Jak wytłumaczyć to, że zaraz po zakupie kabel działał?
Zrobiłem autoscan, zmieniłem sobie tryb serwisu ze zmiennego na stały po czym kabel przestał działać. Nie robiłem aktualizacji, net wyłączony, data zmieniona...
będzie działał jak poprzednio, dopóki znowu nie uwalisz
mozna postawić 11stke czy 12stke ale to od ciebie zależy ile się nim nacieszysz
11stke wgrać nie problem, poszukaj trochę w google a sam to zrobisz
u mnie sytuacja uległa diametralnej zmianie
po bezskutecznej wymianie maili (tzn. ja pisałem, sprzedawca mnie olewał) zgłosiłem spór do dhgate. jako dowód sprzedawca podesłał znany z miliona miejsc w internecie screen, że znaleziono interface, ja natomiast nakręciłem komórką filmik z auta, gdzie widać, że się nie łączę. spodziewałem się dalszego olewu, a tu proszę - wczoraj decyzja o zwrocie kasy bez konieczności wysyłania kabla z powrotem. miło
miałem nadzieję na przeprogramowanie kabla, ale kolega z forum wyleczył mnie ze złudzeń (chip nie-ATMEGA), a czytając po necie wtf znalazłem trafiłem przypadkiem na vcds-a 12.12 w wersji DE i ta-daam! działa! szczęśliwie szprecham po niemiecku w stopniu zaawansowanym, więc dla mnie no problem
także mam kabelek za darmo (minus 4 tygodnie czekania i tydzień ciągania się ze sprzedawcą), co prawda w nieco innej wersji, ale sprzedawca jest d*pa i skoro mnie kompletnie olał, to kij mu w oko za bałagan i brak supportu
jakby co odradzam sprzedawcę hazelli z dhgate
ps szukając po necie informacji o tych kablach wychodzi, że kable chińskie 12.12 są na tych lewych, nieprogramowalnych chipach i że lepiej szukać starszych wersji
________
EDYTA2:
kabel działa - sterowniki z ori wersji 12.12.0 PCI (niemiecka), potem znalazłem gdzieś w necie info, że nie ma "zarejestrowanych" wersji niemieckich dla ww. kabli 12.12 i działa 12.12 en - faktycznie - działa w 100% (zarejestrowany), ale nie ta, którą podesłał mi sprzedawca :lol:
dodatkowa informacja (poparta znaleziskami w necie) - kabel 12.12 oparty na necu nie potrzebuje samochodu do testu działania - ale bez samochodu pokaże info o zwarciu K1 i K2 z masą (K1: short to ground K2: short to ground). po podpięciu do auta wszystko wraca do normy
Mój chiński kabel za 19 $ pracuje bez zarzutu. Sprzedawcę polecałem na str. 5 tego wątku. Mam już na koncie:
- zakodowanie doświetlania zakrętów u siebie
- zakodowanie dołożonego tempomatu u kolegi
- obniżenie jasności świateł mijania (jako dzienne) u kolegi w Tour
- wiele skasowanych błędów i wykonanych skanów u zarówno u siebie jak i znajomych
Nie wszystko z Chin jest złe. Kwestia szczęścia. W każdej produkcji kilka % towaru jest wadliwe. Za 19$ można zaryzykować.
Był: Nissan Almera, 2001 rok
VW Passat, 1999 rok
BMW 318 iT, 2000 rok
Jest: Skoda Octavia, 2009 rok
Hej,
Mam taki interface KKL od Viakena http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line...tyku-obd2.html
Czy można nim kodować coś nie coś w Octavii I z silnikiem 1.6 MPI BFQ?
Jakim programem można to zrobić i czy pełną wersją czy Lite?
Wskaże ktoś jakiś opis zmian parametrów?
Z góry dzięki.
Witam.
Jestem nowy na forum więc jeśli nie tu pisze to przepraszam.
Posiadam interfejs (hex+can) Vag 12.12 (chiny) otrzymałem program płytkę z oprogramowaniem ale niestety została uszkodzona.
Poszukuje programu vcds pod ten interfejs najlepiej PL, mógłby ktoś podrzucić?
Nie wiem czy mogę podać adres e-mail do wysłania ale zaryzykuje ([email protected])
Z góry dzięki za każdą pomoc.
Nie wiem czy często jestem nowy na forum niemniej jednak wcześniej wszytko śmigało bez problemów, po formacie kompa nie mogę odczytać płytki. Może przyczyna jest (mini CD) Jeśli ktoś potrafi pomóc z góry dzięki.
Jest wiele programów na rożnych stronach ale potrzebuje coś sprawdzonego aby nie uszkodzić kabelka.
Witam, Szanownych kolegów i znawców Vag . Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Octavi O2 FL 2009 modelowy 2010 r. BXE. Do tej pory był Passat AHH i wystarczał mi zwykły KKL, który mniej więcej ogarniałem, lecz niestety teraz muszę zakupić odpowiedni interfejs do swojej Skody i wiele się nauczyć, mam nadzieję, że dzięki wam. :lol: Chciałbym, aby spełniał jej wymogi i mógłbym nim zakodować tempomat, doświetlanie zakrętów itd. oraz przeprowadzać diagnostykę. Śledziłem kilka wątków na tym forum i zauważyłem, że są tutaj tacy, którzy mogą mi pomóc ( nic za darmo). Na pewno program w polskiej wersji językowej i komplet (kabel + płyta z programem oraz instrukcje ,oczywiście tanio i tanio ,czyli ……) . Mile widziane emaile i linki, mogą być na priv. Proszę o zrozumienie i cierpliwość, gdyż jestem pracownikiem kołchozu gdzie ludzie nie znają się na zegarku. :x
26,99 USD szukalem wersji. 12.12.3 samochody do 10.2014 i tak wyszło. Najtaniej to bawet za 17 USD mozna inne nizsze trafic.
Przelicznik mBanku wychodzi 3,72 za 1 USD czyli. Ok +6% do sredniego dzisiejszego kursu.
Komentarz