Koszty eksploatacji wersji RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Leniwiec
    Rider
    • 2009
    • 624
    • Octavia IV (NX3)
    • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

    #76
    Najszybszy rs tsi potem 1.8 a pozniej rs tdi. Czasami jak czytam komentarze to dochodze do wniosku ze ludzie nie jezdzili innymi o3 niz posiadaja a do tego nie czytaja danych fabrycznych.
    Jak już się tak trzymać danych fabrycznych to najszybszy do 100 km/h po RS TSI jest TDI 184KM 4x4 (zwykłe Combi, nie Scout), a dopiero potem jest 1.8 TSI a dalej RS TDI.
    Pozdro

    Komentarz

    • mufel
      Ambiente
      • 2014
      • 194

      #77
      Zamieszczone przez Leniwiec
      Najszybszy rs tsi potem 1.8 a pozniej rs tdi. Czasami jak czytam komentarze to dochodze do wniosku ze ludzie nie jezdzili innymi o3 niz posiadaja a do tego nie czytaja danych fabrycznych.
      Jak już się tak trzymać danych fabrycznych to najszybszy do 100 km/h po RS TSI jest TDI 184KM 4x4 (zwykłe Combi, nie Scout), a dopiero potem jest 1.8 TSI a dalej RS TDI.
      przepraszam rzeczywiscie tak jest. O.1 różnicy ale jest.

      Komentarz

      • Leniwiec
        Rider
        • 2009
        • 624
        • Octavia IV (NX3)
        • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

        #78
        No a różnica między "zwykłym" Combi TDI 184 KM 4x4 a RS TDI to już dobra sekunda. Właśnie dlatego wg mnie sens zakup RSa TDI jest obecnie dość dyskusyjną sprawą.
        Pozdro

        Komentarz

        • mufel
          Ambiente
          • 2014
          • 194

          #79
          Zamieszczone przez Leniwiec
          No a różnica między "zwykłym" Combi TDI 184 KM 4x4 a RS TDI to już dobra sekunda. Właśnie dlatego wg mnie sens zakup RSa TDI jest obecnie dość dyskusyjną sprawą.
          Trochę poczytałem o tej wersji (przyznam że byłem ostatnio na etapie konfiguracji z czasów zamawiania auta czyli ok 9 miesięcy temu) i wygląda to fajnie, ten klekot ma sens. dobre osiągi 4x4 i dsg, cena dyskusyjna czy tyle płacić za O3 ale jak dla mnie właściwości tego auta przewyższają wygląd rs, więc gdybym miał wybór to wziąłbym cywilną wersję 4x4 o lepszych osiągach od rs.

          Komentarz

          • krzyzakp
            L&K
            • 2013
            • 1016
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #80
            mufel, trzeba jeszcze brac poprawke, ze przy bogato doposazonej wersji, to 4x4 TDI wychodzi prawie 10tys drozsze od RSa z manualem.. Do tego np. j nie chce DSG, bo nie widze sensu takiej dopłaty do czegos, czego prawie nie uzywam..
            Gdyby była opcja zamowienia tego TDI z 4x4 i manualem, to sadze ze tez bym odpuscił RSa i brał 4x4 - tarcze zawsze mozna wymienic w miare łatwo na te od RSa, a dołozenie 4x4 to juz gruba rzezba..

            Moja O3 RS

            Komentarz

            • greg505
              L&K
              • 2013
              • 1239

              #81
              Zamieszczone przez dj1978
              Jeśli mamy się trzymać katalogu to zakres obrótów momentu w TDI jest większy 1750-2750.
              Na hamowni wygląda to jeszcze lepiej, bardzo przyzwoity zakres 1750-3400. Co pokazuje, że już na trasie 1.8 TSI będzie miał przód na wysokości tylnego zderzaka w RS TDI
              Kolego miales okazje jechac z 1.8 w trasie czy tylko teoretyzujesz?
              Mialem okazje sprobowac sie z klekotem RS na autostradzie, kilka razy pod rzadz od 120 do ponad 200, za kazdym razem tdi zostaje z tylu.
              Wiec ten wielki moment na silniku w tdiku ma sie ni jak do skromnych 290-300NM jakie ma 1.8
              Black magic

