Ok dziękuje za informacje poszukam więc gumki o kodzie 6LL 407 183 z Seata Cupry a jak nie znajdę u dilera to zakupię tą z allegro. Mam nadzieje że uda się je wprasować w aluminiowy korpus Febi Bilstein.
Wymontowałem u mechanika tuleje Febi Bilstein które były totalnym nieporozumieniem - techniczno-finansowym wykonanym chyba z plasteliny a jeżdżenie na nich stresującym doświadczeniem (auto pływało na zakrętach a w trakcie hamowania na mokrym potrafiło uciec w bok).
Na przód wahacza zamontowaliśmy oryginalne VW-owskie tuleje o kodzie 1K0 407 182 - które w porównaniu z wyrobem Febi wyglądają jak wykonane z kamienia. Natomiast na tył wahacza wprasowaliśmy tuleje z Seata Cupry o kodzie 6LL 407 183 zakupione na allegro na aukcji polecanej we wcześniejszych postach.
Auto odzyskało wszystkie atuty w prowadzeniu nie odnotowałem też żadnej utraty komfortu - polecam.
Troche można się w tym pogubić a temat bardzo ciekawy, jak wymiana daje przynajmniej tyle co wymiana gum w o1 na leonowo cuprowe to super sprawa tylko jakies podsumowanie info od tych co zmieniali, najbardziej interesująca opcja to oczywiście nr. samych elementów gumowych. takie małe "pls" ode mnie... jako zainteresowanego tym żywotnie
Czy padła odpowiedź na to pytanie?
Jeżeli chciałbym zrobić całe zawieszenie to ile jest tych tulei z przodu i z tyłu, po obu stronach, bo temat ma 20 stron i brak konkretnego posta podsumowującego co i jak dla laika mojego pokroju? Wymienię również odboje z tyłu. Coś jeszcze warto zrobić z zawieszeniu, aby było pica bello .
Raz pisze ktoś numer 6LL407183 że to na tył, za chwilę że od Cupry na przód, mam gorącą prośbę, czy może ktoś rozpisać z numerkami co jest na przód i na tył, chciałbym zregenerować zawias, bo powoli przy ruszaniu i hamowaniu słyszę stuki.
A już wogóle byłoby pięknie jakby ktoś wstawił rysunki i opisał ładnie które numery części są do wymiany, bo jestem wzrokowcem , a chciałbym poszerzyć swoją wiedzę.
w tych dwudziestu stronach jest WSZYSTKO czarno na szaro-siwym
ja wiem że jak się nie chce czytać to łatwiej się zapytać, ale bez przesady
3 min i temat można ogarnąć :idea:
teraz uważaj:
przedni wahacz w OII i w każdym innym zawieszeniu z wahaczem trójkątnym ma dwie tzw "gumy"
i teraz na jedną mówi się tylna (tu ta od cupry) i mała przednia z metalem w środku
abstinent - czytałem ten temat dwukrotnie i nie jest on oczywisty dla debila mechanicznego, jakby się mogło wydawać, a tym bardziej wzrokowca, który potrzebuje rysunków :P
Nie ruszałem tego, dlatego czas to zrobić, bo obecnie jak ruszam to mi klapa drży i ją dosyć słyszę, również lekko kiera, pewnie to trochę dwumas, a trochę ten zawias nie ruszany.
Czas wyslac stare wahacze do kogos kto zrobi jest z czegos mocniejszego, tak jak mozna juz kupic zestay gumek do zawieszen Passata,A4,Superba Nowe gumki taniej wychodza niz komplet chinskich wahaczy :diabelski_usmiech
Komentarz