Wszystko zależy jak będzie użytkował. Ja mimo że mam podniesioną moc nie korzystaj z niej na co dzień. Jeżdżę z taki prędkościami jak wcześniej - samochód pali mi mniej o ok 0,5 L po mieście. Natomiast moc przydaje się przy wyprzedzaniu, pod górki itd.
Wydaje mi się że gdybyś go po chipie cały czas go gniótł wówczas pierwsze ucierpi sprzęgło a nie sam silnik. Na pewno silnik bardziej się męczy z DPF niż z chipem
Ja bynajmniej prawie po roku użytkowania nie stwierdzam jakichkolwiek problemów oraz czegokolwiek bardziej zużytego. A satysfakcja jak wyprzedzasz inne skody i golfy z 1,9 tdi bezcenna
Wydaje mi się że gdybyś go po chipie cały czas go gniótł wówczas pierwsze ucierpi sprzęgło a nie sam silnik. Na pewno silnik bardziej się męczy z DPF niż z chipem
Ja bynajmniej prawie po roku użytkowania nie stwierdzam jakichkolwiek problemów oraz czegokolwiek bardziej zużytego. A satysfakcja jak wyprzedzasz inne skody i golfy z 1,9 tdi bezcenna
Komentarz