              Komentarz

              • dj1978
                Ambiente
                • 2014
                • 181
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #82
                Zamieszczone przez greg505
                Zamieszczone przez dj1978
                Jeśli mamy się trzymać katalogu to zakres obrótów momentu w TDI jest większy 1750-2750.
                Na hamowni wygląda to jeszcze lepiej, bardzo przyzwoity zakres 1750-3400. Co pokazuje, że już na trasie 1.8 TSI będzie miał przód na wysokości tylnego zderzaka w RS TDI
                Kolego miales okazje jechac z 1.8 w trasie czy tylko teoretyzujesz?
                Mialem okazje sprobowac sie z klekotem RS na autostradzie, kilka razy pod rzadz od 120 do ponad 200, za kazdym razem tdi zostaje z tylu.
                Wiec ten wielki moment na silniku w tdiku ma sie ni jak do skromnych 290-300NM jakie ma 1.8
                Z 1.8 TSI nie miałem okazji, ale za to miałęm m.in. okazję z A5 Sportback 2.0TSI 211 km. Od 100 - 180 szliśmy równo. Takie ściganki autostradowe są i tak nie miarodajne. Nawet tym samy autem różni kierownicy będą od siebie odstawać. Po za tym, niby czego 1.8 TSI ma mieć więcej od RS TDI? Mniej Nm, mnie KM i to co pewnie jest decydujące - ponad 200 kg niższą wagę. Co daje wg mnie jedynie przełożenie na start do 100.

                Komentarz

                • kylo76
                  Rider
                  • 2013
                  • 743
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #83
                  Przejrzałem cały wątek i się zgubiłem.
                  Kolega MaArek77 jest na etapie poszukiwań i wymaga rzeczy się wykluczających (kolejny wątek dotyczy SS, DPF itd i potencjalnych kosztów z nimi związanych). Żeby był diesel, ale bez DPF, mocny (dużo Nm i KM), ale oszczędny, dawał frajdę z jazdy i pozwalał utrzeć nosa rajdowcom w prawie nowych BMW (dlaczego tylko BMW, wielu wozi się starymi Civicami, Accordami, Golfami itd), ale auta nie kupuje się dla ścigania itd.
                  Jak kupisz to zaczniesz się doszukiwać minusów (na forum znajdziesz ich dużo). Np. weź pod uwagę, że 2,0TDI ma belkę z tyłu, a RS w klekocie już nie.
                  O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                  Komentarz

                  • MaArek77
                    Drive
                    • 2014
                    • 60

                    #84
                    Zamieszczone przez kylo76
                    Przejrzałem cały wątek i się zgubiłem.
                    Kolega MaArek77 jest na etapie poszukiwań i wymaga rzeczy się wykluczających (kolejny wątek dotyczy SS, DPF itd i potencjalnych kosztów z nimi związanych). Żeby był diesel, ale bez DPF, mocny (dużo Nm i KM), ale oszczędny, dawał frajdę z jazdy i pozwalał utrzeć nosa rajdowcom w prawie nowych BMW (dlaczego tylko BMW, wielu wozi się starymi Civicami, Accordami, Golfami itd), ale auta nie kupuje się dla ścigania itd.
                    Jak kupisz to zaczniesz się doszukiwać minusów (na forum znajdziesz ich dużo). Np. weź pod uwagę, że 2,0TDI ma belkę z tyłu, a RS w klekocie już nie.
                    No takie czasy. wiele rzeczy da sie pogodzić, diesel, mocny i oszczędny to jest.
                    No ale DPF-u nie da sie obejść. Kto zabroni mi miec disla pomimo że mało jeżdżę. Jakis palant ekolog? Unia? Szlag by ich wszystkich. Mam teraz TDI na PD bez DPF-u i pasuje.
                    No a koszty eksploatacji jak wszyscy rozumieją, za tarcze i dwumas w Rs-ce płacić przykładowo 30-40% więcej to zdzierstwo

                    Czy muszę utrzec nosa innym w BMW czy hondzie? Nie? Ale czasami ludzie zachowując jak Bogowie za kółkiem, ma swoje 70 czy 90 koni i gna na 3-go jakby miał 250. Nie znam możliwości nie tylko swoich ale przede wszystkim swojego auta. A ja tu skoda bym pojechł tak że zbledli by szpanerzy, taka zwykła Octavia (inteligentni poznaliby ze niezwykła a a RS)

                    No a minusy - jestem raczej wymagający i juz mnie Octavia w każdej wersji drażni:

                    - dyszel podtrzymujący maskę a nie teleskop
                    - na drzwiach przednich dykta i brak tapicerki na boczku
                    - zapalniczka w konsoli na środku wystaje jak w żuku
                    - schowek na rękawiczki nie jest zamykany (może i zbędna rzecz ale fakt)
                    - podobno Octavia potrafi trzeszczeć i zalatywać tandetą, nawet trójka

                    Dlatego na najbliższy tydzień jestem omówiony na testy Octavii RS i Golfa GTD. Udało mi sie znaleźć te auta do jazd próbnych.
                    Gdyby nie moja fascynacja skodą i fakt że Golf ma mały bagaznik to zapewne faworytem byłoby auto vw chociaż drogie
                    Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.

