MaArek77, główne podzespoły tak- jest unifikacja
ale już np plastikowe pierdółki bywają rózne
no i zdecydowanie jest inna jakość wykończenia i funkcjonalność podzespołów
jak napisałem powyżej - ja już Octavii więcej nie kupię
ceny są porównywalne z innymi markami, jakość wykończeni i trwałość nie powala a serwis Skody jest zwyczajnie drogi - np w Audi koszt przeglądu mam niższy niż w w Skodzie pomimo tego, że mam złotą kartę Skody :roll:
To dla mnie nowość.
No podobno Golf 7 jakościowo jest lepszy (plastiki, spasowanie itp). nie trzeszczy i jest dopracowany.
No z cenami przeglądów kolega mnie zdziwił. Ile kosztuje taka przyjemność w skodzie w porównaniu do Audi ?
Podobno, bo chłopaki na forum golfa już narzekają że w siódemce skrzypią uszczelki i są jakieś odgłosy z przednich kół przy maksymalnych skrętach kierownicy. W R-ce chłopakowi poszły wiatraki i 2 tygodnie był bez samochodu, także z tą super jakością VW jest różnie jak się okazuje. Pisali też o kłopotach turbin w R. Może 300KM z 2 litrów to przesada. Zobaczymy.
"To moze teraz ja:-)
Przebieg 3 tys wymiana skrzyni na nowa, w starej posypaly sie sprzegla, zarowno stara jak i nowa szarpia na d2 to co opisuje Mario, wiem jedno jak bym cofnal czas to bralbym manuala, albo nie wcale bym golfa nie kupil tylko zostal przy megane rs"
"Jest też jeszcze jedna przypadłość. Podobno część golfów ma wadliwy wał napędu i jeśli słychać przy ruszaniu stukanie w tylnej części samochodu, może to być wadliwy wał.
ASO oczywiście usunie bez gadania usterkę. Mówił mi o tym kolega pracujący w VW, więc chyba nie są to pojedyncze przypadki skoro VW już o tym wie"
Teraz jest dobre promo - 4 lata/120.000 km gwarancji + przeglądy basic za 2175 zł jak płatność gotówką i 1.088 zł przy kredycie. Jak 60.000 km to jeszcze połowa tego.
Teraz jest dobre promo - 4 lata/120.000 km gwarancji + przeglądy basic za 2175 zł jak płatność gotówką i 1.088 zł przy kredycie. Jak 60.000 km to jeszcze połowa tego.
ale tylko dla nowo kupionych samochodów??
A tak zapytam... robiła kiedyś Skoda takie akcje, że w trakcie trwania gwarancji można było sobie ją wydłużyć?
W Mazdzie wiem, że w ostatnim dniu trwania gwarancji nawet o kolejne dwa lata można wydłużyc gwarancję...
Tak pytam, bo nie wiem czy juz czipsowac w dynosofcie auto czy jeszcze nie...
Czyja to biala RS'a na fanpage'u dynosoftu? Jak wrażenia?
Wydaje mi się że tylko przy zakupie, ale powiem szczerze nie interesowałem się bo wiesz - ja jeszcze nawet nie zamówiłem, choć to akurat zmieni się już w poniedziałek rano
Nie tyle przy zakupie co przy zamowieniu, bo to idzie do fabryki. Co jest dziwne, bo co z nowymi samochodami, ktore juz stoja na placu? Nie mozna wziac ich z 4-letnia gwarancja? Ja dostalem info, ze potem pakietu gwarancji dokupic nie mozna. Tylko przy zamowieniu
Ja dodatkowe 2 lata gwarancji dołożyłem już po złożeniu zamówienia. Przy odbiorze auta Dealer wbił tylko pieczątkę w odpowiednie miejsce (ostatnia strona w instrukcji obsługi).
Koledzy pytanko o sprzeglo w rs tdi. Czy jest ono takie samo jak w audi a4 z silnikiem CAG ? Pytam, bo kolega co ma takowe Audi wciska mi, ze sprzegla sa takie same i ze po czipsie powinienem od razu rozlgadac sie za "nowym"....????
