Cześć.
Przeczytałem cały wątek.. uff Więc teraz z czystym sumieniem chcę zadać pytanie:
Czy może ktoś podać numerki części, które są potrzebne do podłączenia nagrzewnicy .. F (nie CANowską).
Jeśli ktoś już to podłączał, to może mógłby opisać kolejne etapy, co trzeba pokolei zrobić?
tak na szybko
2 przekaźniki, dwie wtyczki przekaźnika + piny, dwa bezpieczniki płaskie duże
do komory silnika 3 przewody 8mm2 i 2 przewody do sterownika silnika
ale....... nie każdy sterownik silnika to obsługuje, i nie pytaj które, bo to trzeba sprawdzić empirycznie
Dzięki za listę.
Mam BXE MY2007 i nie stwierdzam u siebie nagrzewnicy (przynajmniej w VCDSie i w skrzynce bezpieczników; organo/leptycznie też nie).
Jeśli nie obsłuży tego mój sterownik silnika, to zrobię to na oddzielnym przycisku przez przekaźnik, z możliwością uruchomienia tylko gdy jest uruchomiony silnik.
Będzie tylko jeden bieg - drugi :twisted:
A tak na poważnie, to jeśli można zmienić soft sterownika na nowszy, to w razie problemu też chyba tak zrobię - udam się do ASO.
kurde ale super to działa .....30 sec i leci letnie powietrze - i pomyśleć że 3 lata o tym nie wiedziałem , nie podkręcałem temperatury aby silnik się szybciej grzał ...ehh ops: - zajebista rzecz
Dzięki krzynol. Czyli kolejna O2 TDI bez PTC
Wygląda na to, że czeka mnie przeróbka. Ma ktoś jeszcze do sprzedania grzałkę z CANem najlepiej w okazyjnej cenie?
Jeśli nie, to zrobię na zwykłej grzałce na przekaźnikach. Różnica w cenie między CANową a bezCANową to 250zł, więc chyba warto się pomęczyć trochę z tymi przekaźnikami.
Komentarz