cbool10, Ha ha ha toś poleciał ale to prawda teraz trzeba oddać cyce Małgosi
OIII L&K Combi 2.0 TDI 184 KM DSG 4x4
Zwiń
X
-
OIII L&K Combi 2.0 TDI 184 KM DSG 4x4
Zamowilem samochód jak w temacie, wiem wiem zaraz pojawia sie commentsy, ze w tej cenie można było cos lepszego (nie Skoda), ale jako ze to forum Skody liczę na ożywiona dyskusje w temacie ???? Długo zastanawiałem sie nad wyborem, serce podpowiadało RS benzyna (cena zbliżona), rozsądek właśnie ten model. Powody: oszczędność na paliwie (obecnie jeżdzę OII 1.8 TSI DSG i denerwuje mnie dwucyfrowy wynik spalania), osiągi na papierze zbliżone do RS 7.2 s/100km (a sadze, ze na drodze ze względu na napęd może być lepiej), napęd no i fakt, ze nie bede sie rzucał w oczy tak jak by to było w przypadku RS :-) przed podjęciem decyzji powstrzymywał mnie brak możliwości przetestowania auta w tym wydaniu - jeździłem jedynie RS w TDI, ale wiadomo to nie to samo bo napęd tylko na przód, inne zawieszenie itp. Jestem ciekaw Waszej opinii odnośnie tej konfiguracji, a może ktoś z Was miał już okazje jeździć takim autem? Czy mając podobny budżet (ok 135 tys PLN) brnelibyscie w OIII czy prędzej Superb? Nad superbem długo myślałem, dlaczego nie: nowy Superb w sprzedaży będzie dopiero w 2 połowie roku (info z wiarygodnego źrodła, z VGP), Combi dopiero jesienią a ja potrzebuje auto pod koniec lutego. Superb II to solidna, ale już nieco przestarzała konstrukcja w porównaniu do OIII. No i ostatnia sprawa osiągi na ktorych bardzo mi zależało: nie ma Superba w TDI 4x4 z takim przyspieszeniem :-) a wy co byście zrobili?
-
-
Re: OIII L&K Combi 2.0 TDI 184 KM DSG 4x4
Zamieszczone przez goncjuszZamowilem samochód jak w temacie, wiem wiem zaraz pojawia sie commentsy, ze w tej cenie można było cos lepszego (nie Skoda), ale jako ze to forum Skody liczę na ożywiona dyskusje w temacie ???? Długo zastanawiałem sie nad wyborem, serce podpowiadało RS benzyna (cena zbliżona), rozsądek właśnie ten model. Powody: oszczędność na paliwie (obecnie jeżdzę OII 1.8 TSI DSG i denerwuje mnie dwucyfrowy wynik spalania), osiągi na papierze zbliżone do RS 7.2 s/100km (a sadze, ze na drodze ze względu na napęd może być lepiej), napęd no i fakt, ze nie bede sie rzucał w oczy tak jak by to było w przypadku RS :-) przed podjęciem decyzji powstrzymywał mnie brak możliwości przetestowania auta w tym wydaniu - jeździłem jedynie RS w TDI, ale wiadomo to nie to samo bo napęd tylko na przód, inne zawieszenie itp. Jestem ciekaw Waszej opinii odnośnie tej konfiguracji, a może ktoś z Was miał już okazje jeździć takim autem? Czy mając podobny budżet (ok 135 tys PLN) brnelibyscie w OIII czy prędzej Superb? Nad superbem długo myślałem, dlaczego nie: nowy Superb w sprzedaży będzie dopiero w 2 połowie roku (info z wiarygodnego źrodła, z VGP), Combi dopiero jesienią a ja potrzebuje auto pod koniec lutego. Superb II to solidna, ale już nieco przestarzała konstrukcja w porównaniu do OIII. No i ostatnia sprawa osiągi na ktorych bardzo mi zależało: nie ma Superba w TDI 4x4 z takim przyspieszeniem :-) a wy co byście zrobili?
Komentarz
-
-
A co to nie można spytać o opinie po decyzji? Nie rozumiem uwagi... Umowmy sie jak często przy większych prędkościach będzie to miało znaczenie? O wiele cześciej bede startował i korzystał z przyspieszenia w zakresie od 0 do 100 i tu uważam, ze może być lepiej niż z RS :-)
[ Dodano: Nie 11 Sty, 15 13:11 ]
No i nie wspomnę o lepszym spalaniu myśle ze 2-3 l/100 a sam pisałeś w innym wątku, ze sporo pali.
Komentarz
-
-
Jesli nie potzrebujesz lepszego wyciszenia i wiecej przestrzeni to dobry wybór.Ja bym chyba poszedl w tym kierunku http://otomoto.pl/skoda-superb-plati...C33381193.htmlKondziu
OCP
Komentarz
-
-
Pisałem, ze tylko Skoda, wspominałem tez czemu nie Superb II. Superb III w Combi i 4x4 zobaczycie, ze będzie dopiero w 2016 tak jak sie stało z nowym Passatem na te chwile jedyny napęd na 4 jest w topowej wersji biturbo 2.0 TDI 240 KM bodajże, cena powala... W cennikach nie ma nigdzie wersji na 4 koła poza ta pewnie dopiero w tym roku sie pojawi. Wiem, ze moja decyzja była szalona, ale naprawdę w tej cenie z takim wyposażeniem i osiągami w Dieslu nic nie było :-)
[ Dodano: Nie 11 Sty, 15 14:52 ]
Zamieszczone przez lukrysa ja bym poszedł do salonu Audi
Komentarz
-
-
goncjusz, No to miodzio takie zestawienie
Infoludek, Słabsze auto potrafi na łuku jak dajesz buta (bo włączasz się do ruchu, śpieszy Ci się, zniesie Cie na łuku w kopny śnieg, zjedziesz z asfaltu przy omijaniu skęcającego w lewo takich sytuacji jest wiele, no chyba że się jeździ w dużym mieście po prostej) zamieli jednym kołem, a przy starcie na deszczu to cała ośka mieli, a co dopiero tak mocne auta. Przecież wiesz, bo masz.
