Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy silnik 1.6 TDi CAYC jest juz rozgryziony pod chipa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Nowosc 1.6 tdi juz dlubiemy, wychodza w granicach 135 ps

    http://fabryka-mocy.com.pl

    Komentarz


    • #77
      a jak cenowo?
      Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

      mój szkodnik

      Komentarz


      • #78
        Dwa tygodnie temu pytalem w dwoch miejscach i byla cisza w temacie.

        Wychodzi jak stary poczciwy 1.9TDI VP 110KM
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #79
          Jest już możliwe chipowanie 1.6TDI!!!
          Oczywiście ECU na leci na stół ale nareszcie można to programować :szeroki_usmiech
          Jak na razie opcja dostępna dla niewielu tunerów w Polce :wink:
          Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
          https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

          www.tuneforce.pl
          www.dpfserwis.pl

          Komentarz


          • #80
            robia w pleszewie juz . w goodhope. za 1200zl
            ok 130hp

            Komentarz


            • #81
              sasasasasa

              no to czas zasadzić się na świnkę-skarbonkę z młotkiem
              Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

              mój szkodnik

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez xtremesystems
                robia w pleszewie juz . w goodhope. za 1200zl
                ok 130hp
                jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie bo nikt nie miał jeszcze tego motoru u siebie bo protokoły pokazały sie dopiero 10 lipca :wink:
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz


                • #83
                  zgodzę być się królikiem doświadczalnym za jakiś rabat :P

                  kontakt na priv, w miarę blisko Torunia (do 200km)
                  Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                  mój szkodnik

                  Komentarz


                  • #84
                    Zamieszczone przez kmink
                    Zamieszczone przez xtremesystems
                    robia w pleszewie juz . w goodhope. za 1200zl
                    ok 130hp
                    jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie bo nikt nie miał jeszcze tego motoru u siebie bo protokoły pokazały sie dopiero 10 lipca :wink:
                    chcesz wykres ? :twisted: :twisted: :twisted:

                    http://fabryka-mocy.com.pl

                    Komentarz


                    • #85
                      Zamieszczone przez ctv
                      Zamieszczone przez kmink
                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      robia w pleszewie juz . w goodhope. za 1200zl
                      ok 130hp
                      jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie bo nikt nie miał jeszcze tego motoru u siebie bo protokoły pokazały sie dopiero 10 lipca :wink:
                      chcesz wykres ? :twisted: :twisted: :twisted:
                      nie chcę,bo oglądałem wczoraj wykres od takiego auta gdzie wyszły 144km km ba nawet widziałem setup pod 160hp :twisted: :P
                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                      www.tuneforce.pl
                      www.dpfserwis.pl

                      Komentarz


                      • #86
                        Mialemniedlugo jechac.ale sie wstrzymam. skoro jeszcze do konca nje wiadomo jaka moc wyjsciowa. 130a 145 spora roznica

                        [ Dodano: Wto 17 Lip, 12 08:23 ]
                        Btw.co z dpf przy zwiekszaniu mocy? wypada wywalic? i jaki olej wtedy? bo obecny5w30 najlepszy nie jest. A trzeba go lac wlasnie przez dpf

                        [ Dodano: Wto 17 Lip, 12 08:26 ]
                        Btw 2 tuneforce tez robi. ceny nie znam

                        Komentarz


                        • #87
                          Bedzie wyzsza temp spalin to DPF bedzie sie lepiej wypalal, to po co wywalac, do tego program moze generowac mniej dymu niz ten seryjny.

                          Co za roznica czy 135 czy 145 - to dokladnie jak bylo z AHF,ASV i cala reszta. Ile Nm wychodzi to wazniejszej, tak zeby "plaskosc" momentu podniesc w gore oraz przy okazji zeby DSG nie zaczelo buntu
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #88
                            Program do takie samochodu ma w sobie tyle limiterów że DPFa raczej się nie uszkodzi...fakt że najlepiej było by takie auto testować bez filtra co by było wszystko widać gołym okiem...

                            Niestety na ta chwilę nikt DPFa w tych samochodach nie wywalał, jak ja miałem zapytanie o to to odsyłałem klientów z kwitkiem mówiąc że tu nawet tuningu nie da się zrobić a co dopiero wywalić DPF...no ale co tam kończą się gwarancje, floty będą wymieniały pojazdy to się zacznie w końcu zabawa z filtrami :twisted:
                            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                            www.tuneforce.pl
                            www.dpfserwis.pl

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              do tego program moze generowac mniej dymu niz ten seryjny.
                              Pytanie do specjalistów - czy powyższe może być możliwe? Bo wydaje mi się, że nie.

