Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik 1.2 TSI 105 KM w O3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • no i masz racje bo i ja w takie rzeczy nie wierzę, no chyba że jedzie non stop z górki :P

    Komentarz


    • Mogę napisać spalanie z własnego doświadczenia. Wszystkie wyniki na tempomacie i stała prędkość (średnia równa wskazanej, bo po wjeździe na autostradę czy ekspresówkę zerowałem średnie spalanie):

      - 90 km/h -> między 3.7 a 4 litry
      - 100 km/h -> między 3.9 a 4.3 litra
      - 120 km/h -> między 5.1 a 5.6 litra (5.6 przy 4 dorosłych osobach i bagażu)
      - 140 km/h -> między 6.1 a 6.6 (6.6 pod wiatr)

      Komentarz


      • Ok a ile w rzeczywistości bo to dane z komputera?
        Z tego co podajesz to Twoje auto pali mniej niż fabryka podaje.

        Nie mówię, że się nie da bo sam wczoraj miałem 4.8 l/100 km przy prędkości około 100 km/h czasem więcej przy wyprzedzaniu z silnikiem TSI poprzedniej generacji i mocy 105 KM ale to dane z komputera. W rzeczywistości u mnie auto spala średnio 0.2 - 0.3 więcej niż komputer podaje.
        SKODA Rapid 1.2 TSI 105 KM

        SKODA Fabia I 1.2 12V HTP 64 KM

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Kris86
          Mogę napisać spalanie z własnego doświadczenia. Wszystkie wyniki na tempomacie i stała prędkość (średnia równa wskazanej, bo po wjeździe na autostradę czy ekspresówkę zerowałem średnie spalanie):

          - 90 km/h -> między 3.7 a 4 litry
          - 100 km/h -> między 3.9 a 4.3 litra
          - 120 km/h -> między 5.1 a 5.6 litra (5.6 przy 4 dorosłych osobach i bagażu)
          - 140 km/h -> między 6.1 a 6.6 (6.6 pod wiatr)
          no i z tym się zgodzę a nie 160 i 5 litrów, ludzie nie róbcie z innych debili

          Komentarz


          • grzesk spalanie z kompa pokrywa się z tym z dystrybutora w O3 Różnice nie przekraczają 0,1 litra

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Kris86
              po wjeździe na autostradę czy ekspresówkę zerowałem średnie spalanie
              ale takie podawanie wyników IMO jest "oszukane"..... bo co to za zerowanie wszystkiego po wjechaniu na autostradę i podanie wyniku zaraz po wyjechaniu z niej ? to co .... wyjeżdżasz z garażu i masz autostradę pod domem i podróż kończysz w polu zaraz za autostradą ? :wink: samych wyników nie podważam bo może i tyle wychodzi, ale nie przemiawia do mnie sens takich pomiarów 8)
              SPOT Poznań:
              .....
              ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


              Error 503 Wojtas Unavailable :P

              Komentarz


              • Wojtas_Poznań chodzi mi o pokazanie, ile samochód pali przy stałej danej prędkości. Inne wyniki nie mają według mnie sensu, bo każdy jeździ trochę inaczej. Jeden mocno wciska pedał gazu inny nie, jeden stoi w korkach a drugi turla się 80 km/h pustą trasą do pracy. To są wyniki, na które nie ma wpływu ani styl jazdy ani też ruch na drodze.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Kris86
                  Nie wiem jaki był cel pisania takiego komentarza, bo humoru sobie poprawiać nie muszę, jako że jestem szczęśliwym człowiekiem. Mimo wszystko Ci odpowiem żeby Tobie poprawić humor
                  To, że jesteś szczęśliwy to widać. Tylko po jaki czort kupowałeś TSi ? Skoro lubisz oszczędną jazdę trzeba było kupić coś z LPG.


                  Zamieszczone przez Kris86
                  Bardzo wielu ludzi, z naciskiem na bardzo, ocenia osiągi samochodu patrząc jedynie ilość posiadanych przez silnik koni mechanicznych. I patrząc na Mondeo 1.6 120 KM czy Insignie 1.8 140 KM powiedzą "uuu mocny samochód i pewnie dobrze jeździ" a patrząc na Octavię 1.2 TSI 86 KM powiedzą "taki duży samochód i tylko taki silnik?! Przecież to w ogóle nie jeździ". A tymczasem oba samochody jeżdżą podobnie. Dlatego chciałem pokazać, że osiągi samochodu w dzisiejszych czasach nie zależą od KM a od konstrukcji silnika i jego wagi
                  Ludziom, którzy oceniają osiagi danego samochodu nie własnym doświadczeniem tylko suchymi danymi, należy współczuć. Podobnie tym co się podniecają testami opon.
                  Człowiek, który ma odrobinę wyobraźni i miał chociaż jeden samochód w życiu wie, że samochód z turbiną ( silnik benzynowy ) zawsze będzie żwawszy na początku obrotomierza od tego bez turbiny, nawet jeśli ten będzie miał wyższą moc. Różnica zaczyna się przy dużych prędkościach.

