O3 RS czy Golf7 GTI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ptaku84
    Drive
    • 2009
    • 93

    Ketivv: mozliwe ale ja sie nie znam i nigdy takiego nie mialem. Ale jak to mowia TDI Engines are for senior citizens

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      Zamieszczone przez ptaku84
      ale ja sie nie znam i nigdy takiego nie mialem
      ale własne auto już jakieś miałeś poza firmowym cieniasem z gazem? :wink:
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • ptaku84
        Drive
        • 2009
        • 93

        Ta i nieuzywane tak jak twoje a w dodatku nie na rope dla traktorow poza tym wyluzuj bo jestes z innej epoki.

        Komentarz

        • SS
          RS
          • 2010
          • 16209
          • Superb III (3V3)

          bubuDE, ciesz się. Jak zapłacisz to sytuacja się odwraca i już nie rozdajesz kart :wink: Oby czas do odbioru szybko zleciał
          Pisał Sebastian

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            Zamieszczone przez ptaku84
            Ta i nieuzywane tak jak twoje a w dodatku nie na rope dla traktorow poza tym wyluzuj bo jestes z innej epoki.
            jeżeli stać cię kolego tylko na takie teksty i obrażanie innych na samym twoim początku działalności w tym klubie to mnie osobiście nie pozostaje nic innego jak żal że będziesz jeździł Skodą
            sorki za OT
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • bubuDE
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 763
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              W Lublinie żadnego rabatu od siebie jako sprzedawcy jedynie ten z reklam jaki był aktualnie. W Krakowie jeśli pamiętam 10%. Kupiłem u Niemca przy 14% znizki, do tego rejestracja gabloty, olej, trojkat, apteczka, nalepka eco, numer na zyczenie czyli drobiazgi.
              PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

              Komentarz

              • lempart
                Drive
                • 2013
                • 97

                Zamieszczone przez bubuDE
                W Lublinie żadnego rabatu od siebie jako sprzedawcy jedynie ten z reklam jaki był aktualnie. W Krakowie jeśli pamiętam 10%. Kupiłem u Niemca przy 14% znizki, do tego rejestracja gabloty, olej, trojkat, apteczka, nalepka eco, numer na zyczenie czyli drobiazgi.
                Rozumiem, ze w niemieckim salonie. Dziwne jest to, ze ceny tam podaja jakby wyzsze od tego co w Polsce. Za dosc podobna konfiguracje w Polsce mialem 140k PLN na na niemieckiej 39k EUR (ceny z konfiguratorow przed rabatem). Ale bardzo w szczegoly nie wchodzilem, a moze tam tkwi diabel

                Rejestrujesz auto w Polsce czy Niemczech?

                Komentarz

                • elektrykprosty
                  Rider
                  • 2013
                  • 311

                  Cennikowo w DE auta są jakies 15% droższe niż u nas. Przynajmniej Skoda, VW.

                  Dość powiedzieć, że brokerzy eksportują Skody z PL do innych krajów EU.

                  Komentarz

                  • bubuDE
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 763
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    Tam rejestruje bo tam kupiłem. Jest niewielka różnica w wyposażeniu, w Pl czujniki cofania z przodu, w N. nie ma, w N. kola 18 tu 17. w N. grzane siedzenia z przodu.Tyle pamiętam. Od początku oferty można było zamówić tylko kombi, podczas gdy w Pl dostępne były obydwa modele na raz. Teraz jest cennik na obydwa. U Szkopów nie da się założyć kol mniejszych od 17-tek, sprawdziłem, nie wiem jak u nas.
                    Mirek
                    PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                    Komentarz

                    • lempart
                      Drive
                      • 2013
                      • 97

                      No widac, ze maja rozna polityke dla roznych krajow (w tym tez roznice w wyposazeniu). Przykladowo Columbus w Niemczech jest drozszy niz w Polsce, ale z kolei sa inne dodatki taniej. Do tego dochodza kwestie roznic walutowych, bo wystarczy wahniecie EUR +/- 5% i juz oferta jest inna.

                      Komentarz

                      • metrotest
                        Rider
                        • 2006
                        • 506
                        • Volkswagen
                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                        A tak przy okazji.
                        Czy w salonie np. we Wrocławiu można się przejechać Skodą RS TSI ? Golfem GTI można - np. salon koło Korony.

