Zamieszczone przez Andja
Koszty eksploatacji wersji RS
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Sebastian75JacekRS,
ile zrobiłeś kilometrów, że tarcze masz już do wymiany?
I - ile powiedzieli Ci w ASO?
[ Dodano: Sro 11 Mar, 15 16:32 ]
Zamieszczone przez TrancerZamieszczone przez AndjaW listopadzie płaciłem za 312mm do O II rs tdi 460,00 kpl + 195,00 kpl klocki + wymiana 160,00. Wszystko z Bosh'a.
W OIII rs tdi też są 312?"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
JacekRS, odpowiedz jest na pierwszej stronie tego tematu.
Zamieszczone przez adamwoMoge podac koszt tarcz i klockow w aso. Tarcza 1 szt 700 zł, klocki komplet przód 700 zł. Tak wiec jak sie pojawia w hurtowniach to cena pewnie przez pół. Nie jest to jakis kosmos, zupełnie do przeżycia. Poza tym jak napisał pzedmówca , liczy sie frajda z jazdy , a to zawsze więcej kosztuje
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HubeeJacekRS, odpowiedz jest na pierwszej stronie tego tematu.
Zamieszczone przez adamwoMoge podac koszt tarcz i klockow w aso. Tarcza 1 szt 700 zł, klocki komplet przód 700 zł. Tak wiec jak sie pojawia w hurtowniach to cena pewnie przez pół. Nie jest to jakis kosmos, zupełnie do przeżycia. Poza tym jak napisał pzedmówca , liczy sie frajda z jazdy , a to zawsze więcej kosztuje
[ Dodano: Sro 11 Mar, 15 19:11 ]
Zamieszczone przez MaicroftTarcza 340x30mm 1K0615301AD cena ~600zl/szt
Zamieszczone przez JacekRSW RS O3 są 340mm i takie mogę mieć za 290 zeta/szt za zwykłe ATE.
Dzięki za info wszystkim, jakiś obraz się rysuje. Wiem, że RS jest droższy w utrzymaniu, ale skoro mozna zaplacic mniej ... o wiele mniej za "taile" to czemu nie skorzystać, a za oszczędzone pieniążki dokupić jakieś dodatkowe gifty...???"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRS[Dzięki za info wszystkim, jakiś obraz się rysuje. Wiem, że RS jest droższy w utrzymaniu, ale skoro mozna zaplacic mniej ... o wiele mniej za "taile" to czemu nie skorzystać, a za oszczędzone pieniążki dokupić jakieś dodatkowe gifty...???
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dj1978Zamieszczone przez JacekRS[Dzięki za info wszystkim, jakiś obraz się rysuje. Wiem, że RS jest droższy w utrzymaniu, ale skoro mozna zaplacic mniej ... o wiele mniej za "taile" to czemu nie skorzystać, a za oszczędzone pieniążki dokupić jakieś dodatkowe gifty...???"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Po przeglądzie przy 45kkm wróciłem do pierwszego oleju, dodatkowo wyszło dolanie 400ml płynu chłodniczego (chyba dużo?). Tarcze i klocki po 45kkm jeszcze nie do wymiany, w ASO powiedzieli mi, że tarcze do RS`a koszt około 1000PLN za 2 szt, a za klocki około 500PLN... tanio to to nie jest."Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRStarcze do RS`a koszt około 1000PLN za 2 szt, a za klocki około 500PLN... tanio to to nie jest
tyle co do 1,2 tsi (z całym szacunkiem dla tych co maja 1,2tsi)?
chcesz mieć RSa to niestety musisz placić koszty jego utrzymania- to raczej oczywiste
IMHO wcale nie uważam że to jest drogo - do Audika tarcze potrafią kosztować po wielokroć więcej - np do S8 koszt 4 tarcz w ASO PL to 70 tyś zł + niecałe 10 tyś zł za komplet klocków a do RS6 jedna tarcza to koszt 18tys PLN
:diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRStanio to to nie jest.
po prostu dziwi mnie takie podejsie, że kupując auto za ok 120tys chcesz żeby koszt serwisu był taki sam jak w aucie za 50tys w ramach tego samego modelu
odpowiedz sobie sam- czy kupując RSa wiedzialeś, że RS ma inne (czytaj mocniejsze) zawieszenie, hamulce, silnik i wykończenie w porównaniu do wersji "cywilnej' ?
i czy w związku z tym dokonałes prostego procesu myślowego kojarząc prosty fakt, że w związku z tym koszty utrzymania auta będa wyższe niz w "cywilnej" wersji?
więc nie rozumiem sensu wypowiedzi, żeZamieszczone przez JacekRStarcze do RS`a koszt około 1000PLN za 2 szt, a za klocki około 500PLN... tanio to to nie jestprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdychcesz mieć RSa to niestety musisz placić koszty jego utrzymania- to raczej oczywiste
IMHO wcale nie uważam że to jest drogo - do Audika tarcze potrafią kosztować po wielokroć więcej - np do S8 koszt 4 tarcz w ASO PL to 70 tyś zł + niecałe 10 tyś zł za komplet klocków a do RS6 jedna tarcza to koszt 18tys PLN
:diabelski_usmiech
Poza tym, tam chyba mowa o tarczach ceramicznych.. Wiec troche inna ligaNie mniej zgadzam sie ze w RSie beda drozsze niz w np. 1.2tsi.. Chocby przez rozmiar oraz to, ze maja troche inne zalozenia - w koncu RS jest robiony z mysla ze czasem troche pocisniesz. W 1.2tsi tez mozesz, ale nie bedzie to na pewno az takie cisniecie jak w RS, bo po prostu nie da rady
Komentarz
-
-
Kilka stron wczesniej podawalem koszt tarcz i klockow aftermarketowych klasy co najmniej tak dobrej jak nie lepszej niz ori.
Nawiercany Zimmerman 340zl/szt, gladki 240zl/szt. Czy to jest duzo w takim wychwalanym usportowionym RSie??
Jak ktos kupuje BMW to bierze je z BSI oraz BSR i przez 5 lat nic nie obchodzi, a potem albo wczesniej kupuje nowy model, wiec o czym mowa :lol:
Komentarz
-
-
Ja bym się tak na tego Superba 280 nie napalał. Jako drugi, razem z RS to i owszem. Tak planuję zrobić - zamienić S2 na S3 (ale jeszcze silnika nie wybrałem - i tak pewnie żona będzie tym jeździć). Ale należy pamiętać, że te 280 KM w takim wielkim pudle nie robi żadnego wrażenia - podobnie jak dzisiejszy 3.6 V6. Ot silnik jak silnik. Zapierniczać toto nie zapiernicza. Taka moja obserwacja po kilku rundkach takim wynalazkiem. Rozumiem, 350 - 400 KM, do tego 4x4 i DSG...Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz