Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

najnowsze 2.0tdi chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pacjent O3 2.0TDI 150KM DSG-6.
    Proszę o podpowiedzi, któą opcję wybrać - jeszcze się zastanawiam gdzie zrobić soft, mam takie opcje:

    1) VTG - mam bardzo blisko, praktycznie pod domem, ale ok 1800 za boxa wołają nie wiem ile za program - w razie czego na jakąś diagnostkykę po drodze
    2) R-performance - chyba najlepsze opinie - ale nie pytałem o kasę, wie ktoś ile u nich kosztuje soft na takie auto w konfiguracji jak moja
    3) rozważam jeszce opcje softu niedaleko rodzinnej miejscowości a konkretnie w BRODNICY U: Błąd 404: Strona nie istnieje — diesel-tuning Podejrzewam, zę blisko 600-800ZŁ taniej niż w Wa-wie - i tu pytanie czy przy tak standardowym silniku 150KM i sofcie typu + 30-35KM i 60-80Nm różnica kto to zrobi będzie znacznie odczuwalan później przy eksploatacji?

    PS w Brodnicy robiłęm już 2 auta i jeżdża juz 7 lat i nic się nie działo - włąściciel tuningem zajmuje się od 13 lat

    SewerWa

    Komentarz


    • We wrzesniu pytales o to samo.
      ​​​​​​Odpowiedz bez zmian czyli 2.
      to nie przeszczep nerki, jedz umow sie i nie kombinuj
      A tak pol roku straciles na dywagacje
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • roważałem juz wcześniej z myślą ze na wiosnę zrobię soft - a w trakcie po prostu zacząłem rozmyslać, któa opcja najfajniejsza i chyba też jestem za 2) dzieki i pozdr
        SewerWa

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Sewerwa Zobacz wpis

          pochwal się kolego wykresami opisz jaki rocznik masz skrzynię itp
          rocznik 2008, skrzynia manualna
          + 35 KM i 80 NM

          Czemy pytasz ? Z ciekawości czy też bedziesz robił?

          Komentarz


          • Na pewno chcę zrobić soft - myślę że 155-160KM i 360Nm wypluje seria i celuję w 190KM i 420-440Nm. Chętnię zobaczyłbym parę wykresów 2.0 tdi 150KM w DSG-6.
            SewerWa

            Komentarz


            • podsyłam mój wykres, który dostałem od Cartronic
              Załączone pliki

              Komentarz


              • MichałOkła ale Ty masz O2 a to jest dział o O3. To zupełnke inny silnik.

                Komentarz


                • Panowie liczę na Waszę podpowiedź. Czy warto w CKFC zakładać turbinę z CUPA?
                  Czy wartość dodana takiej zmiany będzie widoczna?

                  Dzięki!
                  Rafał

                  Komentarz


                  • Mam pytanko. Chcę zrobić chipa w swoim nowym nabytki. Jestem z okolic Katowic. Czy macie już sprawdzony jakiś warsztat gdzie robiliście tego typu modyfikacje? Nie chce odkrywać Ameryki na nowo... Z góry dzięki za pomoc..

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Ricco Zobacz wpis
                      Mam pytanko. Chcę zrobić chipa w swoim nowym nabytki. Jestem z okolic Katowic. Czy macie już sprawdzony jakiś warsztat gdzie robiliście tego typu modyfikacje? Nie chce odkrywać Ameryki na nowo... Z góry dzięki za pomoc..
                      Polecam Dynosoft w Katowicach, zapisz się na grupówkę, będzie taniej:
                      Just a moment...

                      Komentarz


                      • Również polecam Wojtka. Przed chwilą się dopisałem

                        Czemu ucina posty?
                        chip ... chip huraaa !

                        Komentarz


                        • Dzięki za info Panowie, właśnie się dopisałem do listy

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Ricco Zobacz wpis
                            Dzięki za info Panowie, właśnie się dopisałem do listy
                            Napisz proszę jak wrażenia. Widzę, że masz ładny przyrost mocy.

                            Jak wyglądał koszt? Czy to był sam chip czy dodatkowo wycinany DPF albo inne cuda? Jestem bardzo ciekawy.