                    Komentarz

                    • Maliniak
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 109
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #85
                      Wedlug mnie szukasz oszczednosci nie tam gdzie powinienes. Do tego planujesz kupic rzeczone auto jako uzywane, a nie nowe. Chcesz teraz przejechac sie samochodem, ktory kupisz za 3 lata. Przeciez nikt nie wie jak te auta beda sprawowac sie po tym czasie i jakie beda koszty eksploatacji. Jestes w stanie powiedziec wprost dlaczego upierasz sie przy TDI? Przeciez benzyna jezdzi sie duzo przyjemniej. Nie ma to pewnie znaczenia w przypadku DSG, ale chyba chcesz manual jak dobrze pamietam. Pytam z czystej ciekawosci, bo nadal nie jestem w stanie pojac co ludzi sklania do kupowania TDI kiedy i tak malo jezdza

                      Z drugiej strony Twoj wybor, wiec nie ma co wnikac

                      Ja tez bym wolal nowego Passata niz O3, ale po co przeplacac? Biorac Skode, a nie VW idziesz na kompromis, ale tez wybierasz ja tylko dlatego, ze jednak zbudowana zostala na podzespolach VAGa i wykorzystujac te sama technologie. Kiedys nawet o Skodzie bym nie pomyslal, ale jak wsiadlem do O3 to naprawde bylem w szoku - szczegolnie RS. Golfa skreslilem od razu z powodu silnikow. W Passacie jedyny sensowny jest 2.0 TSI, ale tylko high line, wiec cena zaczyna sie od 140 tys

                      Komentarz

                      • wojcian
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 149

                        #86
                        MaArek77, skąd ty masz info że dwumas kosztuje 30/40% wiecej w RS. Nie sądze żeby tam bylo coś innego niż w 2,0tdi 150km.

                        Komentarz

                        • perfex
                          L&K
                          • 2005
                          • 1117

                          #87
                          Zamieszczone przez Maliniak
                          Do tego planujesz kupic rzeczone auto jako uzywane, a nie nowe. Chcesz teraz przejechac sie samochodem, ktory kupisz za 3 lata.
                          Taaa, ja idę niebawem na jazdę próbną Bentleyem Continentalem GT. Za 10-12 lat planuję go nabyć ale mam jeszcze trochę niewiadomych, nie wiem czy starczy mi GT czy jednak musi być GT Speed :szeroki_usmiech I z kolorami mam dylemat, czy klasyczny british racing green czy jednak coś w tonacji niebieskiej... No i czy klocki hamulcowe do wersji Speed nie są dużo droższe niż do normalnej. Te kwestie mnie mocno nurtują 8)
                          Pozdrawiam
                          perfex

                          Octavia HTP

                          Komentarz

                          • adamwo
                            Rider
                            • 2011
                            • 359

                            #88
                            Zamieszczone przez perfex
                            Zamieszczone przez Maliniak
                            Do tego planujesz kupic rzeczone auto jako uzywane, a nie nowe. Chcesz teraz przejechac sie samochodem, ktory kupisz za 3 lata.
                            Taaa, ja idę niebawem na jazdę próbną Bentleyem Continentalem GT. Za 10-12 lat planuję go nabyć ale mam jeszcze trochę niewiadomych, nie wiem czy starczy mi GT czy jednak musi być GT Speed :szeroki_usmiech I z kolorami mam dylemat, czy klasyczny british racing green czy jednak coś w tonacji niebieskiej... No i czy klocki hamulcowe do wersji Speed nie są dużo droższe niż do normalnej. Te kwestie mnie mocno nurtują 8)
                            perfex - mistrzostwo . Ja planuję się przejechać koncepcyjnym lexusem jak tylko za 3 lata doplynie na niszowę targi do pl. Jak mi się spodoba za 20 lat go kupię, będzie już stary i tani. A tak na serio śmieszy mnie wybieganie na 3 lata naprzód, bo po 1 niech chlopa ktos trafi na pasach, czego nikomu nie życzę, po 2 zmieni się jego status majątkowy i o 3 letniej o3 będzie mógł pomarzyć, po 3 wyjdzie wiele innych samochodów o podobnych osiagach i cenie , nawet za rok więc może 2 letnie kosztować tyle co o3 3 letnia , a po 4 może okazać się że o3 bdzie sie pier..... na potęgę, a po 5 może się okazać , że kolega umoczy i np zamiast 2 dzieci będzie miał 3 i kupi sobie Xare Picasso z dieslem 1.6 110 koni
                            RS Stage 2 335/450