                              Komentarz


                              • #90
                                Zamieszczone przez KriSSo
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                do tego program moze generowac mniej dymu niz ten seryjny.
                                Pytanie do specjalistów - czy powyższe może być możliwe? Bo wydaje mi się, że nie.
                                przy bardzoo lightowym modzie tak, ale generalnie w praktyce nie :diabelski_usmiech
                                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                www.tuneforce.pl
                                www.dpfserwis.pl

                                Komentarz


                                • #91
                                  A jak licznik programowan ?? skacze do przodu i nie ma opcji zostawienia na w pozycji 1 jak z fabryki ??
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    nie ma opcji zostawienia na w pozycji 1 jak z fabryki ??
                                    U mnie opcja z fabryki wynosiła "0" w liczniku programowań, a nie "1". U Ciebie 1?

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      u mnie jest prawie 300 :diabelski_usmiech i mam to gdzieś...

                                      co z tego że licznik programowań się cofnie jak ECU trzeba rozbierać i odblokować...myślę ze po połączeniu z serwerem w ASO wszystko wyjdzie
                                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                      www.tuneforce.pl
                                      www.dpfserwis.pl

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        30.07. jadę do Poznania - zobaczymy co i jak
                                        Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                                        mój szkodnik

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          kmink, No dobra w BKD to jest inna sprawa.

                                          Mi chodzi o klony CAY (A,B,C) jak tu sprawa sie ma. Jak diler oferuje chiptuning, to potem co, do VASa nie beda podlaczac, zeby nie przywrocilo serii czy jak.

                                          W sumie widze, ze problemu ze zrobieniem auta nie ma, nawet dzis moge zrobic, ale... co zrobi VAS jak wyjdzie latka softu
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            kmink, No dobra w BKD to jest inna sprawa.

                                            Mi chodzi o klony CAY (A,B,C) jak tu sprawa sie ma. Jak diler oferuje chiptuning, to potem co, do VASa nie beda podlaczac, zeby nie przywrocilo serii czy jak.

                                            W sumie widze, ze problemu ze zrobieniem auta nie ma, nawet dzis moge zrobic, ale... co zrobi VAS jak wyjdzie latka softu
                                            Gdy VAS połączy się z serwerem to tuning może zostać wykryty - jeśli serwisant zrobi update to trzeba od nowa programować - z pewnością nie przez OBD tylko znowu na stole...

                                            Jeśli obawiasz się o gwarancje - to odpuść na razie temat bo istnieje ryzyko jej utraty, jeśli się tylko boisz o ewentualne "wykasowanie" moda to po prostu zaznaczy w ASO że sobie nie życzysz żadnych update-ów
                                            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                            www.tuneforce.pl
                                            www.dpfserwis.pl

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              kmink, Ja sie dowiem jak ASO przedstawia oferte tuningu :szeroki_usmiech
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                witam

                                                Jeśli ktokolwiek chce pojeździć takim CAYx niech nie słucha pierdół na temat 145 czy 160PS na seryjnym osprzęcie.

                                                Póki co żadne drogi z mechanicznymi modami nie są przetarte.

                                                Jako, że seryjny CAYC pompuje już 1,46-1,48 bara, wielkiego zapasu na doładowanie nie ma. Stąd 100-150mbar więcej i dawka na poziomie 59-61mg (co przekłada się na całkiem spore 1500-1550us czasu wtrysku zasadniczego) daje 130KM i ~300Nm.

                                                Jednak te 130KM dla tego silnika generuje EGT na poziomie 850 stopni podczas pomiaru w trybie obciążeniowym i na drodze. I jest to moim zdaniem optymalny-maksymalny poziom, zapewniający trwałość na dłuższą metę. Nie tylko tu, ale jakiejkolwiek sprężarki w czterocylindrowcu.

                                                Nie wyobrażam sobie, ile paliwa trzeba by było przelać, by uzyskać z tego silnika dodatkowe 15KM. W założeniu, że różnica pomiędzy 120 a 130KM daje już 50 stopni EGT.

                                                Co do maksymalnego momentu, możliwe jest powalczenie o jego wyższy poziom, ale z mocną uwagą na EGT w zakresie max mocy.
                                                Trudno ocenić póki co ile wytrzymuje sprzęgło (300Nm spokojnie znosi), a co do dwumasu... większość CAYx ich po prostu nie ma

                                                Ale, który ma a który nie ? Tego nawet ASO nie wie co fabryka wsadziła na taśmie. Część zamawia się dopiero po demontażu.


                                                (Powyższe sugerowane wartości odnoszą się do realnych pomiarów w trybie obciążeniowym, gdzie seria rzeczywiście jest zbliżona do nominalnej, a z tego co widzę po sztukach, które zmodziłem, gratisów to one raczej nie mają. Jeśli się komuś zmierzy z 5PS więcej, po, będzie podobnie)

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  a w jakie mechaniczne przerobki trzeba by w pierwszej kolejnosci isc


                                                  btw. czy przy wiekszym EGT DPF powinien sie lepiej wypalac

                                                  Komentarz


                                                  • Pewnie, do czasu, aż od tego EGT popęka kolektor wydechowy, rozsypie się katalizator, ukręci wirnik turbiny.
                                                    Kolejność dowolna

                                                    W mody mechaniczne się nie bawię więc nie wnikam.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X