Kolejny test pokazujący dużo lepsze przyśpieszenie w O3 RS /DSG/ niż wg danych katalogowych
Co ciekawe Zacharowi też tak wyszło, choć śmiał się, że pewno dostał do testów "wersję specjalną"
Test - filmik Test - artykuł, jest też o spalaniu, pracy skrzyni DSG i nieodpadającym znaczku RS /tym razem, bo w dieslu w końcu bardziej trzęsie :wink:/.
P.S. To jak przyśpiesza Golf GTI nie mówiąc już o Leonie Cupra :twisted:
Kolejny test pokazujący dużo lepsze przyśpieszenie w O3 RS /DSG/ niż wg danych katalogowych
Co ciekawe Zacharowi też tak wyszło, choć śmiał się, że pewno dostał do testów "wersję specjalną"
Test - filmik Test - artykuł, jest też o spalaniu, pracy skrzyni DSG i nieodpadającym znaczku RS /tym razem, bo w dieslu w końcu bardziej trzęsie :wink:/.
P.S. To jak przyśpiesza Golf GTI nie mówiąc już o Leonie Cupra :twisted:
Przecież to jest ta sama RS co testował Zachar, wiec może to jest jakaś "wersja specjalna" :wink:
Dziś - w zasadzie przed chwilą - pomierzyłem swoją do licznikowych 100 (pełny spontan na moim osiedlu, launch control, lap timer, kilka pomiarów) - czasy od 5,9 do 6,6 w zależności od nawierzchni i nachylenia.
5,9 było na drodze nachylonej leciutko w dół, 6,6 dość mocno w górę. Ciężko u mnie w okolicy o idealnie poziomą ulicę, a jak pisałem było to zupełnie nieplanowane.
Jestem miło zaskoczony, jest fajnie, a gdyby nie to mielenie w miejscu na jedynce mogłoby być jeszcze bardziej fajnie.
Komentarz