Zamieszczone przez matompra
Obniżenie zawieszenia Octavia II
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez piramidaprzy -30 nie ma żadnego dysfkomfortu w podróżowaniu czy haczeniu brzuchem po nierównościach, śmiem twierdzić że jest lepiej a auto pod obciążeniem siada mniej niż na seryjnym zawiasie.
śmiem twierdzic ze nawet -50 mozna smiało zapodaćBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrsZamieszczone przez piramidaprzy -30 nie ma żadnego dysfkomfortu w podróżowaniu czy haczeniu brzuchem po nierównościach, śmiem twierdzić że jest lepiej a auto pod obciążeniem siada mniej niż na seryjnym zawiasie.
śmiem twierdzic ze nawet -50 mozna smiało zapodaćsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrsśmiem twierdzic ze nawet -50 mozna smiało zapodaćMoja OIII RS TSI Moon White
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1225/40/18 i -30mm bedzie dobrze? Glownie po miescie auto jezdzi wiec nie chcialbym gdzies przyhaczyc. Jaki koszt takich sprezyn?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1Jaki koszt takich sprezyn?Moja OIII RS TSI Moon White
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrsdokładnie 482 w IC na zniżkę klubową ale czekałem ponad 3 tygMoja OIII RS TSI Moon White
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawelkub11blackrs napisał/a:
śmiem twierdzic ze nawet -50 mozna smiało zapodać
Na 17-tkach myślę, że jak najbardziej. Moim zdaniem na -30 mm wygląda jedynie tak jak powinno wyglądać normalne auto, a nie jak "koza" Na -50 byłaby dopiero gleba
A jak oct. wygląda w zalezności od "gleby" można tobie tu zobaczyć:
(mam nowe -35 H&R do sprzedania - szczegóły na priv)151KM by masters tuning
Komentarz
-
-
Panowie na Eibach-ach -30mm, czy możecie zmierzyć jaką macie teraz odległość pomiędzy środkiem felgi ( środkiem znaczka ) a rantem błotnika z przodu i z tyłu?
Myślę trochę o zmianie springów, bo to ori w OIIFL to jakaś pomyłka ( w 5 letniej OII z przebiegiem 150 tys. km. jest sztywniej i wyżej niż w mojej od nowości ) a może się okazać, że na tych -30 nie jest wcale niżej niż mam obecnie a na pewno będzie sztywniej i to by mi pasowało :twisted:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002zy możecie zmierzyć jaką macie teraz odległość pomiędzy środkiem felgi ( środkiem znaczka ) a rantem błotnika z przodu i z tyłu?
ja właśnie zmierzyłem (mam Eibach -30): przód 37 cm, tył 37,5 cm. Natomiast od ziemi do rantu błotnika przód 67 cm, a tym 67,5 cm (na kołach 17'', opona 205/50/17).Moja OIII RS TSI Moon White
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980
Komentarz
-
-
pawelkub11, dzięki zaraz sprawdzę jak jest u mnie na ori ( po wymianie gwarancyjnej sprężyn z tyłu w styczniu tego roku ).
EDIT:
No to z tyłu na ori wymienionych już na gwarancji springach mam tyle samo co ty na -30mm czyli 67,5 cm.
Za to z przodu jest 40cm czyli dokładnie 30mm wyżej niż u ciebie na Eibach-ach, także muszę się zastanowić, bo teraz "atakuje" wszystkie przejazdy, progi i krawężniki bez większego zastanawiania a 3cm to jednak trochę niżej... Z drugiej strony przód u Ciebie na pewno mniej nurkuje niż na ori więc w sumie "dynamiczne" ugięcie może być podobne...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Podepnę się pod temat
Czy mieliście styczność z czymś takim jak Sprężyny obniżające MTS
Symbol: MTSXSK017
Obniżenie p/t (mm): 30/30
Co możecie doradzić?
W InterCarsie ni ma Eibach :cry: czas oczekiwania to 4 tyg :roll:Moja O2
www.doladowani.com
Rodzinnie
FFII 2.0 TDCi 167KM :twisted: _________ Leon C U P R A 2.0 240+++ :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawelkub11ja właśnie zmierzyłem (mam Eibach -30): przód 37 cm, tył 37,5 cm. Natomiast od ziemi do rantu błotnika przód 67 cm, a tym 67,5 cm (na kołach 17'', opona 205/50/17).
Chciał bym zmienić coś w sposobie prowadzenia mojego samochodu. Jeden z pierwszych kroków to koła (obecnie mam 15") ale wydaje mi się, że na mocne przechyły i bujanie na boki aż tak mocno to nie pomoże.
Wcześniej miałem Audi A3 z zawieszeniem seryjnym -16mm i tam jeździło się o wiele lepiej mimo znacznie sztywniejszego zawieszenia. Dziury nie były tak odczuwalne na całym samochodzie. Wiadomo jak w coś wpadłem to waliło mocniej ale nierówności i mały wyboje połykała znacznie lepiej.
Mam tylko pewne obawy z mieszaniem amortyzatorów seryjnych i sprężyn obniżających. Czy np na krótkich nierównościach samochód nie zaczyna podskakiwać? Jak z hamowaniem na nierównej drodze?
Komentarz
-
-
Kolego masz całkowicie słuszne obawy. Zastosowanie seryjnych amortyzatorów przy sprężynach obniżających to duży błąd i nie poprawi prowadzenia a nawet pogorszy. Zestaw sprężyna - amortyzator (a nawet można jeszcze dodać do tego stabilizator) muszą być ściśle dobrane pod względem długości, twardości i charakterystyki ugięcia. jeśli chcesz zmienić - usztywnić zawieszenie i poprawić - zmniejszając przechyły nadwozia to zastosuj twardsze usportowione amortyzatory np Bilstein B6 sport. Zdziwisz się ile da wymiana samych amortyzatorów. Oczywiście jest też pewne ale, mianowicie, zmniejszą się wychylenia nadwozia na zakrętach ale odczujesz też spadek komfortu.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Kolego... edytowałem post. Bilstein B6 sport jest dostosowany do seryjnych sprężyn. Trzeba tylko uważać by nie zakupić podróby. Zastosowałem mocna usportowione amortyzatory do Renówki (tylko firmy KYB) i przechyły nadwozia zostały zmniejszone w baaaaardzo dużym stopniu. Dodaj do tego felgi o rozmiar większy z odpowiednimi oponami i odczujesz bardzo wyraźne poprawienie prowadzenia w zakrętach.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Komentarz