                            Komentarz


                            • Ma ktos jakies doświadczenia , ile z tych 150 KM / 340 Nm można wycisnąć ? Z tego co słyszałem to realnie jest do zrobienia koło 190 KM / 400 Nm. Ale chętnie poczytam jesli juz ktoś to testował i ma liczby na papierze ?
                              2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                              Komentarz


                              • Seria wyszła 155km i 330nm czyli odpowiednio 5km i 10nm więcej niż podają w katalogu. Ani dużo ani mało jak to stwierdził Aligator. Momentu obrotowego ciężko byłoby już coś więcej wyciągnąć, mocy podobno dało by się coś więcej. Ale osobiście nie chciałem. Po raz to samochód używany więc nie chcę go kątowa, po dwa sądzę że wykres nie byłby tak ładny jak to stwierdził Mistrz. Robił mi tylko chipa. Nic więcej więcej nie jest dlubane. Wrażenia... No musze powiedzieć że NIE jest to drobna różnica. Raczej coś czego ciężko nie odczuć. Elastyczność, wyprzedzanie to inna bajka. Jest dużo lepiej choć i seria dawała rady..

                                Komentarz


                                • Ile Ci wyszło po programie?

                                  xcex u mnie w poprzedniej wyszło 181/400.
                                  Koledze na Fejsbuku seria pokazała chyba 163/330 i zrobił na bodajże 193/430.
                                  Realnie 180-195/400-420.
                                  Rafał

                                  Komentarz


                                  • Wyszło 180km i 395nm. Dla mnie super. Po cichu liczyłem na podobny wynik i jest. A koledze z tego co mówisz to mocno poszło ale i też mocna serię miał..

                                    Komentarz


                                    • Kurdę to ja ze swoją serią muszę się wreszcie wybrać na program.
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz


                                      • No jedynie co mnie wstrzymuje to gwarancja , która mam do Listopada 2021. I pewnie przy wiekszych kosztach mogą się do tego jakos przyczepić .
                                        Bo podejrzwam ze 190 KM / 400Nm vs 150/340 to jest odczuwalna różnica .

                                        A że tak jeszcze spytam , jak ze spalaniem ? Takie samo / mniejsze , wieksze , o ile ? Robie sporo kilometrów i to sa wsumie moje koszta na które sie mimo wszystko patrze.
                                        Wiem ze niektóre programy przy wzroście mocy moga nawet mniej żreć gnoju o jakies 0,5 L , jak jest u Was ?
                                        2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez xcex Zobacz wpis
                                          Bo podejrzwam ze 190 KM / 400Nm vs 150/340 to jest odczuwalna różnica .
                                          To jest przepaść Silnik już jest zaprawiony w bojach i raczej nie sprawia problemów.
                                          Ja bym nie czekał do końca gwarancji

                                          Spalanie było podobne, nie zauważałem większych różnic.

                                          Rafał

                                          Komentarz


                                          • Co do spalania to wypowiem się pewnie za ok. miesiąc. Narazie za mało przejechałem, poza tym bawię się narazie nowymi możliwościami auta więc raczej mniej nie łyka..

                                            Komentarz


                                            • Witam wszystkich,

                                              w dniu wczorajszym byłem zrobić chiptuniong na hamowni w aucie Skoda Octavia III 2.0tdi 150KM 2016r.
                                              Seria wyszła:
                                              162,5 KM, 377,7NM
                                              Po modyfikacji wyszło:
                                              185KM
                                              425NM

                                              I pytanie czy tuner za słabo nie podniósł momentu i mocy w odniesieniu do serii? Jak waszym zdaniem to wygląda?

                                              Komentarz


                                              • Raczej nie- oczywiscie wszystko zależybod tunera- hamowni i konkretnego egzemplarza. Pokaż wykres
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Ricco Zobacz wpis
                                                  Co do spalania to wypowiem się pewnie za ok. miesiąc. Narazie za mało przejechałem, poza tym bawię się narazie nowymi możliwościami auta więc raczej mniej nie łyka..
                                                  I jak z tym spalaniem ?

                                                  Juz nie dużo mi brakuje aby podjąć decyzje o poprawie humoru
                                                  2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                                  Komentarz


                                                  • U mnie tak:
                                                    Załączone pliki
                                                    O3 FL, 2017 r., modelowo 2018.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X