                  I na koniec powtórzę jeszcze raz: porównujmy np. 1,2 TSi do 1,2 TCe o zbliżonej mocy, 1,9 TDi do 1,9 DCi, 1.6 MPI do 1,6 np. z Renault i wtedy to będzie miało jakiś sens i wartość dla szukających informacji m.in. na tym forum.

                  O spalaniu to już mi się nawet nie chce pisać bo już widać czarno na białym, że nie tylko diesle mało palą i "produkują" nawet czasem paliwo ale TSI też

                  Miłego dnia Kolego Kris86

                  Komentarz


                  • Skoro juz zboczylismy ze 1.2TSI pali kropelke, to na poparcie cudow 2 wyniki z RS TDI:




                    A na powaznie - sadze ze zrobienie 4,5l nie jest cudem w tym aucie, dalo by sie pewnie i do 4l zejsc.. Co do tego na jakiej trasie, przykładowo: mieszkam w centrum Berlina, do autobahny mam 4km, potem ring, do Swiecka i A2 do Poznania, gdzie koncze u siostry (Komorniki ->kier Gorczyn, zjazd wiaduktem i z 3km bocznymi drogami tylko). Trasa jak najbardziej pogladowa, jezdze nia czesto. Majac 90km/h na blacie, 6 bieg (i pewnie kolo 1300rpm) nie bedzie sztuka tyle spalic. Normalnie pali w granicach 6-6,5l, ale nie ukrywam ze w kazde przyspieszenie to but gełboko.

                    Moja O3 RS

                    Komentarz


                    • Kris86, Dokładnie tak, u mnie w Fabce 1,2 90 jest tak jak mówisz, spalanie z kompa pokrywa się ze średnią liczoną z dystrybutora.

                      Komentarz


                      • Widzę, że koledzy z powodu przerwy w emisji Gry o Tron sami zaczęli tworzyć swiat fantazji, gdzie auta palą mniej niż podaje producent, diesle spałniają Euro 6 bez dpf-ów, a silniki o pojemności kosiatki jeźdżą jak auta sportowe. :lol:

                        Ciekawe, że test może i nie do końca prawdziwy, ale Zacharowi F3 ze skrzynią DSG 7b palił przy 90 km/h 5,5 L, a przy 140 km/h 7,8 L. Stąd te wasze wyniki są średnio wiarygodne, nawet biorąc pod uwagę, że jest 10% błędu. To pewnie wasza jazda tam gdzie piszecie 90 km/h tj. 70, a gdzie 140-160 to tak naprawdę jest 130 km/h a 160 to było, ale przez 10 sekund i koniec szaleństw.

                        A na koniec znowu porównujecie się do wolnossaków, tylko że takiemu wolnossakowi zarzucasz LPG za 2400 zł i koszt spada do prawie połowy z tego co wam palą, nie licząc większej trwałości. Ale co tam nie ważne. :P
                        Była O1 jest F2.

                        Komentarz


                        • Jak jeżdżę rapidem z silnikiem 1.2 tak, jak moim RSem "normalnie", to pali jak RS - 10 literków

                          I oczywiście, że nie może spalać 5 litrów jadąc "przeważnie 160-170", tyle to żodyn diesel nie spali przy takich prędkościach.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz


                          • 1,2 105 przy prędkości autostradowej + VAT + coś spalanie z komputera to ok 15-17 litrów

                            Komentarz


                            • Wiadomo, jak się jedzie spokojnie, to mało pali. jak się depnie, to idzie więcej. Ale ogólnie z silnika jestem zadowolony - 17.000 km

                              - cichy
                              - jak na tę moc, wystarczająco żwawy
                              - spalanie średnio 2 litry mniejsze niż w 102 km BFQ w O I

                              Mnie najbardziej ucieszyło spalanie podczas wakacji (wyjazd do Cro)

                              Tankowanie w Zwardoniu na granicy PL-SK, przejazd kilkadziesiąt kilometrów zwykłymi lokalnymi drogami, potem autostrada z prędkościami 140 przez SK i A, objazd kilkadziesiąt kilometrów lokalnymi drogami pomiędzy A - SLO i autostrada w Cro od granicy też do 140. Tankowanie za Bosiljevem po przejechanych 772 km od Zwardonia - spalanie 5,8. Przy załadowanym samochodzie
                              pozdrawiam - Darek

