica na trasie do 95 0.5L/100km
          Uszlechetniacz moze nie ale raz na jakis czas dolewam LIQUI MOLY - VENTIL SAUBER 2952.
          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
          Obecnie -> Seicento 900+LPG
          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
          Bylo ->GOLF 3 1.8

          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3773
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            Zamieszczone przez misza_zabrze
            Roznica na trasie do 95 0.5L/100km
            Oczywiście -0,5 l/100km :?:
            A jakieś wyczuwalne różnice po zastosowaniu LIQUI MOLY - VENTIL SAUBER 2952. :?:
            Podobne działanie i nie tylko ma właśnie MILLERS OILS PETROL POWER ECOMAX.
            Występuje w dwóch wersjach.
            Zastanawiałem się właśnie z racji cena/na ilość paliwa nad zastosowaniem tego w wersji wydłużonej.
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            • misza_zabrze
              L&K
              • 2013
              • 1371
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BLR 2.0 FSI 150 KM

              Zamieszczone przez endryu
              Oczywiście -0,5 l/100km
              oczywiscie

              Zamieszczone przez endryu
              LIQUI MOLY - VENTIL SAUBER 2952.
              to nic innego jak dodatek do paliwa do "czyszczenia" zaworow. Jako tako roznicy nie odczulem ale....

              Przed podroza do PL (w tym samym dniu 1600km) sicagnalem dolot wymieszalem torche tego srodka z paliwem i rozpylilem na zawory dolotowe jako ze uwalone nagarem. Nie duzo ale jest. Oczywiscie nie lejesz niewiadomo ile tylko rozpylasz na kazdy zawor. Zostawilem tak na kilka godzin, reszte dolalem do baku. Teraz co jakis czas dolewam do baku. Roznica. Spalanie spadlo o ok 0.5L i utrzymuje sie na tym poziomie.
              Oczywisice spalanie w duzej mierze zalzey od stylu jazdy a ja do dziadkow nie naleze
              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
              Obecnie -> Seicento 900+LPG
              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
              Bylo ->GOLF 3 1.8

              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                Ile u nas jest tego bio dodatku do benzyny ??

                Sprawdzilem ostatnio w blogoslawionych Niemczech gdzie wszystko jest lepsze, a na tamtym paliwie auto robi 40% wiecej przebiegu na baku i do zwyklej 5% do E10 10% bio komponentu.

                Do oleju napedowego 7%.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3773
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Sprawdzilem ostatnio w blogoslawionych Niemczech gdzie wszystko jest lepsze, a na tamtym paliwie auto robi 40% wiecej przebiegu na baku
                  Więc to niemieckie paliwo (benzyna , diesel) jest zdecydowanie lepiej "doprawione" (nie tylko w bio komponenty). Jakiś czas temu kolega pedros testował w benzynie i miał pozytywne opinie o MILLERS OILS PETROL POWER ECOMAX :idea:
                  Dlatego można pokusić się o nie tankowanie Pb98 a tankowanie Pb95 i dolewanie tego dodatku. (wyjdzie taniej i może lepiej).
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • misza_zabrze
                    L&K
                    • 2013
                    • 1371
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BLR 2.0 FSI 150 KM

                    Maicroft, z tego co wyczytalem to w Vpower moze byc "do" 5% ethanolu. Czyli miedzy 0 a 5
                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      misza_zabrze, No to ile daja... 5% ?? Spytaj z ciekawosci o swiadectwo dostawy danego paliwa, powinni miec na stacji.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • misza_zabrze
                        L&K
                        • 2013
                        • 1371
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BLR 2.0 FSI 150 KM

                        Maicroft, kiedys pisalem do nich na temat V Power racing + (100) dlaczego nie jest dostepna w UK cos tam zabelkotali ze tylko w niektorych karajach jest dostepna. Ponizej wklejam list od Shell UK do kolesia z forum Forda z 2013. List ten mozna zlnalezc w necie.


                        "Dear Mr Clifford,

                        Thank you for your email. Please accept my personal apology for the delay of this response as we are currently receiving high volume of enquiries via email.

                        I can confirm that Shell V-Power unleaded contains up to 5% ethanol as stipulated by the European fuel specification EN228 and UK government legislation. In addition Shell FuelSave Regular Unleaded and Shell V-Power Nitro+ Unleaded also contain up to 5% ethanol. This is in order to respond to the European Union and UK government’s initiative to promote biofuels, whose aim is to reduce CO2 emissions and enhance energy supply security.

                        For the latest information on biofuel legislation in the UK, please consult the Department for Transport’s website http://www.dft.gov.uk/.

                        At Shell, we are passionate about fuel, and our dedicated fuel scientists work continuously in the lab to bring you the most advanced and effective fuels.

                        Once again, thank you for contacting Shell UK. We do hope you have found this information useful.

                        If you have any other queries, please do not hesitate to email us back.

                        Regards,
                        Karen
                        Shell UK Oil Products Ltd"
                        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                        Obecnie -> Seicento 900+LPG
                        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                        Bylo ->GOLF 3 1.8

                        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                        Komentarz

                        Pracuję...