Zamieszczone przez Eryk Konieczny
dpf w nowej Octavii
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BravaisDzisiaj sprawdziłem:
100km/h - ok 1600
130 km/h - ok 2200
150km/h - ok 2500
Silnik 2.0 TDi 150KM
No czyli jazda autostradą (no niemiecką) z prędkością 150 km/h to niezbyt wysokie obroty i dobre warunki do wypalania DPF-u.Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez Eryk KoniecznyA jaki przebieg auta? ;-)
MaArek77 wydaje mi się że powyżej tych obrotów też dobrze się będzie wypalać samoistnie.
Komentarz
-
-
Odczyt z mojej OIII DPFa. Przebieg 19500km.
496 Particle filter; differential pressure sensor 1 bank 1; offset 3 hPa
497 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 0
498 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 0
499 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 15.20 l
501 Particle filter; oil ash volume 3.7 g
502 Particle filter; oil ash volume 0.00 l
503 Particle filter; soot mass calculated 20.73 g
504 Particle filter; soot mass measured 11.50 g
505 Particle filter; time since last regeneration 23692 s
506 Particulate filter ash load limit 80.00 g
Przebieg 19712
496 Particle filter; differential pressure sensor 1 bank 1; offset 2 hPa
497 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 0
498 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 0
499 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 9.68 l
500 Particle filter; kilometers since last regeneration 236047 m
501 Particle filter; oil ash volume 3.8 g
502 Particle filter; oil ash volume 0.00 l
503 Particle filter; soot mass calculated 14.54 g
504 Particle filter; soot mass measured 4.69 g
505 Particle filter; time since last regeneration 16193 s
506 Particulate filter ash load limit 80.00 gOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamB501 Particle filter; oil ash volume 3.7 g
502 Particle filter; oil ash volume 0.00 l
506 Particulate filter ash load limit 80.00 g
Komentarz
-
-
u mnie coś ostatnio DPF wariuje, 4-5 zrobiłem 900 km i DPF dopalał się 2 razy w tym raz przy powrocie, potem tydzień spokoju i w sobotę 11go znowu dopalanie, żona pojechała w trasęm zrobiłą 250 km i powrót, we wtorek 15go dopalanie, środa 16 dopalanie, nie wiem o co chodzi ale w mieście dopalał się równo co tydzień a nie co dziennie... ktoś coś?
Komentarz
-
-
Himenek, znany problem, DPF ma swoje odpały Raz sie wybitnie na niego wkurzyłem - leciałem z ZS do Hamburga (A20, wiec pustki i mozna deptac), nie ukrywam ze spieszylo mi sie, wiec gdzie nie było ograniczen to ponizej 160 schodzilem tylko z musu... Dojechalem, wystudzilem turbo pod praca. Po robocie podjechalem 4km do znajomej, zgasiłem, a po godzinie odpalam, ruszam do domu i co? DPF sie wypala
Wiec nie ma reguły, nawet jak go przegonisz 400km to moze stwierdzic ze musi sie wypalic i kit.. A nazbierac sie nie moglo w filtrze, bo auto mialo jakies 5-8tys km, do tego wiekszosc w trasach.. Zreszta nawet jak by byl mocno przytkany, to przez 400km cisniecia, ma kiedy sie wypalic....
Komentarz
-
-
Koledzy, ktoś mogłby pomóc?
Niedawno zaświeciła się kontrolka dpf i serwis zrobił komputerowe wypalanie, stwierdzili, że był mocno zapchany. Mimo to, mam wrażenie, że kończy mi się dpf. Prawie cały czas pracuje na podwyższonych obrotach (czyli na dopalaniu). . Gwarancji już nie mam, więc myślę o profesjonalnym wypalaniu. Auto służbowe, więc nie chce robić grubych ingerencji typu wycinka.
Jest ktoś godny polecenia ze śląska lub małop.?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJak ASO puscilo wypalanie to nikt nic wiecej nie zdziala. Pozostaje chemiczne czyszczenie DPF-a, ale kto to wykonuje nie wiem.
BTW. Jaki przebieg, ze takie "problemy" ??
Komentarz
-
Komentarz