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez ruwado
                                Wiadomo, jak się jedzie spokojnie, to mało pali. jak się depnie, to idzie więcej. Ale ogólnie z silnika jestem zadowolony - 17.000 km

                                - cichy
                                - jak na tę moc, wystarczająco żwawy
                                - spalanie średnio 2 litry mniejsze niż w 102 km BFQ w O I
                                Jak kiedyś będę w stanie pozwolić sobie na zakup nówki, to ten silnik będzie moim faworytem.
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz


                                • Silnik bardzo udany, mam wersję 110KM w Leonie.

                                  Spalanie mam praktycznie takie jak w O2FL 1.6 TDI (no maksymalnie 0,5l więcej), a osiągi o niebo lepsze (10 sekund do setki vs. 12 sekund) - aczkolwiek to pewnie też zaleta dużo mniejszej masy (~150kg).

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez ORA_DEV
                                    Silnik bardzo udany, mam wersję 110KM w Leonie.

                                    Spalanie mam praktycznie takie jak w O2FL 1.6 TDI (no maksymalnie 0,5l więcej), a osiągi o niebo lepsze (10 sekund do setki vs. 12 sekund) - aczkolwiek to pewnie też zaleta dużo mniejszej masy (~150kg).
                                    Cyli to srednio to ile... bo ja w tym drugim mialem spalanie na poziomie 5-10l ze srednim z 50kkm 7l, to tu byloby do 8l srednio ??
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • Skoda 8l, Seat 8,5l

                                      Komentarz


                                      • W temacie tego silnika, opis awarii z forum Seata: LINK
                                        Pozdrawiam
                                        Northeusz

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Northeusz
                                          W temacie tego silnika, opis awarii z forum Seata: LINK
                                          Nic konkretnego nie napisał, mógł dać chociaż jakieś zdjęcia...
                                          JEST >>> O2FL by Lockin

                                          BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
                                          BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
                                          BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
                                          BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

                                          Komentarz


                                          • Northeusz, myślę, że ta dodatkowa gwarancja do 4 lat i 120000 km jest warta każdej złotówki. Widać, że usterki występują w pierwszym lub drugim roku użytkowania, więc co ma się wysypać to się wysypie w tym okresie.

                                            Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                            Fotki
                                            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                            Fotki

                                            Komentarz


                                            • Trasa z Klodzka do Lodzi z nartami na dachu. Prędkość do Wrocka do 90-100 km/h. Na autostradzie i esce tempomat na 110. Spalanie z kompa 5,6.

                                              Komentarz


                                              • Trasa z pod Warszawy:
                                                "50" do Mszczonowa
                                                "1" do Piotrkowa
                                                A1 do Tuszyna
                                                S8 do Wrocławia
                                                A4 do Kostomłotów
                                                Lokalne do Jeleniej Góry i do Harrachova przez Jakuszyce
                                                Z Harrachova do Pragi na początku przz góry potem D10
                                                Lokalnymi jak warunki pozwalały, na A i S do 160 km/h, tylko po D10 do 140 km/h
                                                spalanie rzeczywiste 6,4

                                                Potem jazda z Pragi do Harrachova D10 do 140 km/h i lokalnymi, i jazda po CZ lokalnymi po górach i powrót z Harrachova do J. Góry
                                                spalanie rzeczywiste 6,3
                                                pozdrawiam - Darek

                                                Komentarz


                                                • Najbardziej lubię jak ktoś pisze jazda do 140. Co to znaczy? Cały czas ktoś jechał 135-140 czy może 110-120 a przez kilka chwil 140? Bo według mnie częściej to drugie.

                                                  Komentarz


                                                  • A ja podam wartości uśrednione
                                                    W listopadzie trasa Rzeszów - Zabrze - Rzeszów, autostrada, w jedną stronę spokojnie, z powrotem mniej spokojnie ale w większości zgodnie z przepisami, no i trochę w mieście - w Zabrzu. Praktycznie cała trasa w dwie osoby, bez bagażu.
                                                    Razem z trasy 565 km, średnia prędkość 111 km/h, średnie spalanie 6,9 l/100km.
                                                    Spalanie z komputera, ale przy tankowaniu i obliczaniu spalania z ilości zatankowanego paliwa rozbieżność między wyliczonym i wartością z komputera w moim samochodzie nie przekracza 0,1 l/100km.
                                                    Załączone pliki
                                                    Była: O1 1.6 MPI
                                                    Jest: O3 1.2 TSI

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X