Himenek, zalezy jak jezdzisz... Ja nie widze sensu wywalac 8tys na cos, z czego prawie korzystac nie bede.. Czemu? Bo czesto zdarza mi sie robic w trasie po 100-200km bez dotykania sprzegła w manualu - po wjezdzie zapinam 6ke i na niej lece sobie dlugo.. Skutkiem tego na odcinku 400km rusze sprzeglo z 15razy: wjezdzajac na autostrade, potem jeden zjazd gdzie trzeba do 60 zwolnic, a potem zjezdzajac z autostrady.. Wiec ruszenie reka pare razy na 3-4godziny to nie jest jakis koszmarny wysiłek ani dyskomfort...
Kwestia tego gdzie i jak sie jezdzi..
Bo nie jeździłeś DSG.
Pożycz sobie RS TSI z DSG na dzień - a potem drugiego - z manualem.
Sebastian75, Czy zamiast RS+DSG moze byc Audi A5 1.8tsi z DSG (czy jak Audi nazywa owa skrzynie u siebie)?
Jezdzilem nim parenascie razy, po miescie, po autostradzie i... nie, dziekuje. Nie przekonała mnie ta skrzynia do siebie pod katem normalnego uzytkownia, tak jak to robie.. Owszem, w tym aucie (sluzbowe w firmie, jezdzi nim pare/parenascie osob w sumie), ma to sens i mozna sie pobawic - w koncu sluzbowka.. Ale do normalnej jazdy tak jak smigam po trasach 3xNIE.
Sebastian75, dzieki ze w koncu ktos to napisał
Bo praktycznie kazdy z DSG robi tu nagonke jakie jest zajebiste i jakie niezastapione... I ze kazdy powinien miec bo inaczej to nie jazda...
Tymaczasem zalezy co kto lubi i woli. Niektorym podpasuje, innym nie.. Mnie raz mocno wkurzył, bo ruszałem ze stopu, wypatrzyłem luke, dalem mu buta do oporu a on nie dosyc ze musiał pomyslec sekunde co zrobic, to potem dziwnie zazgrzytał i dopiero zaczal probowac mielic w miejscu kolami, co z plynnym startem duzo wspolnego nie mialo... Owszem, nie był w trybie sport, ale mimo to po wcisnieciu w podloge z postoju, powinien byc w stanie wypalic, a nei zalosnie mielic w miejscu, skoro to taki madry automat.. Moze owszem, nalezy troche sie przestawic, ale mam zboczenie ze nie pozwole sie rzadzic elektronice, jak juz to ma pomagac, a nie zmieniac moje podejscie do uzywania sprzetow..
Nie wspominajac ze za cos, co mnie nie ciagnie mialbym jeszcze 8tys dawac... Wole juz ta kase zachowac na komplet zimowek, z 2 przeglady, a po gwarancji chipa + wydech
Owszem, bedzie mielil, ale zawzse mam do dyspozycji sprzeglo i moge sobie tymi 2 pedałami wszystko zrobic jak chce A w automacie zakladam, ze skoro to taki "madry" system to mimo buta nie da tyle mocy na os by ta sie slizgala.. A tu dupa
Nie mam jakos problemu z mysleniem ktory bieg przy wyprzedzaniu, jeszcze mi powiedz ze patrzyc bys musiał na drazek jak go wrzucic poprawnie :lol: Kwestia wyczucia skrzyni+silnika i robienie tego na wyczucie... Szczegolnie gdy np. jade 90km/h za tirem, jest pusta droga, za mna pusto, to nei redukuje, tylko spokojnie, powoli biore sobie cały zestaw...
Ja tam "na Mikołaja" czipsa sobie zapodam i bedzie trzeba gaz "szanowac" co by zimowki jeszcze na kolejna zime starczaly. BTW zauwazylem ze juz przy 184 koniach jak jest mokro i troche syfiku na drodze to trzeba popuszczac gaz bo trakcja zaraz mrugac zaczyna i z dynamicznego startu nici.
Aha, ktos tarcze juz zmienial RS? Mi na przegladzie przy 30kkm powiedzieli, ze "starcza jeszcze do przegladu przy 45kkm"... Ile tarcze kosztuja i klocki? Gdzies mi sie obilo ze tarcza 700PLN....???? Mozna juz poza ASO je dostac?
Komentarz