                        Komentarz

                        • Sebastian75
                          Elegance
                          • 2013
                          • 912

                          Zamieszczone przez Wlody
                          ale Daniela chyba nie przebije..
                          Lepsze warunki dostałem w Tarnowie - pomijam już kompetencje sprzedawcy
                          Uważam, że Kraków jest na tym forum przereklamowany

                          Dodam, że jestem spod Krakowa, a auto kupowałem w Tarnowie...

                          Komentarz

                          • SS
                            RS
                            • 2010
                            • 16209
                            • Superb III (3V3)

                            Sebastian75, to prosimy o kontakt który może być przydatny. Chyba, że "twój" sprzedawca sobie nie życzy :wink:
                            Pisał Sebastian

                            Komentarz

                            • Sebastian75
                              Elegance
                              • 2013
                              • 912

                              Paweł Kobos

                              Komentarz

                              • Dig Dug
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 1306
                                • Seat

                                Sebastian75, Trzeba z nim uważać, bo jak negocjowałem moją F2, to wyszło, że dostanę upust kwotowy, ale część to doposażenie, czyli Alarm gratis, dywaniki, chlapacze. Ale rozmawialiśmy o ekwiwalencie z cennika, czyli oryginały. Przy odbiorze okazało się, że Alarm oni dołożyli, dywaniki nieoryginalne, chlapacze to nie wiem. I jeszcze radio mi dokładali i chcieli się wykpić z wejścia Aux-in. Wg. mnie to walenie w babuko.

                                Więc jak ktoś będzie kupował u Kobosa, to niech zapisze, sobie, że wszystko ma być fabryczne, a dokładane dywaniki oryginalne. To są zabiegi handlarskie i najgorsze jest to, że gdybym wiedział, że będą mieszać w instalacji przy dokładaniu Alarmu, to by olał upust, byle nie grzebali w samochodzie. Ja następnym razem będę ostrożniejszy.

                                [ Dodano: Pon 05 Maj, 14 09:40 ]
                                A poza tym w Tarnowie u Bączka walą w bambuko podczas serwisu. Na 1 przeglądzie było OK, ale na 2 dopisywał mi koleś pewne rzeczy, których nie robił. Na bezczelniejszego mówił, że robił. Dobrze, ze można stać przy aucie i podglądać, bo inaczej nie wiem co by się działo.
                                Była O1 jest F2.

                                Komentarz

                                • Sebastian75
                                  Elegance
                                  • 2013
                                  • 912

                                  Ja dostałem rabat kwotowy - wszystko było, jak uzgodniono. Mało tego - podejście do Klientka na szóstkę z plusem. Wyjaśnienie zawiłości, wątpliwości - obydwa salony w Krakowie wymiękły po paru emailach; nie należę do osób, co wydają ponad 100 na auto i wierzą we wszystko, co im się powie.

                                  Co do serwisów - w Krakowie słyszałem, że jak jechać to tylko do Emidy - drugą firmę odradzało mi mocno dwóch dobrych znajomych - z powodó, które podałeś powyżej. Dlatego jak będę serwisował to tylko w Emidzie.

                                  Komentarz

                                  • metrotest
                                    Rider
                                    • 2006
                                    • 506
                                    • Volkswagen
                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                    Mały OT
                                    Ale teraz można mieć osiągi w normalnych autach :roll:

                                    BMW 850i było drugim (po luksusowej limuzynie 750i, która trafiła do sprzedaży dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Motor o pojemności pięciu litrów generował 300 KM mocy i 450 nm momentu obrotowego, dzięki czemu coupe, ważące blisko 1800 kg, mogło przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 6,8 sekundy. Napęd trafiał na tylne koła poprzez specjalnie przygotowaną dla tego modelu ręczną, 6-stopniową skrzynię biegów lub 4-biegowy automat.
                                    Link
                                    Załączone pliki

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      Tylko ten motor byl totalnie nie wysilony, nie mial czegos co sie moze zepsuc (kompresor lub turbina) i mial cos, czego nawet kilka generatorow nie wygeneruje we wnetrzu O3 albo G7 - dzwiek silnika oraz wydechu :twisted:

                                      Ciekawe czy gdyby Golf wazyl 1800kg i mial moc 300KM przyspieszalby tez w takim czasie
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • andriu21tg
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2008
                                        • 1499