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              #89
                              Zamieszczone przez Maliniak
                              nadal nie jestem w stanie pojac co ludzi sklania do kupowania TDI kiedy i tak malo jezdza
                              Ech, liczyć nie umiecie . Jakie znaczenie ma tutaj ilość km rocznie skoro wiadomo, że samochód spala dajmy na to 8 litrów TDI oraz 10 litrów TSI. Na sucho wychodzi 2 litry na setkę różnicy (przyjąłem takie same ceny za litr każdego z paliw). Jeżdżąc TDI oszczędza się na każdym km w porównaniu do TSI i miarę wzrostu rocznego przebiegu oszczędności rosną. Tym bardziej, że w przypadku używanych samochodów różnica w cenie między TSI i TDI nie będzie pewnie aż taka jak w przypadku nowych, więc nie liczy się czasu zwrotu wyższej ceny TDI. Ja zrozumiałem, że chodzi koledze o mniejsze spalanie (plus dużo koni, dużo niutków), w zasadzie pewnie i tak kupi TDI, bo widać w każdej jego wypowiedzi, że decyzja już podjęta, ale czeka na takie Wasze "przyklepanie" wyboru . Więc napiszcie, że dobrze wybrał i trzy tematy do zamknięcia :lol:
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              • Dig Dug
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 1306
                                • Seat

                                #90
                                A ja bym mógł koledze doradzić "złoty środek", czyli O3 1,2TSi 85KM. Ale nie doradze, bo by kolegę osiągi przerosły (taki to power :shock: ) i miałbym go na sumieniu. :diabelski_usmiech

                                A najlepiej zrobić ankietę, zamknąć oczy i kupować co zostanie wskazane :twisted:
                                Była O1 jest F2.

                                Komentarz

                                • adamwo
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 359

                                  #91
                                  Digdug : 1.6 tdi tez niezly , cale 105 koni nieokrzesanej mocy, ponoć ciężko opanować, a używki chodzą za grosze, bo do wymiany turbina, dwumas, tarcze , klocki, dpf, rozrząd , opony i wsumie 3 letnie auto, wychodzi bardzo tanio z Niemiec, jak pan Mietek ogarnie wszystko w swoim garażu za 20% ceny aso. Do tego zaplacic za paliwo-sprowadzenie,rej wywozowe z ubezp, akcyzę, pcc, zwolnienie vat, rejestrację, tłumaczenie, to 75-80 za 3 letnią Rskę to jak za darmo i bankowo będzie miała 75-80 tys przebigu, bo 70 letni sędzia nią jezdził, a to było 4 auto w rodzinie
                                  RS Stage 2 335/450

                                  Komentarz

                                  • MaArek77
                                    Drive
                                    • 2014
                                    • 60

                                    #92
                                    Kolega Northeusz mnie zrozumial. No a po 2-3 latach okaze sie cz Octavia 3 sypie sie czy nie. Dlatego zamiast 120-130 tys zl wole ulokowac 75-80 w uzywke. A jazda probna po to aby przekonac sie czy skoda RS czy golf GTD i znalezc plusy czy minusy
                                    Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.

                                    Komentarz

                                    • piotrek_gdy
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 7723
                                      • Volkswagen
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #93
                                      MaArek77, to po co zawracasz głowę teraz?
                                      masz na te swoje przemyślenia 3 lata - a za rok lub dwa będzie przynajmniej coś wiadomo o realnej awaryjności i kosztach utrzymania tego auta
                                      teraz to tylko nabijanie postów i wróżneie z fusów
                                      z własnego doświadczenia (bo mam drugiego O2 RS) mogę ci powiedzieć, że koszty utrzymania O2FL RS nie odbiegają znacząco od kosztów utrzymania O2FL(róznica jest rzędu ok 10% w cenach części z ASO- robocizna jest taka sama) - poza ASO jest problem z dostępnością niektórych zamienników i ograniczna ilość części używanych na popularnym portalu aukcyjnym
                                      no ale w przypadku O3RS ci to nie grozi bo tych aut teraz jeździ po polskich drogach całe multum - o ile O2RS była rarytasem to O3RS stała się autem popularnym :wink:
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz

                                      • MaArek77
                                        Drive
                                        • 2014
                                        • 60

                                        #94
                                        No to kolega napisal cos madrego. Nie ma sie co bac cen czesci. Bo 10-15% to da sue zaakceptowac. Pewnie od RS-ki czesci do silnika beda psdowaly fo Golfa GTD
                                        Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.