Stąd kolega zrobił dobry zakup :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Re: OIII L&K Combi 2.0 TDI 184 KM DSG 4x4
Zamieszczone przez goncjuszZamowilem samochód jak w temacie, wiem wiem zaraz pojawia sie commentsy, ze w tej cenie można było cos lepszego (nie Skoda), ale jako ze to forum Skody liczę na ożywiona dyskusje w temacie ???? Długo zastanawiałem sie nad wyborem, serce podpowiadało RS benzyna (cena zbliżona), rozsądek właśnie ten model. Powody: oszczędność na paliwie (obecnie jeżdzę OII 1.8 TSI DSG i denerwuje mnie dwucyfrowy wynik spalania), osiągi na papierze zbliżone do RS 7.2 s/100km (a sadze, ze na drodze ze względu na napęd może być lepiej), napęd no i fakt, ze nie bede sie rzucał w oczy tak jak by to było w przypadku RS :-) przed podjęciem decyzji powstrzymywał mnie brak możliwości przetestowania auta w tym wydaniu - jeździłem jedynie RS w TDI, ale wiadomo to nie to samo bo napęd tylko na przód, inne zawieszenie itp. Jestem ciekaw Waszej opinii odnośnie tej konfiguracji, a może ktoś z Was miał już okazje jeździć takim autem? Czy mając podobny budżet (ok 135 tys PLN) brnelibyscie w OIII czy prędzej Superb? Nad superbem długo myślałem, dlaczego nie: nowy Superb w sprzedaży będzie dopiero w 2 połowie roku (info z wiarygodnego źrodła, z VGP), Combi dopiero jesienią a ja potrzebuje auto pod koniec lutego. Superb II to solidna, ale już nieco przestarzała konstrukcja w porównaniu do OIII. No i ostatnia sprawa osiągi na ktorych bardzo mi zależało: nie ma Superba w TDI 4x4 z takim przyspieszeniem :-) a wy co byście zrobili?
Odpuściłem S2 z powodu słabszego (starszego silnika ) oraz starszej technologii np brak aktywnego tempomatu.
Za 135 tys nie kupisz dobrze wypasione wersji S3 4x4 a w O3 możesz ją naprawdę dobrze skonfigurować. Tylko dobrze sobie policz czy potrzebujesz TDI i ile kilometrów przejedziesz za różnice w cenie.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
lubek24 testowałem przez tydzień takie auto, na które sie zdecydowałeś ile Pali przy normalnej lub dynamicznej jeździe? W moim przypadku różnica w cenie miedzy tym a 1.8 TSI 4X4 była 100 zł w miesięcznej racie (wynajem długoterminowy na 3 lata), wiec myśle, ze nie było co sie zastanawiać...
Komentarz
-
-
namo
Zapomnieliście wspomnieć o bardzo ważnej kwestii, to 4x4 w Skodzie to nie Quattro. Tylna oś w Skodzie 4x4 załącza się dopiero kiedy przód ślizgnie czyli za późno w przeciwieństwie tego z Audi. Quattro w Audi dba aby żadne koło nie ślizgało, pracują na to 4 koła. Oczywistym jest, że koncern VAG też chce zarobić na Skodzie dając złudzenie, że klient tych aut dostaje coś ze stajni Audi. Jedynie przełącznik świateł jest 1:1 Audi.
Jeżeli ktoś mieszka w trudnych warunkach to takie 4x4 pozwoli mu w zimie wrócić do garażu. Nie przyda mu się podczas dynamicznej jazdy w trudnych warunkach gdyż Octavia z napędem 4x4 wpierw podeprze się dachem zanim dupa zdąży pomóc. Dla tych co kupili Octavię 4x4 i nie mieszkają w górach proponuję założyć zeszyt 16 kartkowy i zapisywać każdą sytuację kiedy inni stali a Octavia 4x4 jechała. Założę się, że nawet pierwszej strony nie zapełnią. Ja wolę poczekać na piaskarkę w RS-ce te kilka razy na 5 lat.
Lada Niva u nas sukcesów w sprzedaży nie zrobiła bo nie mamy tak trudnych warunków żeby terenówki ludzie kupowali. A gdzie zrobiła, wszyscy się domyślają.
Komentarz
-
Zamieszczone przez mac_aaronfernando napisał/a:
goncjusz, dobry wybór, według mnie to będzie najfajniejsza OIII na forum (do tej pory)
Diesel się nie kwalifikuje do tego tytułu :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
namo
Pisałem o tym prawdziwym Quattro za który w nowym aucie trzeba ćwierć miliona dać. Idealna trakcja kosztuje a 4x4 służy tylko do ruszania w kałuży i śniegu którego z roku na rok coraz mniej.
Też miałem kupować O3 4x4 ale po analizie jak to się ma do poprawy trakcji wolę już ślizgać się RS-ką.
Komentarz
Komentarz