                                        S-3, ja mam 7 wprawdzie nie GTI Turboburbo , ale ładnie dopasionego i powiem ci że hmm.. jeśli masz 2 auto większe niż Golf, a auto ma służyć jak w moim przypadku aby zawozić i odbierać dzieci z przedszkola to stajnia VW jest ok. Natomiast jeśli myślisz o nim jako o nr 1 to od razu Ci mówię zapomnij..
                                        Jeśli mówisz o materiałach wykończeniowych- to niech ludzie mówią tu co chcą nawet Ci którzy "macali" i przejechali sie 10 km Golfem, ale różnica na korzyść Golfa w stosunku do Octy to przepaść. Jeśli ma to być jedyny samochód to detale schodzą na 2 plan i w tym wypadku wybrałbym Octavie(różnica między O2 a G5,6 niebyła tak rażąca) - ilość miejsca w porównaniu do 7 mam na myśli bagażnik robi robotę.. Choć jeśli chcesz szybko i dużo- to może warto pomyśleć o Superbie ? ja mam 1,8TSI Wojtek zrobił bezpieczne 215KM i jest banan

                                        Komentarz

                                        • trasat23
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 417

                                          Zamieszczone przez lempart
                                          bo wystarczy wahniecie EUR +/- 5% i juz oferta jest inna.
                                          kolego, a kiedy ty widziałeś takie wahnięcie na naszej walucie.
                                          www.kawapelnaslonca.pl

                                          Komentarz

                                          • jerol
                                            Ambiente
                                            • 2014
                                            • 188

                                            trasat23, nie do mnie ale... rok temu euro na szczycie bylo 5% drozsze niz cena terazniejsza, 3 lata temu 5% tansze, wczesniej przed i po krachu to juz nie mowie o roznicy, nie wiem jak wplywalo to na ceny samochodow.

                                            Komentarz

                                            • trasat23
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 417

                                              Zamieszczone przez jerol
                                              rok temu euro na szczycie bylo 5% drozsze niz cena terazniejsza, 3 lata temu 5% tansze
                                              Zgadzam się, że w perspektywie roku takie zmiany mogą wystąpić, ale gdy kupujesz samochód, to robisz to tu i teraz, więc raczej o kurs waluty byłbym spokojny. Inaczej ma się sprawa z cenami bazowymi porównywalnych modeli O3 w Niemczech, które są znacznie wyższe od naszych. Złotówka musiałaby być znacznie silniejsza, aby te różnice na dzień dzisiejszy zrównoważyć.
                                              www.kawapelnaslonca.pl

                                              Komentarz

                                              • ketivv
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1155

                                                jeśli na auto czeka się 4 czy 10 miesięcy to może się tak zdarzyć, że wahanie kursu ma wpływ na jego cenę o ile była ustalona w EUR (lub innej walucie obcej) lub w umowie jest stosowne zastrzeżenie

                                                bywa tak, że na auta robione pod zamówienie się jednak czeka i często są to auta drogie
                                                można by wręcz zaryzykować, że im droższe auto tym dłuższy czas oczekiwania

                                                Komentarz

                                                • S-3
                                                  Drive
                                                  • 2013
                                                  • 79

                                                  Po roku wracam do rozważań kupna Golf 7 GTI.
                                                  Udało mi się wynegocjować rabat ok 11 kpln za ten samochód, finalnie mogę go mieć w cenie 101 kpln.
                                                  Na RS trzeba czekać 6 miesięcy więc odpadł.

                                                  Mam do Was kilka pytań.

                                                  1. Czy cena 101 kpln jest ok za golfa GTI.
                                                  2. Facet w salonie powiedział mi że nikt nie zamawia GTI bez DSG, czy naprawdę nie da się obejść bez DSG?
                                                  3. Rozważam jeszcze wersje passata w wersji perfectline z pakietem R line ale silnik 14. TSI 160 km. I tego silnika się obawiam. Czy ktoś może się wypowiedzieć co do tej jednostki. Daje radę czy odpuścić.

                                                  Komentarz

                                                  • krzyzakp
                                                    L&K
                                                    • 2013
                                                    • 1016
                                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                    Jezeli celujesz w Golfa GTI, to za kolkiem Paska 1.4TSi bedziesz sie czul jak jadac dostojna limuzyna
                                                    Co do DSG - jak juz ktos, gdzies pisal - zupełnie inne odczucia, bo da sie spod swiatel startowac lepiej niz na manualu - tu jednak DSG nawet zawodowcy nie pokonaja, bo biegi wrzuca blyskawicznie...
                                                    Jezeli chodzi o cene - patrzac na cennik/konfigurator, to albo jest to podstawa, a jak doposazona, to i tak niezle, bo taniej o jakies 7-9k od podstawowej wersji, jaka oferuje konfigurator (chyba ze czegos nie wylapalem - odpalona na minute tylko).

                                                    Moja O3 RS

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...