Zamieszczone przez Chris11
Wada fabryczna Octavii 3?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Chris11A ja dzisiaj robiłem testy na różnych ustawieniach fotela: przód-tył, góra-dół fotel, góra-dół regulator pasa i nijak w żadnej pozycji pas nie dotyka plastiku w tym miejscu, żeby nie powiedzieć, że w ogóle nie dotyka plastiku (ale tutaj pewności nie mam - nie chciało mi się tak wnikliwie oglądać).
Może jestem jakiś niewymiarowy?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Pewnie tak. Tylko, że każdy ma prawo zapinać, tak jak chce. Robi się to przecież odruchowo. A w instrukcji nie jest opisana żadna specjalna procedura zapinania pasa w O3.
Nie można więc winą obciążać użytkownika.
[ Dodano: Pon 23 Lut, 15 10:17 ]
Zamieszczone przez mac_aaronU mnie poprzecierane. Pytanie czy nie ma to wpływu na trwałość pasa i nasze bezpieczeństwo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TinkyŻe się przeciera, to bym przełknął. Ale jakby mi w ASO powiedzieli, że nie umiem zapinać pasów, to bym chyba ^%&$ pięścią w stół i zaczął krzyczeć na cały salon. Co za chamska odzywka?!
"Kontrola obudowy słupka przy przednich pasach bezpieczeństwa i ewentualna wymiana w ramach gwarancji:
• Mocne przetarcie plastiku widać po stronie kierowcy. Po stronie pasażera element również zaczyna się przecierać.
• Jeśli jest to normalne zjawisko i nie będzie się pogłębiać – zostawiamy.
• Jeśli jest to natomiast wada, należy wymienić te elementy na nowe, odpowiednio wytrzymałe na tarcie pasów bezpieczeństwa. Nowe obudowy proszę zamontować tak jak oryginalne, żeby nic nie trzeszczało w czasie jazdy."
Nie zależało mi na wymianie tego za wszelką cenę. Gdybym dostał zgodną ze stanem faktycznym odpowiedź, że tego elementu nie zaprojektowano i nie wykonano w idealny sposób, że to się często zdarza, ale nie ma się czym martwić, nie zagraża to bezpieczeństwu jazdy, nie spowoduje przecierania pasów itp. itd. to sprawy by nie było. Jeśli jednak w odpowiedzi słyszę, że "Stwierdzono niewłaściwe użytkowanie pasów" to sory, ale się na takie traktowanie nie godzę. Nikt nie będzie robił ze mnie idioty. Taką odpowiedź mam nie tylko z ASO. Mam to też na tzw. piśmie (w mailu) z SAP, a właściwie z VGP, a także z Czech. Mało tego, po dłuższej wymianie korespondencji zasugerowano mi, że zapinania pasów uczą na kursie na prawo jazdy oraz że jeśli chcę, mogę się przecież doszkolić na kursie bezpiecznej jazdy. Wspaniała obsługa klienta, prawda?
Pomyślcie Koleżanki i Koledzy, o co w tej sprawie tak naprawdę chodzi. Ja po kilku dniach sobie uświadomiłem. Przecież ta część kosztuje bodajże 70 zł. Dlaczego żal im jest tak niskiej kwoty? Pomyślcie, co jest warta nasza gwarancja na auto, którą wielu z nas często odpłatnie przedłużyło do 4 lat.
Komentarz
-
-
Z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda u mnie (14 kkm, 10 miesięcy).
Po stronie pasażera brak oznak wytarcia plastiku, po stronie kierowcy mikroskopijne.
Przy zapiętych pasach (regulację mam ustawioną na min.) przesuwają się ładnie po czarnej wkładce. Jedyny moment styku krawędzi pasa o obudowę to zapinanie/wypinanie, gdy zostaje wysunięty do przodu (w kierunku kierownicy).
Komentarz
-
-
Na plastikach raczej nie. Raczej konstrukcja jest zrobiona w innej technologii. A jako że O2 to baza sprzed 11 lat jest raczej możliwe że odbyło się to bez większego udziału księgowości. Same plastiki to raczej kwestia eko, użycia recyklowanych stopów i tym samym redukcja kosztów. Tak samo jak z recyklowaniem papieru, taki nadaję się później do dupy
Komentarz
-
-
Tak naprawdę Skoda może nawet nie wiedzieć, że części plastikowe, które dostaje są gorszej jakości.
Wystarczy, że producent plastiku odejmie kilka gramów materiału/zmieni skład/proporcję itp., co będzie kompletnie niezauważalne w procesie produkcji auta, a efekt może być jak na powyższych zdjęciach.
Producent robi sobie oszczędności, Skoda żyje w nieświadomości dopóki klienci nie dadzą znać, a klienci (głównie tego forum) będą za chwilę obrzucać błotem całą markę.
Oczywiście, zaraz zostanę zjechany, że jak ktoś kupuję Skode to nie obchodzi go, kto produkuje części i to Skoda powinna tego pilnować... Owszem, ale ale jak sobie wyobrazić kontrolę każdej partii wszystkich kilku tysięcy części, z jakich złożone jest auto?
Takie kontrole robi się właśnie w momencie, gdy pojawi się reklamacja z rynku lub już w procesie produkcji auta części ulegają uszkodzeniu.
Jest więc duże prawdopodobieństwo, jeśli Skoda dostała taką informację już wcześniej, że problem rozwiązała prostując dostawcę tapicerki, bo nie wierzę, że jest to zamierzone działanie koncernu.
Komentarz
-
-
Ja tez moge napisac ze cos wiem, mozesz mi zaufac lub nie.
Poza tym wiedza na temat produkcji auta to jedno, a wiedza co sie w samej Skodzie dzieje to drugie.
Jesli masz wiedze/siedzisz w temacie/byc moze nawet pracujesz w tej branzy to ok, ale jesli ta wiedza nie pochodzi bezposrednio od Skody to Twoj post to tylko szereg domyslow.
Komentarz
-
-
Dzisiaj sprawdziłem jak to u mnie wygląda. Auto odebrałem 01.14r 12 tyś przebiegu i nie mam żadnego śladu przetarciaOctavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Tak naprawdę Skoda może nawet nie wiedzieć, że części plastikowe, które dostaje są gorszej jakości.
Wystarczy, że producent plastiku odejmie kilka gramów materiału/zmieni skład/proporcję itp., co będzie kompletnie niezauważalne w procesie produkcji auta, a efekt może być jak na powyższych zdjęciach.
Producent robi sobie oszczędności, Skoda żyje w nieświadomości dopóki klienci nie dadzą znać, a klienci (głównie tego forum) będą za chwilę obrzucać błotem całą markę.
Oczywiście, zaraz zostanę zjechany, że jak ktoś kupuję Skode to nie obchodzi go, kto produkuje części i to Skoda powinna tego pilnować... Owszem, ale ale jak sobie wyobrazić kontrolę każdej partii wszystkich kilku tysięcy części, z jakich złożone jest auto?
Takie kontrole robi się właśnie w momencie, gdy pojawi się reklamacja z rynku lub już w procesie produkcji auta części ulegają uszkodzeniu.
Jest więc duże prawdopodobieństwo, jeśli Skoda dostała taką informację już wcześniej, że problem rozwiązała prostując dostawcę tapicerki, bo nie wierzę, że jest to zamierzone działanie koncernu.
[ Dodano: Wto 24 Lut, 15 17:51 ]
Zamieszczone przez ŁabikDzisiaj sprawdziłem jak to u mnie wygląda. Auto odebrałem 01.14r 12 tyś przebiegu i nie mam żadnego śladu przetarcia
Komentarz
-
Komentarz