LUKI, dla mnie takie rozwiązanie to druciarstwo. Nie podchodzi to do mnie i nie potrafię zmienić tego stosunku. Gdybym znał kogoś kto jeździ na dystansach w podobnym stylu jak ja i widziałbym, że faktycznie nie ma żadnych skutków ubocznych w prowadzeniu i bezpieczeństwie to na pewno zmieniłbym swój stosunek. "jak nie zobaczę to nie uwierzę"
ale wiesz, że są ludzie którzy zapierdalają i to ostro na dystansach
Jasne, że tak ale żadnego nie znam
ja znam paru, tak, że nie ma się co przejmować, sam wprawdzie nie używam, ale mogę Cię z nimi poznać jeśli chcesz
zresztą powinni się sami tu zgłosić
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
LUKI napisał/a:
OctaviaRS TDi napisał/a:
LUKI, dla mnie takie rozwiązanie to druciarstwo. Nie podchodzi to do mnie i nie potrafię zmienić tego stosunku. Gdybym znał kogoś kto jeździ na dystansach w podobnym stylu jak ja i widziałbym, że faktycznie nie ma żadnych skutków ubocznych w prowadzeniu i bezpieczeństwie to na pewno zmieniłbym swój stosunek. "jak nie zobaczę to nie uwierzę"
ale wiesz, że są ludzie którzy zapierdalają i to ostro na dystansach
ale dystans to nic strasznego, jeśli są do tego odpowiednio długie śruby i jest dobrze zrobiony, spasowany itp... Co innego jeśli mówimy o śrubach pływających i dystansach które zmieniają rozstaw śrub bo to jest dla mnie jakąś konkretną pomyłką (no chyba że do auta na weekendy które ma tylko wyglądać)
No to skoro temat zszedł już na dystanse . Do felg mam pierścienie centrujące, felgi mają ET 48, a chciałbym im zrobić ET 38, czyli dystans potrzebuję 10mm.
Wszystko niby pięknie, ale domyślam się, że aby pierścienie centrujące miały szansę zadziałać z dystansami, to te muszą mieć centrowanie (czyli ten pierścień). Niestety dystanse z centrowaniem zaczynają się od szerokości 15mm, a ja nie chcę ET 33. Jest na to jakaś rada, czy mam pozostać w spokoju ze swoimi AEZ Wave schowanymi w nadkola :roll: ?
Andys, wchodząc na stronę h&r widać że są dystanse od 3mm (w tym 10mm) do 65mm Bezpośrednio do skody nie ma, ale to wystarczy szukać od Golfa V (chyba) trzeba wiedzieć jak wygląda otwór centrujący w feldze.
Andys, wchodząc na stronę h&r widać że są dystanse od 3mm (w tym 10mm) do 65mm Bezpośrednio do skody nie ma, ale to wystarczy szukać od Golfa V (chyba) trzeba wiedzieć jak wygląda otwór centrujący w feldze.
Dzięki, ale chyba się nie zrozumieliśmy. Wiem, że są dystanse z szerokiego zakresu. Może nie H&R, ale są z otworem 57,1mm, tyle że na dystans muszę założyć jeszcze pierścień centrujący, który musi się "oprzeć" na piaście. W szerszych dystansach (począwszy od 15mm.) jest dodana taka tuleja będąca jakby przedłużeniem piasty. W 10mm dystansie nie ma tej tuleji, pytanie tylko czy pierścień centrujący będzie miał jeszcze miejsce, aby oprzeć się na piaście.
Ciężko mi to jaśniej opisać słowami
Andys, Jeżeli kupisz dystans 10 mm który pasuje na piastę koła i ma wyjście ponownie na 57,1mm to na ten wypust założysz pierścień centrujący, który masz obecnie między piastą a felgą (mam nadzieje, że wypowiadam się jasno i zrozumiale) tzn. założysz pierścień centrujący który obecnie posiadasz na to co oznaczyłem kolorem czerownym - czyli będzie tak samo jak teraz pierścień centr. leży na piaście
przez Ciebie zacząłem się zastanawiać czy u siebie też tyłu nie wypchnąć skoro wszyscy mówią, że nie ma się czego bać w tych dystansach....
właśnie o te wypusty na dystansach mi chodziło. Te na zdjęciu wyglądają na cienkie, a mimo wszystko posiadają takie wypusty. Szkoda, że większość tych 10 mm, które oglądałem niestety nie . Dobrze wiedzieć, że jednak istnieją właściwe
przez to, że Andys, wprowadził zamieszanie teraz to ja mam pytanie.
Moje felgi, przez to, ze są z USA mają wąskie przejście i muszę je przykręcać na takie śruby - http://allegro.pl/sruby-do-kol-felg-...340260185.html
Takie śruby występują tylko w długości 30mm gwintu i nie mogę zamontować dystansów.
OctaviaRS TDi, Andys, trochę się rozpędziliście panowie z tymi dystansami
Na tym filmie pokazany jest ładnie przekrój przez ten dystans. Zrobiłem screena i naniosłem wymiar seryjnego centrowania w OII (z tyłu). Teraz odpowiedzcie sobie na pytanie jak dystans grubości 10 mm ma to zmieścić?
tan schemat jest bardzo umowny bo wg niego fabryczne centrowanie wchodzi w centrowanie dystansu co jest przecież niewykonalne fizycznie (skoro mają taką samą średnicę), chciałem wam tylko przybliżyć na czym rzecz polega.
Jest opcja żeby pokombinować z średnicami i zrobić dystans na szersze centrowanie i dać pierścienie ale IMO to już za dużo "ruchomych elementów" w kole :wink:
Badałem temat w tamtym roku i najcieńszy dystans z centrowaniem jaki udało mi się zamówić to było 17mm
myślicie że warto, cena bardzo zachęcająca tylko zastanawiam się czy to w ogóle stało obok oryginałów, niby pudełko w tle też z logo VW ?
Jest: Czarna Skoda Octavia II Ambiente 2008 1.6 FSI BLF
Była: Zielona Skoda Octavia I SLX 1998 1.6 MPI AKL
A dawno, dawno temu były: Fiat Punto I oraz Mazda 323F
Moja niunia: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=713801#713801
też tak myślę, dzięki za opinie !
No cóż szukam dalej, niespieszny mi się więc na spokojnie.
Jest: Czarna Skoda Octavia II Ambiente 2008 1.6 FSI BLF
Była: Zielona Skoda Octavia I SLX 1998 1.6 MPI AKL
A dawno, dawno temu były: Fiat Punto I oraz Mazda 323F
Moja niunia: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=713801#713801
Komentarz