                                        Komentarz

                                        • piotrek_gdy
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 7723
                                          • Volkswagen
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          #95
                                          MaArek77, główne podzespoły tak- jest unifikacja
                                          ale już np plastikowe pierdółki bywają rózne

                                          no i zdecydowanie jest inna jakość wykończenia i funkcjonalność podzespołów
                                          jak napisałem powyżej - ja już Octavii więcej nie kupię
                                          ceny są porównywalne z innymi markami, jakość wykończeni i trwałość nie powala a serwis Skody jest zwyczajnie drogi - np w Audi koszt przeglądu mam niższy niż w w Skodzie pomimo tego, że mam złotą kartę Skody :roll:
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz

                                          • MaArek77
                                            Drive
                                            • 2014
                                            • 60

                                            #96
                                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                            MaArek77, główne podzespoły tak- jest unifikacja
                                            ale już np plastikowe pierdółki bywają rózne

                                            no i zdecydowanie jest inna jakość wykończenia i funkcjonalność podzespołów
                                            jak napisałem powyżej - ja już Octavii więcej nie kupię
                                            ceny są porównywalne z innymi markami, jakość wykończeni i trwałość nie powala a serwis Skody jest zwyczajnie drogi - np w Audi koszt przeglądu mam niższy niż w w Skodzie pomimo tego, że mam złotą kartę Skody :roll:
                                            To dla mnie nowość.
                                            No podobno Golf 7 jakościowo jest lepszy (plastiki, spasowanie itp). nie trzeszczy i jest dopracowany.
                                            No z cenami przeglądów kolega mnie zdziwił. Ile kosztuje taka przyjemność w skodzie w porównaniu do Audi ?
                                            Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.

                                            Komentarz

                                            • piotrek_gdy
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 7723
                                              • Volkswagen
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              #97
                                              MaArek77, :roll:
                                              ja mówię o serwisowaniu Audi w serwisie Audi i Skody w serwisie bo mam oba auta
                                              ale patrząc na rozbieżności cen- duży przegląd kosztuje w Skodzie ok 2000pln a duży przegląd w Audi kosztuje ok 1500pln
                                              są też róznice pomędzy poszczególnymi ASO skody - i tak róznica pmiędzy 3miastem a Warszawą potrafi wynosić np 300-500pln w zależności od zakresu czynności( 1 rbg ASO to koszt ok 240pln)
                                              częśći do skody zamawane w VW też bywają tańsze niż te zamawiane w skodzie
                                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                              Komentarz

                                              • kylo76
                                                Rider
                                                • 2013
                                                • 743
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                #98
                                                Zamieszczone przez MaArek77
                                                jestem raczej wymagający i juz mnie Octavia w każdej wersji drażni:
                                                To raczej rozglądaj się za innym 3-latkiem, bo Octavia jest w koncernie VAG lokowana tak jak jest - średniak. Ma nie zabierać klientów VW, zwłaszcza Golfowi. Niby ten sam koncern, podobne części, ale każdy ma swoje miejsce znać. Jak się sprzedaje zbyt dobrze, to trzeba trochę popsuć.
                                                A może najlepiej zastanów się nad tym ile możesz wydać, co jest absolutnym priorytetem (sądząc z wpisów diesel), a co możesz sobie odpuścić.
                                                O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                                Komentarz

                                                • JacekRS
                                                  Rider
                                                  • 2014
                                                  • 394
                                                  • Superb III (3V3)
                                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #99
                                                  Żenująca dyskusja... użytkowników którzy kupili nowe samochody z gościem, który będzie kupował używany... i znowu jedni RS`a nei rozumieją jak można kupić zwłaszcza w TDI, inni tylko 4x4, jeszcze inny zwraca uwagę na tą nieszczęsną podporę maski i już całkowicie to dyskwalifikuje Octavię... ale pomogliście :lol:

                                                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                                  ale patrząc na rozbieżności cen- duży przegląd kosztuje w Skodzie ok 2000pln a duży przegląd w Audi kosztuje ok 1500pln
                                                  Co wchodzi w zakres dużego przeglądu?

                                                  Ja po 30kkm robiłem przegląd i kosztował mnie mniej niż 1000PLN, a były w tym jeszcze chlapacze z założeniem z tego co pamiętam :P
                                                  "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                                  Komentarz

                                                  • piotrek_gdy
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 7723
                                                    • Volkswagen
                                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                    JacekRS, olej plus filtry w silniku i skrzyni :roll:

                                                    Zamieszczone przez JacekRS
                                                    mniej niż 1000PLN
                                                    tyle to kosztuje serwis olejowy silnika - zwróć uwagę, że ja mam jeszcze DSG
                                                    a w Audi tez mam automat :wink:
                                                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...