Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

retrofit HHC + XDS + TPM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Można dać w palnik na ciasnym rondzie.
    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

    Komentarz


    • #52
      I... zaryje przodem do rowu jak dzik w pole ??

      Trzeba miec punkt odniesienia, zeby wiedziec czy XDS dziala czy nie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #53
        Hehe, no nie wiem, ja to po prostu czuję. Na jeździe testowej rs, jak chyba nawet nie wiedziałem, że takie coś jest i jak działa, czułem, że auto zacieśnia zakręt tam, gdzie normalnie by wyjeżdzało na zewnątrz. A każdy jakieś tam porównanie z innymi autami ma.
        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

        Komentarz


        • #54
          U mnie nie było aktywowane, Krzynol włączył (wg instrukcji) i nadal na asfalcie, przy bucie i zakręcie, ciągnie dziada na zewnątrz. Musiałbym mieć porównanie do RS.

          Ktoś chętny z Pomorza?
          Biały działkowóz

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez rrobert
            w adaptacjach da się zmienić kąt od jakiego działa HHC. ja mam ustawione na 0 i praktyczne przy delikatnym wzniesieniu HHC już działa.
            Hej Rrobert,

            jak zmienić ten kąt w adaptacjach, krok po kroku jeżeli można?
            Dzieki i pozdrawiam!

            Komentarz


            • #56
              Ja do kodowania używam VCP wiec opis za wiele ci nie da. Ale w adaptacjach jest informacja o minimalnym kącie aktywowanie funkcji HHC

              Komentarz


              • #57
                Co do xds mam pytanie bo znalazłem w necie info że można regulować jego siłę działania natomiast u mnie w adaptacjach pompy ABS nie ma takiej pozycji. Ktoś ma na to jakiś pomysł?

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez Suchy.PL Zobacz wpis
                  Co do xds mam pytanie bo znalazłem w necie info że można regulować jego siłę działania natomiast u mnie w adaptacjach pompy ABS nie ma takiej pozycji. Ktoś ma na to jakiś pomysł?
                  Dostosowanie aktywnego dyferencjału XDS Wybierz sterownik 03 (Elektronika hamulców)
                  Dostęp bezpieczeństwa (40168/20103)
                  Adaptacje
                  Wybierz - Extended electronic differential lock
                  Wybierz jedną z opcji:
                  - Standard (domyślnie)
                  - Central
                  - Not activated
                  - Weak
                  - Strong
                  Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez Langusta Zobacz wpis

                    Dostosowanie aktywnego dyferencjału XDS Wybierz sterownik 03 (Elektronika hamulców)
                    Dostęp bezpieczeństwa (40168/20103)
                    Adaptacje
                    Wybierz - Extended electronic differential lock
                    Wybierz jedną z opcji:
                    - Standard (domyślnie)
                    - Central
                    - Not activated
                    - Weak
                    - Strong
                    Dziękuję za odpowiedź... Ja u siebie znalazłem to pod inną postacią. Jakieś dziwny ciąg znaków. Teraz już nie pamiętam ale nie było to tekstowe oznaczenie ale opcjach oczywiście było weak i strong i etc. Natomiast osobiście uważam ze totalnie nic się nie zmieniło a ustawiłem na strong

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez tadfi Zobacz wpis
                      Czy może mi ktoś pomóc z TPM?
                      Zrobiłem prawie wszystko oprócz zmiany w long Coding z 004002 na 70C002. Wpisuję nowe wartości, końcówka ładnie zmienia się na 70C002. Zamykam, zatwierdzam, mrugają ikonki z ABS, ASR i coś tam jeszcze. Wychodzę z modułu 03 ABS. Wchodzę z powrotem a tam wszystko po staremu, czyli końcówka 004002. Próbowałem kilka razy, ale bez skutku. Pompa z końcówką R.
                      Te nowe wartości wpisujesz poprzez skopiowanie domyślnego kodowania i wklejenie poniżej i zmieniasz ?
                      Ja tego nie zrobiłem w całym procesie, i funkcja w radio jest, kontrolka na zegarach też ale... po uruchomieniu auta miga i po chwili świeci na stałe. Nie mogę również użyć funkcji SET - dostaje komunikat że funkcja chwilowo niedostępna.
                      Czy to dlatego że nie zmieniłem tej wartości w kodowaniu ?

                      Komentarz


                      • #61
                        Witam kolegów, odgrzebuję stare zagadnienie, nie mogę poradzić sobie z HHC z swojej o3, czy ktoś byłby tak miły i napisał mi jak (na co dokładnie) muszę zmienić bajt25 ?
                        Dołączam foto. Z góry serdecznie dziękuję
                        bajt25--.jpg
                        ______
                        xxx

                        Komentarz


                        • #62
                          Na moje oko chyba powinno być 01100011 ale proszę o sprawdzenie. Dzięki.
                          ______
                          xxx

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez bejo Zobacz wpis
                            Na moje oko chyba powinno być 01100011 ale proszę o sprawdzenie. Dzięki.
                            dokładnie tak.

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez rrobert Zobacz wpis
                              witam

                              HHC działa jak w o2 - asystent ruszania na wzniesieniu - włączony biegu do przodu auto na wzniesieniu w kierunku jazdy po zdjęciu nogi z pedału hamulca przez chwile utrzymywane jest ciśnienie w układzie hamulcowym pozwala na ruszenie bez stoczenia sie auta do tyłu.

                              co do XDS - jak ostro ruszy sie w zakręcie na mokrym to auto ciągnie i nie ma reakcji ASR czuć ze lepiej sie klei do drogi - to są moje odczucia.

                              TPM - w poniedziałek dalsze testy - testy dobyły się dzisiaj informacje w pierwszym poście
                              Odświeżam temat,
                              Czy ktoś robił kodowanie przy pompie w poniższej konfiguracji? Robi się analogicznie jak opisane w tym wątku?
                              Załączone pliki

                              Komentarz


                              • #65
                                powinno być 00100011
                                Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X