Pacjent O3 2.0TDI 150KM DSG-6.
Proszę o podpowiedzi, któą opcję wybrać - jeszcze się zastanawiam gdzie zrobić soft, mam takie opcje:
1) VTG - mam bardzo blisko, praktycznie pod domem, ale ok 1800 za boxa wołają nie wiem ile za program - w razie czego na jakąś diagnostkykę po drodze
2) R-performance - chyba najlepsze opinie - ale nie pytałem o kasę, wie ktoś ile u nich kosztuje soft na takie auto w konfiguracji jak moja
3) rozważam jeszce opcje softu niedaleko rodzinnej miejscowości a konkretnie w BRODNICY U: http://diesel-tuning.pl/: Podejrzewam, zę blisko 600-800ZŁ taniej niż w Wa-wie - i tu pytanie czy przy tak standardowym silniku 150KM i sofcie typu + 30-35KM i 60-80Nm różnica kto to zrobi będzie znacznie odczuwalan później przy eksploatacji?
PS w Brodnicy robiłęm już 2 auta i jeżdża juz 7 lat i nic się nie działo - włąściciel tuningem zajmuje się od 13 lat
Proszę o podpowiedzi, któą opcję wybrać - jeszcze się zastanawiam gdzie zrobić soft, mam takie opcje:
1) VTG - mam bardzo blisko, praktycznie pod domem, ale ok 1800 za boxa wołają nie wiem ile za program - w razie czego na jakąś diagnostkykę po drodze
2) R-performance - chyba najlepsze opinie - ale nie pytałem o kasę, wie ktoś ile u nich kosztuje soft na takie auto w konfiguracji jak moja
3) rozważam jeszce opcje softu niedaleko rodzinnej miejscowości a konkretnie w BRODNICY U: http://diesel-tuning.pl/: Podejrzewam, zę blisko 600-800ZŁ taniej niż w Wa-wie - i tu pytanie czy przy tak standardowym silniku 150KM i sofcie typu + 30-35KM i 60-80Nm różnica kto to zrobi będzie znacznie odczuwalan później przy eksploatacji?
PS w Brodnicy robiłęm już 2 auta i jeżdża juz 7 lat i nic się nie działo - włąściciel tuningem zajmuje się od 13 lat
Komentarz