OzA, dzięki, czyli im nowsza tym mniej danych. Po co ilość oleju, po co spis żarówek jak kiedyś w instrukcji do O I :roll:
wymiana OLEJU co 15 czy 30 tys. km ??
Zwiń
X
-
Koledzy prośba do Was o wrzucenie fotek poziomu oleju na bagnecie na zupełnie zimnym silniku i np. po 15min po spłynięciu oleju na ciepłym.
Ale ta prośba tyczy się fabrycznego oleju przed pierwszą wymianą. Chodzi o to ile wlewa fabryka.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
koledzy z VCDSem
czy możecie odczytać parametry jakie macie ustawione w ESI ??
Wejście do ustawień:
[hide:697f7ca1f6]
[/hide:697f7ca1f6]
byłem na przeglądzie i kazałem zmienić na 15tys/1rok ale chyba coś nie tak ustawili i od przeglądu co włączanie i wyłączanie zapłonu mam info, że konieczny przegląd i wymiana oleju za 14600km
reset ESI nic nie pomógł a w ustawieniach mam następujące dane:
1. ESI: Distance driven from inspection 467
2. ESI: Maximum value km-driving distance/inspection 30000
3. ESI: Maximum value of time between inspection 360
4. ESI: Minimum value km-driving distance/inspection 30000
5. ESI: Minimum value of time between inspection 365
...
9. ESI: Time from inspection: 15
jak ktoś ma VCDSa i chciało by mu się sprawdzić powyższe ustawienia z podaniem informacji co ile ma ustowiony przegląd 15/30 to będę wdzięczny a i dla potomnych zostanie
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Koledzy jaki koszt samej wymiany oleju (robocizna) na 15tys.km w ASO ?
Nie przegląd-okresowy co 30tys.km- tylko moja chęć wymiany na 15tys.km.
Mój olej i filtr oleju (oczywiście z OIL-SPA)
Chciałbym w ASO W-wa ul Modlińska (tu mam najbliżej).
Na przegląd okresowy pojadę na 30tys.km chyba ze komp wskaże inaczej (znaczy szybciej) - bo szybciej będzie 30tys.km. u mnie niż 2 lata.
Filtr kabiny i powietrza też zamówiłem ale z tym sam sobie poradzę zresztą najpierw skontroluję jak wygląda czy warto wymieniać.SewerWa
Komentarz
-
-
Sewerwa, nie wiem jak jest w TDI ale ja zapłaciłem 141 PLN za robociznę, łącznie z korkiem + wymiana filtra powietrza i kabiny w SinsclanO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SewerwaKoledzy jaki koszt samej wymiany oleju (robocizna) na 15tys.km w ASO ?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tez wymieniałem za 50pln poza ASO, zarowno w Szczecinie jak i Bydgoszczy taka cena.
W ASO nie ma sensu, skoro robimy to dla siebie, bo kasuja dodatkowo $$, a wymiana oleju to zadna filozofia..
Co innego przeglad na 30tys, ale nie o tym mowa. Dodatkowo przy takowym nie było słowem wspomniane, ze olej wczesniej wymieniany czy cos.
Komentarz
-
-
B_A_R_T, co leje to nie wiadomo nigdy do konca, ale raczej Castrola, bo takiego zalecaja potem..
Jezeli spelniaka normy 504.00/507.00 to mozesz smialo dolewac, nic sie nie stanie. Jezeli dobrze pamietam to nawet pozwalaja zalac z inna norma, jak dolewasz max 1l. A z ta sama norma na pewno mozna pomieszac oleje przy dolewce.
Komentarz
-
-
Dzięki więc pędzę do IC po literek EDGE na dolewkę. A swoją droga dobijam już do 15 tys. i chce wymienić olej myślałem nad przejściem na Motula. I tu pojawia się pytanie jaki wybrać??? Wiem ze muszę trzymać się normy 5002.00 tylko w katalogu jest kilka w tej normie Częstotliwość wymiany 15000 km/ 12 miesiące
: 8100 X-CLEAN FE 5W-30 (cały rok)
: 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (cały rok)
: 8100 X-CLEAN 5W-40 (cały rok)
: 8100 X-CESS 5W-40 (cały rok)
: 8100 X-MAX 0W-30 (cały rok)
: 8100 X-LITE 0W-30 (cały rok)
: 8100 X-MAX 0W-40 (cały rok)
: SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30 (cały rok)
: SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 (cały rok)
: SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40 (cały rok)
I teraz pytanie który brać???
Najbardziej odpowiada olej
Specific 504 00 507 00 5W30 lub 8100 X-lite 0W30
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpBrałybym Specifica 0W-30. Sam jezdze na 5W30, bo 0W30 nie ma z norma 504/507 z tego co patrzyłem ostatnio po rynku i stronie producenta.
Shell Helix Ultra ECT C2 C3 SAE 0W-30 50400/50700
Shell Helix Ultra Professional AV-L SAE 0W-30 50400/50700
Ten drugi dedykowany dla grupy VW.
Najnowszy zestawienie tutaj:
Komentarz
-
Komentarz