ale jak ktoś chce rodzinne auto z bagażnikiem dużym to zostaje nam tylko 1 pozycja
O3 RS czy Golf7 GTI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez maro rswiększe hamulce - czyli z przodu takie same jak w RS, w tyłu większe (bez pakietu z przodu w golfie są mniejsze niż w RS)
7gti 314/300
7gti pp 340/310kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Kolejny test pokazujący dużo lepsze przyśpieszenie w O3 RS /DSG/ niż wg danych katalogowych
Co ciekawe Zacharowi też tak wyszło, choć śmiał się, że pewno dostał do testów "wersję specjalną"
Test - filmik
Test - artykuł, jest też o spalaniu, pracy skrzyni DSG i nieodpadającym znaczku RS /tym razem, bo w dieslu w końcu bardziej trzęsie :wink:/.
P.S. To jak przyśpiesza Golf GTI nie mówiąc już o Leonie Cupra :twisted:
Komentarz
-
-
namo
-
Zamieszczone przez metrotestKolejny test pokazujący dużo lepsze przyśpieszenie w O3 RS /DSG/ niż wg danych katalogowych
Co ciekawe Zacharowi też tak wyszło, choć śmiał się, że pewno dostał do testów "wersję specjalną"
Test - filmik
Test - artykuł, jest też o spalaniu, pracy skrzyni DSG i nieodpadającym znaczku RS /tym razem, bo w dieslu w końcu bardziej trzęsie :wink:/.
P.S. To jak przyśpiesza Golf GTI nie mówiąc już o Leonie Cupra :twisted:
Komentarz
-
-
Dziś - w zasadzie przed chwilą - pomierzyłem swoją do licznikowych 100 (pełny spontan na moim osiedlu, launch control, lap timer, kilka pomiarów) - czasy od 5,9 do 6,6 w zależności od nawierzchni i nachylenia.
5,9 było na drodze nachylonej leciutko w dół, 6,6 dość mocno w górę. Ciężko u mnie w okolicy o idealnie poziomą ulicę, a jak pisałem było to zupełnie nieplanowane.
Jestem miło zaskoczony, jest fajnie, a gdyby nie to mielenie w miejscu na jedynce mogłoby być jeszcze bardziej fajnie."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
Komentarz